IVF punctie kan pijnlijk zijn, maar niet verschrikkelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat je met de Dormicum niet zo heel veel doorhebt van de omgeving. Die zorgt er aardig voor dat je een dronken droppie word. Althans zo noemde vriendlief me En het is (ga ik vanuit) een goeie manier om stoned te worden Wat mij geadviseerd is, is juist om niet de horror verhalen te lezen van internet. Deze hoeven namelijk niet voor jou van toepassing zijn. Mijn idee was ik ga er lachend in, en kom er als een oud vrouwtje uit. Dit viel me reuze mee, ik kwam er namelijk uit als een stoned dronken dropje die op de terugweg bijna bij de snelweg achter kwam dat mijn jas nog bij de kliniek hing Halverwege de 2e helft werd ik al wat beter en thuis kon ik alweer redelijk goed en heb de rest van de dag rustig aan gedaan Probeer gewoon zoveel mogelijk te ontspannen (hoe moeilijk ook) en dan valt het best wel mee
Ik heb 2x IVF gehad, de eerste keer viel de punctie erg mee, tweede keer niet (was linker eierstok, die zit blijkbaar lastiger bij mij). Van de dormicum heb ik weinig last gehad, je mag er niet mee achter het stuur, maar ik ben er prima mee thuis gekomen met OV. Je moet wel belachelijk vroeg komen, soms al om 9:15, dan moet ik overnachten!! Ik werk zelfstandig. Met een baas is het helemaal niet te doen, zoveel vrije dagen, en je weet maar zo kort van te voren precies welke. Maar ook ik mis veel uren waarin ik eigenlijk zou moeten werken. En de naschoolse opvang van mijn zoontje gaat om 19:00 dicht dus dan moet ik wel om 15:30 weg bij Geertgen... In januari had ik terugplaatsing op de verjaardag van mijn moeder. En die weet niet dat ik ermee bezig ben. Moest ik een smoes bedenken over een belangrijke vergadering...
Vanmorgen weer getest en ik ben echt zwanger. Test is al knal. Dinsdag geertgen bellen. Sesa ik ga voor je duimen dat je voor de 12e iui zwanger bent. sandra ik hoop echt dat je niet ongie wordt. suzan: wat een gereis zeg, pff.Mag ik vragen waarom je moeder het niet weet? Andere meiden zwaai en alle een fijn weekend en een gezellige koninginnedag toegewenst.
Het is hier echt over deze ronde, gisteren een echo gehad en het vocht achter de baarmoeder was 48 bij 16 mm en geen vruchtje gevonden. Het heet dan een PUL zwangerschap (Pregnancy of Unknown Location). Vanmorgen ben ik ook het vruchtje verloren, dat maakt het wel afsluitbaar voor mij. Dit was even het laatste berichtje van mij, ik blijf wel meelezen maar zal niet altijd meer reageren. Knuffels voor allemaal en succes.
Damyar, super, gefeliciteerd!!! Knuffeltje, wat afschuwelijk, veel sterkte... Waarom mijn moeder het niet weet? Ze zou het geen goed plan vinden en er helemaal nerveus van worden of het wel goed gaat en hoe dat nou allemaal moet. Ook omdat ze zelf 71 is en kwakkelt met haar gezondheid, dus weinig kan helpen. Maar waarom zou ik haar ongerust maken als de kans dat het lukt zo klein is? Stel dat het zou lukken, dan heb ik wel een probleem. Zo van: oeps ik ben zwanger (terwijl ik al 2 jaar bezig ben). Mijn zus volgt en steunt me wel. Mijn ouders zijn gescheiden, mijn vader weet er wel van, maar vindt het niks vanwege mijn leeftijd. Mijn zoontje heeft een tijdje geleden 2 zebravinken gekocht (en ik de kooi) en vlak voor Pasen begon het vrouwtje piepkleine eitjes te leggen. 1 van de eitjes ging stuk en 2 bleven er over. Twee weken hebben ze erop gebroed. Vrijdagochtend zag mijn zoontje dat ze waren uitgekomen! Piepkleine jonkies. Pa en moe houden ze om de beurt warm en voeren ze dan voorgekauwd voedsel. Het gaat bij hun een stuk sneller dan bij ons in ieder geval!
Suzan, ik snap hem waarom je het niet verteld, maar gelukkig heb je je zus, want alleen dragen is ook zwaar maar dat is gelukkig niet het geval. Ik ga duimen dat hoe klein de kans is dat jij tot die gelukkigen hoort. Heel veel knuffels Knuffeltje: dat vocht trekt dat weg zodra het hcg wegtrekt of ... Hoe voel je je verder? Knuffels. Andere meiden prettig weekend.
@damyar: ik hoop het want het doet ontzettende pijn. Ik voel me klote, gistermorgen heb ik een vruchtje verloren en gisteravond nog een vruchtje. Dat maakt het dubbelop zuur. Ik hoop dat dit het was en dat er niet nog eentje heeft gezeten, die kans zit er wel in want er waren 3 eitjes gesprongen.