Oh en ik vind je geen heks hoor! Dit is iets persoonlijks en tussen jullie daar hebben wij niks mee te maken.
*fluit* Ere zij GodEre zij GodIn de hoge, in de hoge, in de hogeVrede op aarde, vrede op aardeIn de mensen een welbehagen.Ere zij God in de hogeEre zij God in de hogeVrede op aarde, vrede op aardeVrede op aarde, vrede op aardeIn de mensen, in de mensen een welbehagenIn de mensen een welbehagen, een welbehagenEre zij GodEre zij GodIn de hoge, in de hoge, in de hogeVrede op aardeVrede op aardeIn de mensen een welbehagen.Amen, amen.*klaar met gefluit*
Nou meiden ik ga nu officieel stoppen Ik wens jullie het aller beste En dames make love not war Wat schieten we hiermee op Iedereen beleeft haar zwangerschap op haar eigen manier Ik heb ook geen roze wolk gehad maar zit nu op 3 roze wolken met mijn kleine grote meid Doei doei lieverds xxx
Nou ik heb nog even telefonisch contact gehad met een receptioniste, maar ik moet zonodig eerst een 'beleidsgesprek' voordat ik weer mag beginnen. Dus geen recept. Echt shit. Ja ik mocht wel een dag eerder komen om 10:30. Jo dat gaat helemaal niet dan moet ik hier om 7:30 de bus pakken. Ik moet mijn kind toch naar school brengen. Ik snap dat ze het druk hebben en alles in banen moeten leiden. Maar dat ik al een kind heb en met openbaar vervoer reis, daar willen ze niet echt veel rekening mee houden. Nu zit ik zelf te dubben wat ik zal doen. Gewoon op dag 2 beginnen met spuiten. De gyn zelf zal het ws niet erg vinden. Er is nl geen reden om niet te starten met poging 3.
Om te laten weten dat ik nog steeds met jullie meelees en meeleef, wil ik alle meiden hier die het moeilijk hebben weer even ontzettend veel sterkte wensen!
Graag Suzan! Weet iemand of het normaal is dat ik in de wachtweken niks voel? De eerste 3 dagen veel krampen en nu voel ik af en toe kramp van de utro maar verder helemaal niks (zit op 1 week wachten nu).
?? Wij praten hier niet alleen over geertgen hoor! Wij praten over van alles daar hebben we toch ook een band voor opgebouwt. Als het alleen over geertgen zou gaan zou het akelig stil zijn omdat je nou niet elke dag bij geertgen hoeft te zijn.
ik denk dat je bedoelt 42 painfbat den limburgse jagers.... ookwel 42blj genoemd.... (Wij zijn van het regiment Het welk is genoemd de Limburgse Jagers Van ons embleem, symbool van kracht Zijn wij de fiere dragers Wij marcheren door de straten Van ons mooie Limburgse land En zijn trots hierin te mogen dienen Voor Koningin en Vaderland.)
trouwens sorry van mijn gedrag... vol hormonen de laatste dagen en eigenlijk al weten dat poging niet zou lukken was ik een beetje een bitch..... en ja gevoel wat goed... veel te vroeg al begin ongi... soms beetje boos op de wereld en het waarom lukt ut nou niet en dan typ je wel eens boze woorden..
Lieve meisjes. Ook ik kom me afmelden in dit topic. Heb heel veel gehad aan jullie steun en tips. Ik hoop dat ik ditzelfde ook voor anderen heb kunnen betekenen. Het Geertgenavontuur is voor ons al even ten einde en het resultaat ligt boven lekker te slapen Ik ben heel goed aan het afvallen en heb waarschijnlijk gister zelfs een eisprong uit mezelf gehad. Ja, ik weet sinds de behandelingen hoe het voelt he Ik hoop dat ik nu vaker een eisprong uit mezelf ga krijgen, zeker omdat ik zo goed afval. Mocht ik toch ooit nog medische hulp nodig hebben, dan ben ik niet meer afhankelijk van Geertgen ivm gewicht, dus gaan we gewoon hier naar het zkh. Veel minder reistijd, veel makkelijk icm Melle Dus Geertgen laat ik nu echt achter me, al zal ik die periode nooit vergeten!! Ik wens jullie allemaal succes met de behandelingen/een positieve test/een goede zwangerschap/een gezonde baby Liefs van mij
@Peetjo, ik voel ook vanalles/of beeld het me gewoon in (daar ben ik ook goed in haha). Ik zit nu op dag 10 na IUI. Ik ben van mening dat als het goed zit je nu ook wat 'anders'aan je lichaam KAN merken. Maar kijk uit.Soms neem je lichaam een loopje met je. Ik voel me iig niet zwanger dus
succes annedore! fijn!! goed bezig!!! @babyhope, idd ik begreep wat je bedoelt! heeft mijn man ook bij gezeten! k zelf niet hoor haha ik bij de tanks maargoed!!! Ik wens iedereeen weer erg veel succes!!!!
wen, das toch prima! je bent hier immers om je gal te spuien! das juist de bedoeling van een forum! doe lekker wat je wil, allen ja.. sommige dingen...... dat is voor een andere plek, en niet voor hier! voor de rest.. lekker alles blijven zeggen wat je wil zeggen en als het boze woorden zijn.. prima! als dat oplucht!!! lekker blijven doen!! Peetjo, ja hoor meis, das heel normaal!!! wat zou je moeten voelen? toch echt blijven afwachten! nog een week meis!! succes!!!
dank je wel kimmiikim en sesa! Je word er toch best onzeker van allemaal pff. En wat duren 2 weken ineens lang. Ik weet ook niet wat ik zou moeten/willen voelen, maar je leest zoveel verschillende dingen. De een voelt van alles, en de ander niks. De een heeft (innestelings)bloedingen, en de ander niks. En nee voel me ook niet "zwanger", maar weet ook nog niet hoe dat voelt. Wanneer mag jij testen Sesa? Ik mag volgende week dinsdag, nog maar 1 lang wachtweekje.... Ik denk dat er genoeg hormonen over het forum vliegen hoor, geen probleem toch? Maar echte ruzies ofzo uitspreken hoort niet hier vind ik.