Nee dat vind ik idd ook peetjo!! En ja ik begrijp je onzekerheid!! En iedereen voeld van alles!! En eerlijk gezegt..... Ik weet t niet, soms wil je ook zoo graag dingen voelen die je normaal gesproken ook voeld, maar nu ga je er ineens een kaartje aan hangen van zou het dit of zou het dat kunnen zijn??? Nee ik ben meer van t, f#ckk alles wat je 'voelt' en blijven afwachten!!! Hoe kut t ook is! Meer kun je toch niet doen! Je hebt t nu gewoon niet meer zelf in de hand...!! Ik probeer t vaak zo te zien; zolang je niets voelt, is het goed! Nog geen menstruatie te voelen die er aan komt enz.... We blijven duimen en hopen dat deze wachtweek snel voorbij gaat!! Weltruste dames
domme ik, voel van alles en dacht ik test gewoon. Het is 9 dpo en ik test gewoon positief. Nu duimen dat het goed blijft gaan, want het is nog veel te vroeg voor nod. Of kun je zo vroeg posi testen als je zwanger bent van een tweeling. Heb er twee teruggeplaatst gekregen.
misschien een beetje dom: maar betekend DPO het aantal dagen na de TP? Is wel erg spannend als je zo snel posi test zonder pregnyl te hebben gebruikt, misschien kan dat wel met een tweeling idd. Spannend!! Damyar ik duim voor je dat de testen posi blijven! Kimmiikim: Dank je weer voor de lieve geruststellende woorden!
Damyar, nu is het alleen nog maar spannender voor je Maar wel positief dat de test positief was Ga duimen voor je...
damyar zonder pregnyl kan het best zijn dat je nu al posi test hebt probeer morgen nog een keer ik duim voor je
Damyar Wat spannend zeg ik zal voor je duimen ,ben niet zoveel op het forum maar lees af en toe wel mee Kim alles gaat goed zo te lezen bij je geniet er maar lekker van Sesa voel jij al iets ik ben twee dagen na jou geweest bij gg voor de iui ik had dokter w wat een schatje zeg Hij keek naar mijn eierstok en zei je heb nog een aardige voorraad eitjes pfff wat een opluchting Maar heb nu buikpijn ,denk dat ik gewoon ongesteld ga worden grrrr... Susan leuk een dame van mijn leeftijd wat een gedoe zeg voor jou met het Ov. GG is al zo eind weg met de auto laatstaan met Ov. Mariek ik begrijp je hoor
t zou fijn zijn als geertgen zou uitbreiden naar de rest van nederland. dat het weer wat kleinschaliger word en weer wat intiemer word... dat zou even mooit zijn! ja ik voel me in principe wel goed.... voel niet veel nog geen buik of wat dan ook! dus nog ffkes afwachten. 2mei naar de verloskundige... dan horen we of het hartje nog klopt! maar we blijven positief natuurlijk!!
@Peetjo en Sandra, ik voel me niet zwanger, slappe boobies. en buikpijn. Ik moet zaterdag ongesteld worden dus ik ga ervan uit dat het niet gelukt is.
sesa: Ik hoop echt dat je gevoel niet klopt! Duim voor je dat het toch goed komt. Sterkte meid met het wachten nog even! geen bloed geeft moed toch? Wanneer mag je testen? Ik voel ook niks, geen pijn, geen zwangerschapsgevoel en kreeg te horen dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, hoop dat dat ook voor jou geldt.
Nee hoor meiden, ik voelde ook echt niets! En natuurlijk heb je altijd uitzonderingen!!!! Maar ik voelde ook totaal niets, Pas 3weken na dat ik mocht testen ben ik gaan testen (vanwege bloeding waarvan ik d8, menstruatie) omdat ik toen pas was voelde, 5weken na behandeling...!!!
Hoi Sandra, wat goed dat je voorraad nog op peil is. Dat is bij iedereen heel verschillend. Ik ken mensen die op 'onze leeftijd' spontaan zwanger raakten en een gezond kind kregen. Maar ik zit echt mijn laatste eicellen op te wekken. Dr R zei gisteren dat ik me wel moet realiseren dat mijn kans nu lager ligt dan 3%... En hij zag een cyste of dominante follikel, dus ik kan deze cyclus niet doorgaan, misschien volgende. Het was een beste reis gisteren. Alles ging goed tot bij Den Bosch, daar stopte de trein vanwege een storing. Toen moest ik in Gemert een taxi nemen naar Elsendorp (E 17,50 voor rit van 10 minuten) omdat de buurtbus al 25 minuten weg was. Ik was overigens nog wel op tijd bij Geertgen. Om 16:00 kon ik terug en stond ik in de regen te liften van Elsendorp naar Gemert, gelukkig stopte er een aardige persoon en kon ik mijn reis vervolgen. Weer tot Den Bosch, daar mochten we allemaal uitstappen en een kwartier later met een andere trein verder. In Utrecht was het natuurlijk dik avondspits. Om 19:10 kwam ik aan bij de naschoolse opvang... Maar het is nu lang licht 's avonds, dus het voelde niet zo laat als in de winter. Het is alweer 9 jaar terug dat ik zwanger was, maar ik voelde de eerste weken ook niets! Pas een week of drie na de positieve test. Precies wat je zegt Kim. Damyar dat klinkt spannend!!! Zonder Pregnyl betekent dat wel wat hoor!
Jeetje Susan wat een avontuur zeg jou reis naar gg Ik hoop echt voor je dat je wat meer kans heb Ik lees van die enge verhalen over die IVF punctie hoe heb jij dit ervaren ?lijkt mijn best wel heftig hoor Zo zie je maar weer hè Kim
Jemig wat een onderneming Suzan en maar 3%...niet echt hoopvol he? Damyar ooo spannend. Deze zwangerschap ook al zo vroeg posi getest... En zie resultaat. Hoop zo voor jou ook! Wenonline fijn nog even je uitleg. Heks ben je niet...alleen hormonaal Babyhope hoe is het? Anned...logisch meis...zie je elders wel Mariek en hanied denk aan jullie. Hetga jullie goed.. Ik voelde me ook echt niet zwanger. Alleen ongikrampen en lage rugpijn, was er heilig van overtuigd dus dat ongi zou worden...dat gebeurde alleen niet.
@peetjo, ik moet zaterdag ongi worden en mag maandag eigenlijk pas testen. @SuzanB, wat een reis idd. Hoe doe je dat met je werk?Bij mij doen ze echt moeilijk. @Daymar, spannend hoor.
Sesa ben eigelijk benieuwd hoelang gaan ze door met iui bij gg Ik moet maandag ongesteld worden heb al buikpijn sinds zondag pfff teleurstelling hoor bah