Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    hee meiden,

ik ben er weer hoor. Moest even bijkomen van de week, toch best moeilijk zo'n negatieve test. Nu aan het leeglopen van onder (sorry beetje onsmakelijk), en mag over een week weer naar gg voor een echo en planning. Lekker snel weer door dus!

M: heb je gisteren een TP gehad? Hoop het voor je en dat ie lekker blijft plakken.

Zie allemaal slagingspercentages voorbij komen. Ben eigenlijk best benieuwd hoe hoog dat bij mij is. Volgende keer maar vragen.

allemaal dikke knuffel

2. sesa

sesa Niet meer actief

Wanneer ga je peetjo? Ik ga woensdagavond voor fm

3. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    spannend sesa! Hopelijk zitten er veel goede folikels tussen!

Ik moet volgende week maandag, de 14de dus.

4. sesa

sesa Niet meer actief

hopen op goede follies met eindelijk eens een voltreffer!

5. #3145 Shaddixxx, 7 mei 2012
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
    Meiden, ik kom weer even inbreken hier..

Wij konden niet meer wachten, dus ik heb net gebeld, wij mogen op 19 juni om 2 uur komen.. Ik moet dan naar B.ckx of B.x (ik neem aan dat we eerst een gynaecoloog moeten zien, dus dat het de eerste is), hebben jullie daar positieve/negatieve ervaringen mee?

Dikke knuffel voor alle meiden die het nodig hebben!

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @Shaddixxx Gelieve geen volledige namen te gebruiken...
    Wordt niet op prijs gesteld door de webmaster :)

Jonge B. vond ik persoonlijk nogal ongeduldig.
    Oude B. vind ik een aardige dame, maar die mij slecht nieuws moest brengen (IVF ging niet door)
    Je kunt beter zelf ondergaan hoe je haar vind. Wij hebben ieder onze eigen mening, maar dat hoeft niet de jouwe te zijn.

7. Wist ik niet, als ik google zie ik vrijwel alle namen van de dokters volledig getypt staan, ook op ZP, vandaar dat ik dacht dat het geen probleem was.. Maar ik heb het aangepast!

Natuurlijk zijn ervaringen en meningen niet altijd hetzelfde, maar was gewoon benieuwd.

8. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Af en toe komt er weer eens een berichtje als het teveel gebeurd :) Proberen het zelf nu een beetje in de gaten te houden...

9. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    zo zo wat is t rustig geworden hier ......ik ben intussen weer begonnen met ivf poging nr 2 maar dan korte schema dit keer en 300i puregon ..dit keer valt t erg tegen met spuiten heb een gevoel alsof die deca spuit wat stomper is., eerste 2 dagen hoofdpijn , erg moe en ook nog 2 kilo aangekomen en vanaf dag 1 tot nu bloed ik na t spuiten .

hoe gaat t verder met de zwangere meiden...voor derest wens ik iedereen heel veel geluk toe en hoop snel op positieve berichten

shadixxx als t goed is heb je 2 dr b een jonge en een oudere . mijn ervaring is dat ik die oudere veel fijner vind en beter mee kan praten ..maar dat is wel mijn ervaring , alvast heel veel succes

10. sesa

sesa Niet meer actief

Hoi Dames, morgenavond ben ik er weer. Nog iemand toevallig ook een afspraak?

11. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Shaddixx,'
    Wij hebben ook dokter backx gehad, was niet zo aardig, of ze had haar dag niet....
    Heb afgelopen zaterdag de tp gehad en ben maandag weer terug geweest want ik had wat krampen, moet nu absolute rust houden. Moet zeggen dat het nu al minder is en ik zat al ziek thuis van me werk vanwege een voorhoofdsholte en bij holte ontsteking dus dat komt goed uit want op mijn werk weten ze er niets van. Ik mag 19 mei testen maar kan ik ook eerder testen want ik heb op 30 april de pregnyl gespoten ? Die is dan toch eerder uit mijn lijf ? xxx M

12. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    M82 Liever geen hele namen noemen, vinden ze niet zo heel fijn als je dat doet.
    Hoeveel Pregnyl heb je gespoten? Je moet het elke keer door 2 delen. Stel je hebt 10.000 gespoten dan is:
    Dag 1: 10.000
    Dag 2: 5.000
    Dag 3: 2.500
    Dag 4: 1.250 etc etc.

Sesa, nee ik heb nog even geen afspraak. Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten :)

13. sesa

sesa Niet meer actief

Mijn ei was 2 cm, nu deca gespoten en morgenavond IUI9 jee

14. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Spannend hoor Sesa, daar ga je weer op het bankje...
    maareh je gaat naar het verlengde toe hoor :)

15. sesa

sesa Niet meer actief

haha, tnx Marjolente. Let hope so

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    #3156 chantal85, 10 mei 2012
    Laatst bewerkt: 10 mei 2012
    Hai meiden, sorry dat ik hier kom inbreken maar heb een vraagje. Ik heb begrepen dat dusseldorf samen werkt met geertgen. Zijn er hier meiden die hier gebruik van maken en die mn ook uitgebreid onderzoek hebben laten uitvoeren door dokter pf? Zoja, wat zijn jullie ervaringen? Mag ook via pb.

Alvast bedankt en uiteraard allemaal veel succes gewenst in het traject!

17. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa morgen kruip ik naast je op het wachtbankje
    Mag morgen voor iui3
    Weer twee spannende weken

18. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    ohh spannend meiden!
    Veel sterkte op het wachtbankje. Ik zal voor jullie duimen!
    Ik hoor maandag wanneer ik erbij kom zitten.

19. Damyar

Damyar Niet meer actief

chantal: ik weet dat geertgen een samenwerking heeft met dd en dan voor ifv/ixci ( bevruchting eicel/zaadcel) de rest weet ik het verder niet.

Sandra: toi toi morgen

Sesa: alles goed gegaan?

Peetjo: succes maandag.

Andere meiden: zwaai.

Hier verder alles goed, goed misselijk en pijnlijke borsten, maar ondanks de kwaaltjes verder prima. Doe sinds woensdag mee met moeders voor moeders en verder geniet ik per dag. Volgende week vrijdag eerste echo. Hopelijk zit het allemaal goed en de grote vraag zijn het er twee of toch één. Mijn gevoel zegt dat het er eentje is.

Fijn weekend allemaal

20. sesa

sesa Niet meer actief

@Daymar, het is goed gegaan hoor. nu weer ff geduld.

@Sandra en Peetjo, het is gezellig op de bank. Jullie zijn welkom haha

Deel Deze Pagina