Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@sandra, het is pas de 3de keer idd. Ik ge al naar ronde 16 en 10de IUI

2. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen! Gisteren de reis naar Geertgen weer gemaakt. Het was erg warm in het OV, maar alles reed op tijd en dat is heel prettig. dr W zag rechts een grote follikel en links een paar kleinere. Baarmoederslijmvlies gaat ook de goede kant op. Dinsdag moet ik terugkomen, hopelijk zijn er dan meerdere grote follikels.

3. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Damyar gaat het een beetje beetje met jou?
    Sesa al weer voor de tiende keer alweer hoop voorjou zeker dat het deze ronde raak is,ben nog steeds niet ongesteld nog wel de krampen hoor dus verwacht het elke dag

4. sesa

sesa Niet meer actief

geduld pfff.....maar hopen op de volgende ronde

5. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Damyar: Heel veel sterkte meisje. Ik ben er even helemaal stil van. Ik vind het wel heel moedig van je dat je hebt besloten om voor je gezin te gaan en te stoppen met de behandelingen. Ik wil je in ieder geval wel even heel veel sterkte wensen.

@Sesa: Ook voor jou hele veel sterkte. Ik hoop echt dat het voor jou uiteindelijk ook mag gaan lukken.

Alle meiden op de wachtbank: Heel veel succes en sterkte metwachten

@ego: Helaas moest ik woensdag na de controle bij de verloskundige meteen in het ziekenhuis blijven. Ik had gelukkig een betere groeiecho. Mijn ventje is nog steeds ruim 3 weken achter in groei maar wordt inmiddels wel al geschat op 2000 gram, dus dat is heel mooi. OOk de CTG zag er woensdag goed uit, dus hij hefet het bij mij nog goed naar zijn zin. Helaas moest ik dus blijven, aangezien mijn buikpijn echt niet meer te houden is. De medicatie die ik nu gebruik is al het maximale dus daar kunnen ze niets ana veranderen. Vandaar de opname. Ik heb meteen een infuus gekregen met Primperan vanwege de misselijkheid/braken en ter preventie om de peristaltiek op gang te houden en verder vooral rust. Woensdag nacht ging het echt niet meer en hebben ze besloten mij een Pethidineinjectie te geven. Dat heeft gelukkig wel even geholpen, maar dus wel tijdelijk. We hebben nog even gesproken over inleiden, maar met 36 weken zwangerschap en een groeiachterstand is het niet verstandig, dus ze willen het toch nog even aankijken. Aangezien ze verder voor mij toch niets kunnen doen, ben ik dus gisteren toch weer naar huis gegaan, maar het is dus hopeloos. Morgen weer een CTG en dan verder kijken. Zonodig mag ik dus nog wel die Pethidine, maar dat zou betekenen dat ik weer moet worden opgenomen en dat is natuurlijk ook niet steeds de bedoeling. Ik moet dus bekennen dat mijn geduld eerlijk gezegd begint op te raken en ik zelf ook. Hopelijk zet de bevalling zich zelf snel in.

6. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Monique jeetje meid wat een gedoe hè ,Misschien wel beter voor je kindje als het even blijft zitten ,maar begrijp je gevoel wel hoor als je zegt het mag van mijn komen

Suzan wat een reis toch elke keer voor jou zeg met het Ov. En zeker al je ook nog een paar keer moet met de metingen

Sesa hier ook code rood hoor wel een paar dagen later dan normaal verek van de rugpijn en buikpijn dus vandaag relax dag houden beetje luieren in de zon

7. sesa

sesa Niet meer actief

@Monique, meid wat een ellende, gel;ukkig gaat het goed met je ventje. Hou vol he?

@Sandra, balen hoor!!!!we gaan weer op voor de volgende , met frisse moed.

8. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Je heb het goed gezegt sesa we gaan door met frisse moed

9. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Sandra: Ook voor jou heel veel sterkte. Ik vind het heel knap van je dat je toch doorzet en vol goede moed verder gaat.

@all: Gisteren weer een CTG gehad. Gelukkig weer alles goed, dus hij heeft het echt nog naar zijn zin bij mij. Morgen wederom een CTG en een echo (doppler en hoeveelheid vruchtwater) en woensdag naar de gynaecoloog. Ik hoop echt dat hij woensdag gaat besluiten om me alsnog in te gaan leiden, want ik ben echt op van de pijn en de vermoeidheid. Ik huil om het minste of geringste en dat terwijl ik normaal nooit huil.

Hoe is het met de rest? Iedereen heel veel succes en sterkte met alles.

10. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Monique: Wat heftig meid allemaal! Gelukkig is met de kleine alles goed, maar jij bent ook belangrijk he, vergeet dat niet.
    Veel sterkte voor de komende dagen (weken ook, maar hoop dat het niet zo lang meer duurd voor je)

Ego:
    Wat duren die wachtweken weer super lang zeg, vreselijk.
    Voor mn gevoel zijn er al 4 weken om, maar moet nog tot vrijdag wachten voor ik mag testen.
    Eigenlijk heeft de dokter geen dag gezegd, maar had op vrijdag een tp, dus ga uit van vrijdag. Of mag het eerder als de cryo een dag eerder ontdooid is??
    o, vreselijk dit! en manlief werken en die zegt: gaat best snel die dagen

11. sesa

sesa Niet meer actief

@Peetjo, ja wachten is zo vervelend!!! Ik weet niet hoe het zit na TP hoelang je dan moet wachten.

12. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Peetjo: Duurt inderdaad lang dat wachten en erg spannend allemaal. Ik ben erg benieuwd of je goed nieuws hebt vrijdag. Heel veel succes met alles.

Ik moet dadelijk weer naar het ziekenhuis voor een CTG en echo en morgen naar de gynaecoloog, dus ik ga er echt voor om me echt aankomende week of volgende week in te gana leiden. Ik houd het echt niet meer vol op dit moment. Maar goed, gelukkig gaat met mijn ventje nog wel alles goed. Hopelijk mag ik hem snel in mijn armen sluiten en dan ga ik lekker genieten en hopelijk alles snel vergeten. Hij moet wel eerst 48 uur in de couveuse is mij gezegd, maar goed, dat is nog wel te overzien.

13. sesa

sesa Niet meer actief

@Monique, gaan ze je inleiden?

14. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Sesa: Er is inderdaad gesproken over inleiden. Ze wilden dat pas gaan doen vanaf de 38e zwangerschapsweek, maar ik wil morgen echt gaan voor eerder inleiden, want zo schiet het echt niet op allemaal.
    Vandaag ben ik wederom naar het ziekenhuis geweest. De CTG was gelukkig weer heel goed. Hij was zelfs super druk en beweeglijk, dus dat is echt een heel goed teken. Wel bleek mijn bloeddruk nu aan de hoge kant te zijn, dus de hele CTG heb ik aan de bloeddrukmeter gelegen, en dit moet vanaf nu ook extra worden gecontroleerd. Ook heb ik een echo gehad (doppler en meting hoeveelheid vruchtwater). De doppler was hele goed, maar de hoeveelheid vruchtwater was eigenlijk ook onvoldoende. Deze lag net op het onderste lijntje, dus dat wordt dus ook extra controle. Je zou dus kunnen zeggen dat er steeds meer dingetjes bijkomen.
    Morgenochtend moet ik weer naar de gynaecoloog en ik wil echt gaan pleiten om de bevalling in gang te gaan zetten. Ik moet wel zeggen dat ik dat tegelijk ook heel erg spannend vind en waarschijnlijk ook een flinke confrontatie zal zijn gezien mijn verleden van jarenlang seksueel misbruik. Maar goed, aan de andere kant zijn er vele vrouwen mij voorgegaan en waarschijnlijk ook met dezelfde achtergrond als mij, dus het zal allemaal uiteindelijk wel goed komen. Ik wil nu alleen nog maar volop gaan genieten van mijn kleine ventje.

15. sesa

sesa Niet meer actief

@monique, ik hoop dat ze naar je luisteren. ik ben bij mijn zoon ook ingeleid met 38 wk, tis niet leuk maar zo hou je het ook niet vol.

16. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou gisteren zag dr M rechts 1 en links 1 follikel, dat is weer net te weinig voor IVF, maar zaterdagochtend gaan ze nog een keer kijken. Dan rijdt de buurtbus niet. Ik zit te kijken hoe ik dat op ga lossen. 2x taxi is me te duur. Fiets huren bij VVV Gemert???

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ monique pff wat afzien he....hopelijk vandaagfijn gesprek vandaag met gyn
    @ peetjo geertgen hanteert lange tijd voor testen na tp maar 10-12 dagen na tp is betrouwbaar. Als dan negatief is kans nihil op nog positief ( ik was altijd vroegtester en heb de zwangerschappen die misgingen en deze zwangerschap op dag 8 na tp posi getest)
    @ sesa duimen draaien!
    @ sandra kop op hoor meis!
    @ damyar meid toch wat een ellende heel veel sterkte
    @ suzan pfff 2 follikels en dan zaterdag terug en geen vervoer.. kan er niemand met je meerijden?
    @ kimmi alles goed meis?
    @ ronja met jou ook?
    @ mariek en hanied denk ook aan jullie en hoop dat alles goed gaat.
    @ hier stijgende bloeddruk en mannetje in stuit. Hij groeit nog steeds goed.
    Volgende week liggingsecho en evt draaipoging....

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje damyar wat vin dik dit zuur voor jullie zeg. moedige beslissing die jullie gemaakt hebben...

monique ik denk aan je meis! hoop dat er iets goeds uit komt!!

alex hier alles goed!!! T IS EEN MEISJE :D hihi
    en met jou?

19. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    wat heb ik nu weer gedaan :)
    Was zo ongeduldig dat ik er 2 testen tegenaan heb gegooid.
    De KV test was licht positief en de clear blue digital negatief............nu weet ik nog niks dus....

20. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Peetjo: Dan ben ik toch voorzichtig optimistisch. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en je over 9 maanden ook lekker kunt gaan genieten

@Kim: een meisje! Hartelijk gefeliciteerd. geniet er maar lekker van.

@Alexandra: Ik hoop dat je mannetje toch nog zelf ene andere houding gaat aannemen en anders heel veel succes met de draaipoging.

De rest heel veel succes en sterkte met alles

@all: Vanochtend naar de gyn geweest. Hij wil me inderdaad gaan inleiden als ik 38 weken ben en vandaag ben ik dus precies 36 weken en 4 dagen zwanger, dus het einde is in zicht. Ik moet het dus nog even volhouden. Ik heb nu wel een vooruitzicht. Verder stijgt mijn bloeddruk nu wel, maar dat is nog net binnen de norm. De hoeveelheid vruchtwater zakt, maar dat is ook nog binnen de norm gelukkig. We gaan in ieder geval volgende week woensdag een datum afspreken, dus ik ben heel erg benieuwd. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

Deel Deze Pagina