Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    M82: Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Ga je kleine maar lekker bewonderen op 12 juni. Waarschijnlijk zal ik in die week gaan bevallen. Alvast heel veel succes.

Marjolente: Heel veel sterkte met alles. Ik kan het m wel voorstellen dat je dat moeilijk vindt. Ik hoop dat het bij jou ook snel gaat lukken meisje.

Kimmiekim: Inderdaad, de laatste loodjes. Jij ook al bijna 18 weken, en als het goed is deze week je echo. Heel veel plezier en succes. Ennee... ik ben wel benieuwd wat het gaat worden hoor.

Ego: momenteel veel last van harde buiken. Misschien toch teveel aan het doen of toch binnenkort de bevalling? Geen idee, toch maar even bespreken of morgen met het CTG of woensdag als ik toch weer een groeiecho heb en op controle moet. Zou toch te vroeg zijn nu, gezien de groeiachterstand, want de laatste keer was mijn kereltje nog maar 1600 gram en dat is echt veel te weinig voor deze termijn. Erg spannend hier dus weer, deze week.

Alle mensen op het wachtbankje: Nog heel veel succes met het wachten en hopelijk uiteindelijk een mooi resultaat.

2. sesa

sesa Niet meer actief

@monique, 1600 gram is erg klein idd. Weten ze waardoor dat komt?

@All, ik zit nog 4 dagen op de wachtbank maar ik heb er geen positief gevoel over....

3. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Sesa: Nee helaas weten ze niet wat de oorzaak is van de groeiachterstand. Ik rust voor mijn gevoel genoeg, dus dat zou het niet kunnen zijn. Ruimte heeft hij ook genoeg, hihi.
    Ik hoop maar dat mijn knul gewoon klein is en verder gezond. Misschien is de vader wel heel klein, wie weet. Dat weet ik natuurlijk niet, aangezien ik zwanger ben van een donor.
    Woensdag heb ik weer een groeiecho, dus ik hoop dat hij inmiddels weer wat gegroeid is. Het is wel erg spannend allemaal. De CTG's zijn gelukkig nog steeds goed, wat betekent dat hij het nog naar zijn zin heeft bij mij. Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.
    Jammer dat jij niet zo'n goed gevoel hebt op dit moment. Is er ene reden voor, of is het enkel en alleen je gevoel? Ik wens je heel veel sterkte met het lange wachten.

4. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    @Sesa:
    Hoe kan dat meis? hopelijk alleen een gevoel, die kunnen namelijk weleens fout zijn. Ik duim voor je meid!!!

Ik zit zelf nu ook 4 dagen op de wachtbank, en heb de hele tijd een vervelend gevoel in mijn buik. De Dr moest echt poeren om op de goede plek te komen met de cryo, en dat gevoel heb ik nu al 4 dagen. Alsof hij nog bezig is zeg maar hahaha.
    Hopelijk kan het geen kwaad voor de cryo en is die lekker aan het innestelen vandaag!

Gefeliciteerd zwangere dames, succes wachtbankdames!!! en veel sterkte en knuffel voor iedereen die het nodig heeft

5. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    m82 gefeliciteerd

6. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    m82 wat geweldig, een positieve test!!

Ik ben weer begonnen met spuiten, mag donderdag naar dr W voor een follikelmeting. Hopen dat er genoeg follikels zijn......

7. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    M82 wat een prachtig nieuws
    Suzan ik zal voor je duimen hoor
    Sesa ik denk dat ik van het bankje afval hoor ik heb mega buikpijn de voorbode van mijn ongesteldheid
    Balen maar het is niet anders
    Marjolente een dikke knuffel begrijp je heel erg goed

8. sesa

sesa Niet meer actief

@Monique, gelukkig voelt je kleintje zich nog goed. Aan jouw ligt het iig niet.

@Peetjo, vervelend hoor. Het gaat gelukkig weer over. Bij mij is het gewoon een goevoel. Ik moet donderdag ongesteld worden en ik ken mijn lichaam goed..

@Suzan, fijn dat je weer kan beginnen.

@Sandra, ik kukel ook van de bank hoor. Op naar IUI 10 en ronde 16 voor mij.

9. sesa

sesa Niet meer actief

@All, de rode feestdagen zijn weer ingetreden :(

10. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa wat klote zeg voel jij ook precies dat het moet worden pff
    Denk aan je meisje
    Zal bij mijn ook wel komen verrek van rug en buikpijn zoals altijd bah
    Ben er chaggie van

11. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Sesa: Wat k*t zeg!!! heel veel sterkte weer!!!!

Wat voelen jullie dat soort dingen allemaal goed aan zeg!! Ik voel helemaal niks, alleen af en toe een steek ofzo in mn buik. Maar ja op mijn menstruatie hoef ik ook niet te wachten die komt pas zodra ik stop met de utro. Ik kan er bij mezelf dus geen touw aan vastknopen, helaas (of niet helaas?)

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

Meiden, hier echo gehad vanwege krampen en bloedverlies en het is over. Ik heb dinsdag curretage als het dan nog niet is afgekomen. Wij hadden afgesproken dat als het eventueel mis zou gaan dat we stoppen met zwanger worden. Het is zo'n aanslag geweest op alles dat we ons gezin een beetje vergaten. We gaan genieten van wat we wel hebben en dat zijn twee prachtige kinderen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes die nog niet zwanger zijn en de zwangere geniet er van.

Ik blijf af en toe wel meelezen en reageren, want ik duim voor jullie allemaal want ik gun jullie allemaal zo vreselijk graag een mooi wondertje.

Knuffels

13. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Damyar:
    Jeetje meid wat vervelend allemaal. Veel sterkte de komende dagen (en maanden waarschijnlijk)!!
    Ik vind het knap dat je de moeilijke keuze maakt om nu voor het gezin te gaan, super meid! Dikke knuffel

14. sesa

sesa Niet meer actief

@Daymar, wat een ellende meid! Ik wens je veel sterkte met dit verlies.

@Peetje, ja ik ken mijn lichaam goed. Het is ook de 15de ronde. Ik ken de klappen van de zweep.

@Sandra, op naar de volgende ronde en maar hopen dat het eens gaat lukken voor ons.

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden...
    Ik heb morgen bij Geertgen FM.
    Het is dan CD11, we gaan deze ronde voor IUI wie kan mij er iets meer over vertellen hoe het te werk gaat ??

16. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Damyar ben er helemaal stil van ik vind het heel erg voor jullie veel sterkte meisje,
    Sesa het word tijd hè ik mag nog niet klagen hoor pas mijn derde iui,maar merk hoe het erin hakt precies 7 dagen na dat ik ben geweest voor de iui voel ik al weeR de buikpijn opzetten baal hier zo van weet gelijk dat het over is dan
    Mijn menstruaties zijn mijn hele leven al erg pijnlijk meestal pas pijn vrij na de eerste dag van mijn ongesteldheid,dan met dag 7 begin ik weer buikpijn te krijgen dat is dan van mijn eisprong duurt tot dag 15 pfff heb zo vaak last ervan huisarts zeg tja hoord erbij heeft 1 van jullie hier ook last van?

17. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Damyar wat ontzettend jammer...... heel veel sterkte

18. Dani75

Dani75 Lid

18 nov 2011
    95
    0
    0
    Reisagent
    Noord Brabant
    @damyar:

Krijg er kippenvel van, leef met je mee!
    Sterk dat je in een emotionele rollercoaster bij je standpunt blijft, erg knap....

Ik wens jullie sterkte en alle geluk van de wereld met jullie gezin.

19. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Damyar.. Ik heb er helemaal overheen gelezen, sorry !! Vind het erg knap dat je die beslissing kan maken, hopelijk geeft het je straks iets meer rust... heel veel sterkte & geluk !!!

@Sandra.. Ik ook ben ruim 8 dagen ongi en heb mega veel last van buikkrampen, en érg emotioneel.. Ben met mijn 12 daarom ook al aan de pil gegaan !

20. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Hoi ukkie
    Ik ben maar twee dagen echt ongesteld daarna stelt het niks meer voor
    Ga je voor je eerste iui spannend hoor weet zeker dat je gg een fijne kliniek vind ik de iui doormiddel van ovulatie testen
    Maar de iui steld niks voor zo gepiept hoor

Deel Deze Pagina