Sandra en Sesa dat is flink balen! Knuffeltje, waren het er ook nog eens twee, ontzettend. Sesa, wat leuk die kippen! We zijn erachter gekomen dat de koolmezen in het nestkastje in de tuin 5 eitjes hebben gelegd.
er zijn weer veel knuffels nodig zie ik helaas. Sesa, sandra, knuffeltje en alle anderen die het nodig hebben Dikke knuffel en veel sterkte!!! Damyar: gefeliciteerd meid. Geniet ervan he!!! Ik zelf heb nog hoop. Voel nog steeds niks maar ben niet ongi (word ik ook nooit uit mezelf dus had ik ook niet verwacht). Nog maar 1 lange dag en dan mag ik testen. (mocht van mn man echt niet eerder testen)
Ja sesa heel erg balen hoor vooral omdat d w zei alles is perfect ach ik mag niet klagen hoor ,is pas de tweede keer ,het is verdorrie mijn leeftijd die er zo op drukt voor mijn. Peetje ik duim voor je Knuffeltje een dikke knuffel voor jou
Peetjo, wat jammer zeg van de negatieve test. Suzan: Dokter W is idd een schatje, probeer ook altijd afspraken bij hem te maken. Hier vanmorgen gg gebeld en mag 21 mei komen voor eerste echo en dan bij dokter W. Heel erg spannend allemaal.
Peetjo, getsie.... balen!!! Sesa, die 3% kans is gebaseerd op leeftijd en op resultaten van mijn eerdere pogingen. Over het algemeen gaat je vruchtbaarheid flink achteruit naarmate je ouder wordt. Maar dat is niet bij iedereen hetzelfde. Bij mij hebben ze natuurlijk gezien dat ik met de maximale dosis Fostimon nog maar enkele follikels produceer, waaruit dan maar een paar eitjes komen, waarvan er dan maar één embryo terugkwam voor terugplaatsing. Op zich was die ene niet slecht en de baarmoederwand en mijn cyclus en het donorzaad enz. waren ook normaal, maar blijkbaar is dit magere resultaat toch een indicatie dat ik een moeilijk geval ben.
Dag dames, Ik heb vandaag mijn punctie gehad in het Geertgen. Vrij pijnlijk... Als het goed is hebben we zaterdag de terugplaatsing. Gr M
oooh wat lief.. kuikentjees !!! super!! pff balen peetjo hopenlijk was het gewoon te vroeg.... pff balen meiden die van het wachtbankje zijn gekuukelt