NOD suzanb: testdatum 17 juni peetjo: dinsdag 17 april terugplaatsing Sesa: testdatum 22 juni het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: mariek73: Amerika here we come. hanied: iui 3 mislukt! marjolente: Van het wachtbankje afgekukeld. Nu hersenschudding en eerst even beter worden voor we verder gaan. dani75: eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSIx wenonline: We gaan met een sneltrein vaart beginnen 1 juni eerste deca gezet..... ICSI 3 is begonnen. Sesa: 6 juni IUI 10 Damyar: even pauze in verband met ziekte zoon divaatje: Geen nieuws chevelie niet zwanger een maand pauze dag 9 van de volgende nod weer aanmelden Knuffeltje: 26 april mk, nu rust en eind juni weer beginnen. zwanger: cilek 4 juni 2012 uitgerekend, een jongen monique0102: uitgerekend 23-6-12, een jongen Alexandra80: 9 juli 2012 uitgerekend van een jongen Ronja: uitgerekend 30-08 van een jongen kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro
NOD suzanb: testdatum 17 juni peetjo: dinsdag 17 april terugplaatsing Sesa: testdatum 22 juni het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: mariek73: Amerika here we come. hanied: iui 3 mislukt! marjolente: Van het wachtbankje afgekukeld. Nu hersenschudding en eerst even beter worden voor we verder gaan. dani75: eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSIx wenonline: We gaan met een sneltrein vaart beginnen 1 juni eerste deca gezet..... ICSI 3 is begonnen. Sesa: 6 juni IUI 10 Damyar: even pauze in verband met ziekte zoon divaatje: Geen nieuws chevelie niet zwanger een maand pauze dag 9 van de volgende nod weer aanmelden Knuffeltje: 26 april mk, nu rust en eind juni weer beginnen. zwanger: cilek 4 juni 2012 uitgerekend, een jongen monique0102: uitgerekend 23-6-12, een jongen Alexandra80: 9 juli 2012 uitgerekend van een jongen Ronja: uitgerekend 30-08 van een jongen kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro Uitbehandeld: KrisKras74: Uitbehandeld sinds februari 2012 Ik heb mezelf er ook maar weer even opgezet...want ondanks dat ik uitbehandeld ben en dat misschien niet zo leuk is om te lezen, hoop ik toch niet vergeten te worden.. Ik hoop dat er niemand bij mij aan hoeft te sluiten, maar ik hoop wel dat iedereen in de lijst hierboven nooit zal vergeten wat een impact de MMM op je leven heeft of heeft gehad. Ik zal het nooit kunnen vergeten!
Lieve kriskas tuur ijk vergeten wij niet ,denk nog veel aan jou Je zit denk ik toch in een soort rouwproces Hoe gaat het nu met jou?
Nou meiden, ik ben net terug uit GG. Ik had om 18 uur een afspraak. Ik heb 6,5 uur in de file gestaan. Ik was om 15.45 uit mijn werk vertrokken en kwam daar om 22.15 aan. De lieve Dr. B. en de vpk hebben op mij gewacht!!!!Echt super van ze.
Zo, wat heb je ontzettend lang in de file gestaan!!! Soms is het net zo'n slechte droom, dat je maar niet aankomt waar je moet zijn...
Hoi Sandra, lief dat je het vraagt. Het is inderdaad een groot rouwproces. Het komt met horten en stoten. Soms kan ik weer een beetje lachen, maar gelukkig voel ik me nog niet. Dat lijkt nog ver weg, ongrijpbaar.. Ik kom hier niet meer zo veel, maar heb wel altijd een blog bijgehouden. Ik schrijf er nog regelmatig, het is een uitlaatklep voor mij. Groetjes! KrisKras.
Hey Kriskras! Hier nog iemand die met de regelmaat aan je denkt.... Heb zojuist heel vluchtig een paar stukjes op je blog gelezen! tot op zeker niveau voor mij heel herkenbaar... Ik reageer ook niet zo veel (meer) maar lees wel graag mee. Had gehoopt onderhand ook psychische hulp te krijgen, maar klaarblijkelijk werkt dat zo eenvoudig allemaal niet. Ben al vanaf maart doende om hulp te krijgen, wordt je afgescheept met 1 of andere (groeps)cursus die na de grote vakantie start....terwijl ik dan zelf op vakantie ga! Het zat al hoog, en dan moet je ook nog vechten om uberhaubt hulp te krijgen, pfffff! Ga je blog, als ik een sterk moment heb zeker lezen! Hele dikke knuffel, gewoon omdat je het verdient !
Sesa wat een verschrikking die file waar je in stond,daar krijg je altijd zo stress van ,maar wat erg lief dat ze op je hebben gewacht Dat is echt top van ze Kriskras een hele dikke knuffel begrijp dat je nog niet gelukkig kan zijn het is enorm zwaar allemaal Dani dit is echt niet tegeloven vraag je om hulp dan moet je ook nog zolang wachten ,hoe kijk je tegen zo groeps cursus aan lijkt jou het niet fijner om gewoon je verhaal te doen 1 op 1
Inderdaad Sandra! ik heb bij mijn intake van 15 min. jawel 15 hele minuten! Aangegeven geen groeps behandeling te willen....temeer omdat mijn situatie is voortgevloeid uit verschillende tegenslagen, tevens gaat het hier ook om een deel karaktereigenschap die aangepakt moet worden. Maar ja: wie ben ik zei de gek! Het gaat om een mindfulness cursus (via GGZ) die me leert omgaan met prikkelingen van buiten af/ mijn gepieker en het weer leren genieten van het hier en nu zonder te blijven hangen in : had ik maar of zal ik dan..... Gelukkig heb ik een heeeeele lieve en nuchtere vriend anders kan ik me levendig voorstellen dat ik gillend gek was geworden tussen maart en de tijd die het nog duurt voordat ik met mijn emoties aan de gang kan. Ondertussen tobben we hier maar wat aan met onze emoties.... En jij Sandra, waar zit je op dit moment in de behandeling? Hoeveel IUI's heb je gehad, en sta je evt. open voor ICSI/IVF? Hoop dat je allemaal een beetje trekt, ook ivm de gezondheid van je man!
Jeetje dani toch zulke dingen snap ik niet hoor Ik ga morgen voor iui nr 4 merk wel dat ik het steeds zwaarder vind worden ook de mensen om je heen gister zei een kennis tijdens het sporten tegen mijn joh kinderen is ook niet alles en moet je nu alles op alles zetten om nog een kind te krijgen Kan ik zo boos om worden fijn hè als je al twee kids heb en je leven normaal verloopt,was daarna zo verdrietig echt niet normaal Ik zeg al niks tegen mensen dat ik hier mee bezig ben juist om dit soort dingen te mijden Ja IVF heel gebeuren ga daar eens goed over nadenken is toch een behoorlijk proces Aan de andere kant heb ik zoiets dit is wel mijn laatste kans gezien mijn leeftijd dus ja pfff moeilijk allemaal
Lieve Sandra: Juist en dat soort reacties (en dan niet alleen over je kinderwens maar ook over mijn partner zijn situatie en allerlei andere zaken) geeft mij het gevoel wat ik nu heb en er hulp voor zoek, om er mee leren om te gaan en er op een gepaste manier op te leren reageren zonder al die slapeloze pieker nachten.... Helemaal duidelijk wat je bedoeld! Ik heb mijn grenzen ook telkens verlegt, omdat ik veel te zwaar ben wilde ik de mmm niet in gaan....maar je gaat steeds verder. Als je meer info wilt over hoe ik de IVF/ICSI heb ervaren kun je altijd bij me terecht, maar dat weet je wel he?
@Dani en Kriskras, meiden ik vind het nog steeds zo erg voor jullie. En idd als je hulp wil in nderland gaat dan niet zo zoals het hoort te gaan, zo bizar. @Sandra, gezellig dat je weer op de bank komt. Hoelaat moet je?
Lieve meisjes: Ik ben nog niet uitgestreden hoor Jullie horen nog van me, mocht ik de 3e en laatste poging in gaan! Maar eerst zorgen dat ik er zelf klaar voor ben, anders weet ik dat het bij voorbaad al niets gaat worden, en dat is het laatste wat ik wil. Ik ben gewoon een trouwe meelezer geworden, die niet veel van zich laat horen maar daarom zeker niet minder nieuwschierig is naar jullie wel en wee Als het een beetje mee zit is Monique vandaag mama geworden...hoezo nieuwschierig
Sesa ik moet om 13.40 heb bewust midden op de dag gekozen inverband de file heb er ook een keer 4 uur overgedaan om er te komen wat kwam ik daar gestrest aan Baal er alleen van dat ik elke keer een andere arts heb heb plop ben ik niet blij mee was zo negatieve man toen ik er voor het eerst kwam