Hallo allemaal Hoe is het hier? alexandra80, kimmiikim, wenonline hoe is het op de wachtbank? Is het nog vol te houden? komen de kriebels al? Anne ik heb je verhaal gelezen, heftig hoor Maar toch kan ik je verzekeren (al lijkt het nu van niet) dat je de ergste pijn straks echt vergeten bent en dat het verlangen naar een 2de sterker is als de herinnering aan de pijn Cilek wat fijn dat alles goed is en het hartje klopt (ik had niet anders verwacht) Een voorjaarsbaby o wat heerlijk, lekker buiten wandelen en van de zomer samen buiten in een zwembadje echt super Geniet ervan meis Zijn er nog meer dames die dinsdag middag rond 16.00 naar geertgen moeten??? Zou gezellig zijn Ik heb vandaag samen met mijn dochter voor een week afscheid genomen van hubby. Wat is dat klote zeg bah, en dan een huilende dochter die door de tranen heen zegt dat ze papa zo gaat missen. Echt zielig Maar goed dinsdag dus alleen naar geertgen, mijn ouders passen op de kleine meid Van de week flink leren voor mijn examen 8 nov We maken er maar het beste van. Fijne avond allemaal xxx
Hier is het eigenlijk nog wel vol te houden op het wachtbankje moet ik aardig zeggen! ben t weekend bij mn moeder geweest; dus we hebben heerlijk ff zitten fantaseren voor t geval dat t raak mocht zijn! Dat was echt even fijn! haha Spannend zeg van de week mariek! K hoop dat je deze week een beetjè doorkomt zonder man in de buurt!! *huggie @knuffeltje: succes morgen bij Geertgen! @ all, sleep well!
pff nou dames.. het is hier wel weer behoorlijk stil zeg ik moet zeggen dat ik wat ongeduldig begin te worden.. maar ik hield het zo goed vol! dus ik moet dat wel blijven doen natuurlijk! maargoed..... het was te verwachten... nu nog steeds behoorlijke poos wachten... HET GING ZOO GOED en nu word ik ongeduldig, ga van alles op inet proberen te zoeken enz enz. super stom! dus ik moet echt ff weer met mn beide beentjes op de grond komen te staan en ophouden met die onzin.... op zn vroegste zou ik volgende week dinsdag dan kunnen testen.. maar goed... dat is dan 14 dagen en niet 16 dagen na terug plaatsing.. bah bah.. wat een ellende weer ik stel me aan i know.. maar jeetje mina.. het ging zo goed.. en nu dit.. :S pff bah
Nee toen waren we al weg. we zijn rond half 12 weggegaan Toen waren ze ons overigens wel zat, er waren mensen met een "als blikken konden doden" blik Dus het werd de hoogste tijd
Ik moet vandaag weer voor een echo. Vorige week vrijdag ook geweest en waarschijnlijk gaat dit toch een 'gewone' ronde worden. Geen IVF dus. Zat één mooi ei van rond de 12mm. Dus volgens dr. R. moeten we gewoon zelf mikken deze ronde. Nou, dat heb ik het liefst dus als dat lukt... We weten dat het kan, immers. Vanmiddag weer terugkomen. Hopelijk vandaag al Pregnyl mee en dan vanavond of morgen spuiten. En dan twee wachtweken.. Ben benieuwd! Ik gun het mezelf zo. Is dat stom?
@kimkim HOezo aanstellen? Je wil het gewoon graag (net als iedereen hier) en het gaat te langzaam. Herken het wel hoor, ik mag immers weer opnieuw beginnen met de hele reeks, alleen mogen we nu gaan spuiten. zal voor ons beiden een overwinning zijn. Kan iemand voor mij de code voor de enquete PB'en? Wil heb even invullen, maar weet hem niet meer @ftjl Balen dat het geen IVF word, nu maar hopen dat het deze ronde wel raak is "op de natuurlijke wijze".
Kimmie ik probeel je msn berichtjes te sturen aar volgens mij krijg je ze niet? Je stelt je niet aan meis, we voelen ons iedere keer allemaal zo onzeker ondanks dat we ons voornemen het niet te doen xxx Marjolente toi toi toi met spuiten op naar een mooi babytje Welke enquete? ftjl wat balen meis, maar wel des te mooier als het natuurlijk zou lukken met een mooi groot ei Zet hem op Morgen is het zo ver, als iemand tijd heeft wil je dan ff duimen dat een tp in natuurlijke cyclus mag Thanks
marjolente; hahaha. was wel rustig toen we binnen kwammen maar viel gelukkig mee met de mensen die daar zatten .ik hoop volgend week of de week daarna weer daar te zeggen..dan schiet ook dan weer op .fijna dag
@MArieke, hoelaat moet je? Weet ik gelijk hoelaat we moeten duimen Enquete over suggesties en verbeteringen etc. @chevelie iedereen was ontdaan van ons gelach, dat kan niet anders
@ Marieke ik ga voor je duimen morgen. @ftjl succes met zelf klussen! @ hier vandaag voor echo geweest, maar helaas nog geen reactie op de gonal-f moet nu nog door gaan met spuiten tot volgende week maandag en dan terug voor een echo. Is er dan nog steeds niets gebeurt dan wordt de dosis verhoogd.
Morgen om 16.10 ben ik als het goed is aan de beurt bij dr W Ze hebben een dubbele afspraak geplant geloof ik ivm eventueele uitloop. Maar ja ik moet nu alleen dus veel uitloop zal er niet zijn Ach ja heeft diegene na mij mazzel
O balen knuffeltje Is het de eerste keer met gonal voor jou? Zo ja is dat altijd even een kwestie van uitproberen hè Maar het komt vast goed xxx
@ marieke ja de eerste keer Gonal, 7 jaar geleden hebben we voor mijn dochter clomid gebruikt en dat werkte niet, moest eerst maar eens afvallen volgens de gyn, daar werd ik zo boos over dat ik toen de medicatie acuut stopte en 3 weken later was ik zwanger zonder medicatie, echt helemaal spontaan. Nu werd het weer gezegd maar boos worden hielp nu niet, dus hebben we contact gezocht met het geertgen en die helpen ons nu met de gonal. We zullen wel zien hoe het gaat. Zal morgen duimen voor jou.
@Kim, volgens mij is het heel normaal dat zenuwen steeds groter worden als de dagen van de wachtweken wegtikken.. ennuh.. je hebt het niet van mij hoor.. maar de embryo's die je teruggeplaatst hebt gekregen waren ook al een aantal dagen oud toch? Dus als je normaal 14dpo test, dan mag je nu echt wel 14 dagen na de TP testen.. Of gebruik je nog Pregnyl tussendoor? @Mariek, heel veel succes morgen! Ik duim voor je! @Ftjl, natuurlijk gun je het jezelf. Ik gun het jou ook! En ga zeker voor je duimen. Hoe was de echo vanmiddag?
Hoi meiden Dit weekend was een emotionele rollercoaster voor me. En nog steeds een beetje. Vrijdag wanhoop nabij wist zeker dat t mislukt was. Zaterdag hield ik het niet meer en getest, veel te vroeg natuurlijk op dag 8 na tp maar wel al 14 dagen na pregnyl. Tot mijn schrik stond er een tweede streep, ongeloof, nu al. Zaterdagmiddag paniek...verloor twee keer wat bruin. Wat heb ik gehuild, bang dat het alweer voorbij zou zijn, weer een miskraam. Maar het bleef er bij. Zondagochtend weer een test, deze was duidelijker. Zou het dan toch. In de avond weer wat bruin, slapeloze nacht tot gevolg. Test vanmorgen weer donkerder maar toch de onrust en het bange gevoel gingen niet weg, sterker nog stond stijf van de zenuwen. Immers voor mij vandaag cruciale dag, dag 10 na tp, werd ik altijd ongi of begon bruin wat uiteindelijk voorbode van miskraam was. Ochtend ging goed en vanmiddag weer een sliert bruin. Pff killing die onzekerheid. Ik werk in een zkh dus heb via het werk bloedtest op hcg geregeld. En de uitslag was 116, dat op dag 10 na tp. Er kwam een klein beetje vertrouwen, maar ik durf nog niks te hopen....ben zo bang dit ook weer kwijt te raken. Maar er is een positief begin en nu hopen en bidden dat het mag blijven.... Foto van de testen Bovenste zaterdagavond Onderste vanmorgen
Ja, je durft het ook hier te melden! Je testen zien er echt supergoed uit hoor, Alex. Ik snap dat het nog te vroeg is voor grote roze felicitaties, maar toch een heel klein voorzichtig proficiat ga ik alvast jouw kant opsturen. En ik ga duimen met alles wat ik heb dat je dit kleintje(s) nog 8 maanden in je buik mag dragen!!
@ mariek ik denk aan je morgen. Spannend weer he? @ Kimmikim ach meis toch heel normaal hoor. Sterkte met wachten. Pas 16 dagen na tp testen is echt heel lang. Sommige zkh hanteren 14 dagen na punctie, bij cryos vaak ook 10 tot 12 dagen na tp. Ik had nu dus op dag 8 na tp al positest.. @ Marjolente en chevelie elkaar dus in wachtkamer ontmoet? wat leuk! @ knuffeltje wat balen zeg. Al dat gezeik over afvallen..mok @ fjtl wat balen maar een eitje, en nu dan gewoon zelf aan de klus of een escape iui?? Sterkte!