hee meiden, ik ben er weer hoor. Moest even bijkomen van de week, toch best moeilijk zo'n negatieve test. Nu aan het leeglopen van onder (sorry beetje onsmakelijk), en mag over een week weer naar gg voor een echo en planning. Lekker snel weer door dus! M: heb je gisteren een TP gehad? Hoop het voor je en dat ie lekker blijft plakken. Zie allemaal slagingspercentages voorbij komen. Ben eigenlijk best benieuwd hoe hoog dat bij mij is. Volgende keer maar vragen. allemaal dikke knuffel
spannend sesa! Hopelijk zitten er veel goede folikels tussen! Ik moet volgende week maandag, de 14de dus.
Meiden, ik kom weer even inbreken hier.. Wij konden niet meer wachten, dus ik heb net gebeld, wij mogen op 19 juni om 2 uur komen.. Ik moet dan naar B.ckx of B.x (ik neem aan dat we eerst een gynaecoloog moeten zien, dus dat het de eerste is), hebben jullie daar positieve/negatieve ervaringen mee? Dikke knuffel voor alle meiden die het nodig hebben!
@Shaddixxx Gelieve geen volledige namen te gebruiken... Wordt niet op prijs gesteld door de webmaster Jonge B. vond ik persoonlijk nogal ongeduldig. Oude B. vind ik een aardige dame, maar die mij slecht nieuws moest brengen (IVF ging niet door) Je kunt beter zelf ondergaan hoe je haar vind. Wij hebben ieder onze eigen mening, maar dat hoeft niet de jouwe te zijn.
Wist ik niet, als ik google zie ik vrijwel alle namen van de dokters volledig getypt staan, ook op ZP, vandaar dat ik dacht dat het geen probleem was.. Maar ik heb het aangepast! Natuurlijk zijn ervaringen en meningen niet altijd hetzelfde, maar was gewoon benieuwd.
Af en toe komt er weer eens een berichtje als het teveel gebeurd Proberen het zelf nu een beetje in de gaten te houden...
zo zo wat is t rustig geworden hier ......ik ben intussen weer begonnen met ivf poging nr 2 maar dan korte schema dit keer en 300i puregon ..dit keer valt t erg tegen met spuiten heb een gevoel alsof die deca spuit wat stomper is., eerste 2 dagen hoofdpijn , erg moe en ook nog 2 kilo aangekomen en vanaf dag 1 tot nu bloed ik na t spuiten . hoe gaat t verder met de zwangere meiden...voor derest wens ik iedereen heel veel geluk toe en hoop snel op positieve berichten shadixxx als t goed is heb je 2 dr b een jonge en een oudere . mijn ervaring is dat ik die oudere veel fijner vind en beter mee kan praten ..maar dat is wel mijn ervaring , alvast heel veel succes
Hoi Shaddixx,' Wij hebben ook dokter backx gehad, was niet zo aardig, of ze had haar dag niet.... Heb afgelopen zaterdag de tp gehad en ben maandag weer terug geweest want ik had wat krampen, moet nu absolute rust houden. Moet zeggen dat het nu al minder is en ik zat al ziek thuis van me werk vanwege een voorhoofdsholte en bij holte ontsteking dus dat komt goed uit want op mijn werk weten ze er niets van. Ik mag 19 mei testen maar kan ik ook eerder testen want ik heb op 30 april de pregnyl gespoten ? Die is dan toch eerder uit mijn lijf ? xxx M
M82 Liever geen hele namen noemen, vinden ze niet zo heel fijn als je dat doet. Hoeveel Pregnyl heb je gespoten? Je moet het elke keer door 2 delen. Stel je hebt 10.000 gespoten dan is: Dag 1: 10.000 Dag 2: 5.000 Dag 3: 2.500 Dag 4: 1.250 etc etc. Sesa, nee ik heb nog even geen afspraak. Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten
Hai meiden, sorry dat ik hier kom inbreken maar heb een vraagje. Ik heb begrepen dat dusseldorf samen werkt met geertgen. Zijn er hier meiden die hier gebruik van maken en die mn ook uitgebreid onderzoek hebben laten uitvoeren door dokter pf? Zoja, wat zijn jullie ervaringen? Mag ook via pb. Alvast bedankt en uiteraard allemaal veel succes gewenst in het traject!
ohh spannend meiden! Veel sterkte op het wachtbankje. Ik zal voor jullie duimen! Ik hoor maandag wanneer ik erbij kom zitten.
chantal: ik weet dat geertgen een samenwerking heeft met dd en dan voor ifv/ixci ( bevruchting eicel/zaadcel) de rest weet ik het verder niet. Sandra: toi toi morgen Sesa: alles goed gegaan? Peetjo: succes maandag. Andere meiden: zwaai. Hier verder alles goed, goed misselijk en pijnlijke borsten, maar ondanks de kwaaltjes verder prima. Doe sinds woensdag mee met moeders voor moeders en verder geniet ik per dag. Volgende week vrijdag eerste echo. Hopelijk zit het allemaal goed en de grote vraag zijn het er twee of toch één. Mijn gevoel zegt dat het er eentje is. Fijn weekend allemaal
@Daymar, het is goed gegaan hoor. nu weer ff geduld. @Sandra en Peetjo, het is gezellig op de bank. Jullie zijn welkom haha