Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    #3261 peetjo, 1 jun 2012
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
    dank je wel Sandra!!

Ik mag 25 juni voor een echo naar geertgen. Spannend!!

misschien een domme vrag hoor: Klopt het dat als ik 2 weken terug een tp heb gehad, dan 4 weken zwanger ben nu??
    (heb alleen een kunstmatige menstruatie gehad, dus daar kan je niet vanuit gaan zeggen ze)

2. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Peetjo wat gaaf zeg joepie
    Ik kan je daar niks over zeggen ben een leek doe alleen nog maar iui in eigen cyclus zonder hormonen

3. sesa

sesa Niet meer actief

@peetjo, van harte!! En idd ben je dan nu 4 wk zwanger.

4. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    dank je wel meiden!!!

toch nog een beetje onzeker, maar maandag gewoon nog 1 testje en een bloedtest dan weten we het zeker (eigenlijk nu ook al, maar zo moeilijk te geloven na die negatieve en positieve testen)

5. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Peetjo: Hartelijk gefeliciteerd. Ik kan me heel goed voorstellen, dat je het allemaal nog niet kunt geloven, maar echt heel veel geluk. Hele veel succes ook met de echo. Ik ben dan inmiddels an bevallen.

@Kim: Ik ben inmiddels morgen 37 weken zwanger en vorige week vroeg mijn kamergenootje in het ziekenhuis nog waarom ik in het ziekenhuis lan en of ik wel zwanger was. Ik heb dus ook echt een minimaal buikje en dat met deze termijn. Nu is het wel zo dat er een groeiachterstand is, maar het schijnt ook dat als je overgewicht hebt dat het dan ook moeilijk te zien is. Verder ben ik tijdens mijn hele zwangerschap helemaal niets aangekomen, maar zo'n 10 kg afgevallen.

@Alexandra: jij ook heel veel succes met de laatste zware loodjes. We kunnen elkaar nu een hand geven. Maar nog even dan kunnen we volop gaan genieten van onze ventjes en hopelijk snel alles vergeten.

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Mag het nu weer over behandelingen gaan in plaats van allerlei zwangerschapsverhalen?

Begrijp me niet verkeerd, vind het heel erg als het niet goed gaat, als er continue een ziekenhuisbezoek is, maar hier zijn andere onderwerpen voor gemaakt...
    Natuurlijk wens ik wel alle zwangeren succes bij de bevalling.

Zo en dat gezegd hebbende zal ik gelijk maar weer even een aftrap geven.
    Ik ben vorige week vrijdag weeg naar GG geweest. Ging erheen met de instelling dat ik moest vechten over de hoogte van de dosis Gonal-F, wil namelijk niet meer zo hoog beginnen als de laatste ronde. Eenmaal in de behandelkamer kwam ik erachter dat er nog een rietje in de vriezer zat met een blasto :S
    Hier hadden wij dus helemaal niets van gehoord dus was echt zwaar verbaasd. NU heb ik duphaston gekregen om menstruatie op te wekken en daarna krijg ik Estradiol tablet voor het bedje.

Was echt zwaarverbaasd en ging ook heel raar de behandelkamer uit. Was maar goed dat ik nog even mocht kletsen met de verpleegster :)

Inmiddels wel gewend aan het idee en het is nu afwachten tot de menstruatie komt. Nog paar dagen Duphaston en dan kom maar op met die bloedingen. op CD 10 mogen we terug komen...

Dus wel weer spannend op zich :)

Voor alle MMM onder behandeling succes.
    Wachtbankers nog even volhouden!!!
    Zwangeren: toppers ga zo door :)

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè hè meiden.
    Peetjo gefeliciteerd meid:)
    Kimmi geweldig leuk een meisje:) zo leuk hahaha!

Marjo ik snap je wel hoor! Het gaat hier over de behandelingen idd. Ok het gaat over geertgen beebs en het is ook heel spannend allemaal maar er zijn toch nog een aantal meiden die het zelf ook graag willen meemaken.

Wow gewoon een blasto tje in de vriezer top meid. Wat gek dat ze er niks over gezegd hebben toch.
    Ik ga flink voor je duimen dat hij/zij goed ontdooid en blijft plakken.

Hier gaat het allemaal wel goed heb het niet zwanger worden even langs mé gelegd. En moet zeggen dat het mé best goed afgaat haha al wit ik nu alweer op cd 45 of zo. En ga weer van alles denken en stiekem hopen.
    Jolisa is alweer 11 maandjes en een pittige tante haha loopt overal langs, kletst je de oren van je kop:) en is echt een super lekker ding hahaha

Meiden ik lees altijd mee maar hou mezelf even op de achter grond maar wil wel zeggen dat ik jullie niet vergeet hoor:)

Xxxxxx cindy

8. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Peetjo, wat gaaf!!! Gefeliciteerd!

9. sesa

sesa Niet meer actief

@marjolente, fijn dat er nog een blasto is !!! De rit is weer begonnen voor jou.

Ik ga dinsdag voor FM. Ik hoop eind volgende week IUI.

10. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    peetjo gefeliciteerd lieverd
    ik duim voor je
    hoop dat je een geweldig zwangerschap tegemoet gaat

11. gnoetje

gnoetje Lid

28 mrt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

ik heb geprobeerd me door 400 topicpagina's te worstelen, maar dat is me toch niet helemaal gelukt. :)
    Ik ben gnoetje, 35, wordt dit najaar 36 en mijn relatie is helaas recentelijk verbroken terwijl we wel bezig waren met het proberen een kindje te krijgen. ik ben vorig jaar zwanger geweest, mondde helaas uit in een miskraam.
    ik heb gister de knoop doorgehakt en naar Geertgen gebeld voor een afspraak, kan 22 juni al terecht.
    Ik vind het heel spannend, maar heb ook zoooo veel vragen! Ik vind het idee om een kindje te krijgen van een ombelende donor best vreemd. dat zal misschien gaan wennen, maar hoe gaat zoiets? Wat krijg je te weten over je evt donor? zijn uiterlijk, maar ook zijn achtergrond? En als je de drie voorbereidende gesprekken hebt gevoerd, kun je dan meteen aan de slag? Gaan ze dan voor IUI?
    ik weet dat ik beste even kan wachten tot 22 juni, maar ik ben nu zoveel vragen... kon het niet laten.

alvast dank voor de evt antwoorden.

12. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    dank jullie wel meiden!!!

en ook al ben ik zwanger, moet het nog maar blijven zitten en goed gaan. en ik moet nog steeds naar geertgen. Ik weet hoe moeilijk het is voor jullie, na 5 jaar mmm voor ons, als er iemand zwanger is, maar vind het wel jammer dat je er als het gelukt is dus niet meer over zou mogen praten hier.
    als het toch zo vervelend is, dan stop ik gewoon hier, en dat was ik eigenlijk niet van plan

Ik duim ook voor de anderen dat ze zoveel geluk mogen hebben als ik!!!

Gnoetje: welkom hier en succes met het traject!! spannend allemaal, maar ik zou het gewoon over je heen laten komen. Ik weet alleen dat ik helemaal niks weet van de donor die ons heeft geholpen.

13. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Peetjo gewoon blijven praten hoor jeetje 5 jaar wat een tijd meisje het is je zo gegund begin het een beetje tot je door te dringen ?
    En ja het moet gewoon goed gaan echt gewoon erin geloven hoor
    Marjolente ik begrijp je hoor this ook zo moeilijk hè pff bij mijn op het werk iemand zwanger o wat heb ik weer gejankt kan het soms zo slecht hebben dat nieuws
    Haat mezelf hierom bah

Gnoetje welkom ja een donor het was voor mijn ook even wennen maar heb het los gelaten,mijn man is onvruchtbaar en ik heb jaren nodig gehad om aan het idee te wennen van een donor nu ben ik 41 en heb mega veel spijt dat ik het niet eerder heb kunnen loslaten

Heb er nu nog maar weinig last van
    Sesa jij loopt een paar dagen voor op mijn je moet alweer snel naar gg toe toch?
    Ik hoop dat het nu de laatste keer is
    Fijn weekend allemaal

14. sesa

sesa Niet meer actief

@Sandra, ik ga dinsdag voor een fm. Waarschijnlijk eind volgende week IUI (gok ik). Wanneer verwacht jij dat je weer kan?

15. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa ik hoop ook eind van de week meestal dag 13 een positieve lh test zit nu op dag 7 zal je net zien valt het op een zaterdag of een zondag in het ergste geval maandag en dan heb ik avonddienst ben altijd geestelijk leeg als ik ben geweest

16. sesa

sesa Niet meer actief

@sandra, misschien zie ik wel daar.

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje peetjo! super zegg!! ik duim voor een hele mooie echo :D :D

marjolente super dat er nog een blasto is....!

monique ooh... joh?? ja ik heb vandaag te horen gekregen dat ik wel degelijk een buik begin te krijgen :) 2kg aangekomen tot nu toe... jij 10 kg afgevallen? jeetje miena..!!

babyhope hoe is het verders?
    sandra, das heel begrijpelijk dat je zo reageerd, dat is helemaal geen schande hoor! en dat deed ik ook steeds als er iemand een zwangerschap verkondigde... nee leuk is idd anders.....! Ik hoop zooooooo verschrikkelijk erg dat het snel mag lukken! Ik gun het je zo! iedereen natuurlijk!! maar alle dames hier toch wel het meeste.... er komt zoveel meer bij kijken... qua emotie... nee ik gun het iedereen zo erg!

Nieuwe meiden welkom :)

misschien een idee om een topic te openen dan van geertgen zwangere? Ik bedoel maar... dit is het enige topic waar ik mee klets op zsp. en als er meiden zijn die het vervelend vinden dat het over zwangerschappen gaat, en bijna bevallen enz enz. is dit misschien een idee? zeg het maar hoor dan kunnen we zo iets openen.

18. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Marjolente: Ik snap je heel goed en vind het ook heel goed dat je dit ter sprake hebt gebracht. Ik wil jou en anderen die nog in de MMM zitten echt niet nog meer laten frustreren, maar hoop echt van harte van het juist bij iedereen gaat lukken. Ik wil je dan ook enorm veel succes wensen. Misschien is het inderdaad dan een goed idee om een topic te openen voor meiden die zwanger zijn via Geertgen. ik heb alleen geen idee hoe je zo'n topic moet openen. Kim zou jij dat op willen pakken. Ik zal er zeker gebruik van maken. Ik maak op dit moment ook alleen maar gebruik van dit topic van Geertgen namelijk.

@ Kim: bij mij zie je het inderdaad amper dat ik zwnager ben, maar goed ik weet wel beter. Ik moet zeggen dat 2 kg ook niet veel is, maar in ieder geval wel een begin. Ik was in het begin best wel onzeker dat ik alleen maar afviel, maar gelukkig kan dat blijkbaar geen kwaad en is mij zelfs verteld dat ik dat als extra cadeautje moet gaan zien. Een goede manier om af te vallen dus voor mij.
    Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Misschien zie ik je wel op het nieuwe topic en kunnen we er uitgebreider over kletsen.

Voor iedereen die deze week nog naar Geertgen moet heel veel succes.
    Voor alle mensen op het bankje ook heel veel succes.

19. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx Moniqie.
    Als jullie een zwangertopic gaan openen blijven jullie dan hier ook nog meekletsen?Anders ga ik jullie wel missen.

20. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa wie weet moeten we wel op de zelfde dag zou leuk zijn

Deel Deze Pagina