Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa dit willen ze gaan doen omdat ik natuurlijk al op leeftijd ben
    Bij jou willen ze het natuurlijk via iui doen omdat je nog zo jong bent

Maar ik begrijp je heel goed je bent al een dik jaar bezig en nog geen zwangerschap ,ik begrijp dat je zelf al heb aangegeven dat je voor IVF wilt gaan
    Wie weet gaan we wel gelijk op dan nog twee iui voor mijn en dan voor IVF jij moet er toch ook nog twee

Hoop echt dat het niet nodig is voor jou
    Wel fijn dat je nergens last van heb na de iui ,ik had vanmiddag weer zulke krampen zei het nog tegen die dokter m het enige wat hijnzei was nou ik hoop dat je er nu geen last van krijg pfff was eigenlijk een beetje kwaad
    Zit er best wel mee
    Is niet normaal die krampen

2. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    bedankt allemaal

ik duim echt elke dag voor jullie,ik weet als geen ander hoe het is om te moeten wachten
    na 6 jaar is het ons gelukt en nu ligt hij naast mij,het is jullie ook zo gegund

fireangel nogmaals gefeliciteerd

3. sesa

sesa Niet meer actief

@sandra, ik moet ook nog 2x. Met de IUI zijn ze snel he?BInnen 3 min sta je weer buiten.

@ Cilek, tnx, we houden moed

4. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    meiden:
    Ik was hier niet meer welkom, omdat ik zwanger was maar mag me helaas toch weer melden. Na een bloeding van 5 dagen, weet ik nu dat de zwangerschap over is voor me.
    Ik mag volgende week woensdag voor een echo bij Dr R, en dan hoor ik of alles "leeg" is en hoe we verder gaan/kunnen.

5. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Peetjo wat erg je was zeker welkom hoor meis ,ben even ondaan van jou nieuws,heb juist aan je gedacht hoe je het zou ervaren je was zo voorzichtig om blij te zijn ik dacht nog van die is zo blij ,daarom vroeg ik laatst hoe gaat het
    Dit nieuws hakt erin ben echt even stil van heel veel sterkte meisje

Sesa je rijd twee uur kom vervolgens binnen het loopt een uur uit
    Lig je in de beugels hop aan de balie testen mee en sta je dan buiten
    Ik vind die dokter m niet mijn type arts wilde wat vragen lult er gewoon over heen bah was de laatste keer er gewoon verdrietig van
    Ervaar jij dit ook of zou het nu aan mijn liggen
    Nou ik moet ook nog twee keer voor de iui en dan verder kijken wie weet lopen we samen heb je trouwens iemand die je kan brengen naar geertgen voor de punctie zal voor mijn anders een hotel worden daar

6. sesa

sesa Niet meer actief

@peetjo, wat erg meid!!! Ben je eindelijk blij....wordt het weer van je afgenomen. Ik wens je veel sterkte. En tuurlijk was en ben je welkom hier.

7. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    oh peetjo wat erg, heel veel sterkte met het verwerken.

knuffel

8. sesa

sesa Niet meer actief

@ Sandra, daar heb ik nog niet over nagedacht, het is ook nog maanden ver. Ik heb gelukkig een moeder die achter me staat. Als het kan gaat ze dan wel mee. Ik ben ook niet erg fan van Plop.

9. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    #3349 SuzanB, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
    Punctie moet vaak vroeg, bijv. 9:15, alleen als er veel puncties gepland staan, mag het weleens om 10:30 bijvoorbeeld. En dan kan het ook nog eens drie kwartier uitlopen. Maar dat weet je niet zeker.

Ik heb weleens overnacht in een houten huisje bij De Christoffelhoeve. Is leuk en maar 25 Euro per persoon per nacht, inclusief ontbijtmand. Gasthoeve de Dompt is luxer, maar kost meer. Beide zijn op loopafstand van Geertgen. Je zou kunnen regelen dat je vóór de punctie overnacht, en ná de punctie nog even bij mag komen op je kamer. Ik ben beide keren gewoon na de punctie teruggereisd, maar dan wel met OV.

Peetjo wat een strop. Je was zo dichtbij.... sterkte....

10. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    Hoi meiden,

Even een kort berichtje.
    Ik wil jullie even laten weten dat ook net als Cilek ik op 7 juni ben bevallen van een zoontje. Hij heet Kyan en was met zijn geboorte toch nog 2690 gram. Zoals jullie weten moest hij eigenlijk 48 uur naar de couveuse ter observatie ivm mijn medicatiegebruik. Dat is helaas langer geworden. Ik ben namelijk dinsdag wel thuisgekomen maar moest Kyan achterlaten in het ziekenhuis aan de monitor aangezien hij zaterdag op zondagnacht een flinke terugval heeft gehad in zijn zuurstofgehalte en met de voeding blauw aanliep. Gelukkig mocht hij gisteren van de monitor af en mocht hij ook naar de bedjeskamer, dus wel weer even ene stapje dichter naar huis. Nu moet hij nog aankomen aangezien hij teveel is afgevallen en laten zien dat hij goed zelf kan drinken zonder sonde en dan hoop ik hem snel mee naar huis te mogen nemen.
    Ik zal vanaf nu vooral ook op Geertgen zwangeren even meedoen en dan denk ik af gaan sluiten aangezien ik nu dus ben bevallen, maar af en toe kom ik nog wel even een kijkje nemen hoor.

Cilek jij ook van harte gefeliciteerd met je zoontje. Is alles goed, hoe is de bevalling verlopen en hoe heet hij? Ik ben erg benieuwd.

Voor de rest heel veel succes en sterkte de komende tijd. Ik hoop dat jullie droom ook snel uit mag gaan komen

11. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa dat is fijn dat je moeder meegaat ,mijn moeder wil wel mee maar ze heeft geen rijbewijs dat is meer het probleem
    Susan ik zal het gelijk opschrijven ik wil best zelf gelijk terug rijden maar als je wat dormicum krijgt is dat niet verantwoord om dan in de auto te stappen dus moet gewoon eens kijken hoe ik dat regel

Monique wat lijkt mijn dat naar als je je kindje moet achter laten
    Ik hoop dat alles snel beter word en hij lekker met je mee mag
    Leuke naam hoor erg mooi

Peetjo dikke knuffel voor jou

12. sesa

sesa Niet meer actief

@ Monique, van harte meid!!Gelukkig ook nog wat meer gewicht dan dat ze dachten.

@Sandra, na dormicum maj je absoluut niet autorijden hoor. Ik zou iemand meenemen die wel auto kan rijden. Heb je misschien een vriendin die met je meekan?

13. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    meiden dank jullie wel voor de lieve woorden weer!!! kan ik wel even gebruiken. Heb even een beetje bijkomtijd nodig, maar zal binnenkort weer mee komen kletsen over geertgen.

14. teckeltje

teckeltje Lid

14 jun 2012
    11
    0
    0
    Lieve Allemaal,

Ik lees al enige tijd jullie verhalen en trek de stoute schoenen eens aan om één en ander met jullie te delen. Ik vind het super knap hoe jullie je telkens na weer een tegenslag jezelf weer opladen voor de volgende behandeling. Ik hoop echt voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger mogen worden :)!!

Ik ben 33 jaar, woon in Brabant, heb de luxe dat ik 10 minuutjes van Geertgen vandaan woon, heb echt met diegene te doen die zolang moeten reizen :(.

Wij zijn inmiddels 2 jaar bezig met proberen zwanger te worden en lopen sinds januari bij Geertgen. Eind december (toen stond de afspraak al met Geertgen) had ik een positieve test maar helaas na 5,5 week een miskraam.

Ik ben ontzettend blij met Geertgen, ze zijn zo betrokken met je en de sfeer is er goed. Al is het altijd stilletjes in de wachtkamer :).

Op het moment zit ik bijna een week op het wachtbankje. Ik spuit puregon (maar 25 mg) en pregnyl voor de eisprong, dit omdat mijn natuurlijke eisprong laat in mijn cyclus is. Om het netjes te zeggen moeten wij verder alles zelf doen. Genoeg over mijzelf.

Ik wens jullie al het geluk van de wereld toe en dat we maar snel zwanger mogen worden (het lijkt alsof ze met bosjes uit de lucht komen vallen op dit moment).

Lieve groetjes teckeltje

15. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    NOD

suzanb: testdatum 17 juni
    Sesa: testdatum 22 juni

het verlengde wachtbankje:

nog niet zwanger, nod niet bekend:

hanied: iui 3 mislukt!
    marjolente: Van het wachtbankje afgekukeld. Nu hersenschudding en eerst even beter worden voor we verder gaan.
    dani75: eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSIx
    wenonline:ma 18/6 laatste echo en dan 20/6 waarschijnlijk de punctie
    Sesa: 6 juni IUI 10
    Damyar: even pauze in verband met ziekte zoon
    divaatje: Geen nieuws
    chevelie niet zwanger een maand pauze dag 9 van de volgende nod weer aanmelden
    Knuffeltje: 26 april mk, nu rust en eind juni weer beginnen
    peetjo:

zwanger:

cilek 4 juni 2012 uitgerekend, een jongen
    monique0102: uitgerekend 23-6-12, een jongen
    Alexandra80: 9 juli 2012 uitgerekend van een jongen
    Ronja: uitgerekend 30-08 van een jongen
    kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje

bevallen:

monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
    mniekie: Lotte geboren op 30 januari
    jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim
    koolmees: Moeder van L.
    nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro

Uitbehandeld:

KrisKras74: Uitbehandeld sinds februari 2012

16. teckeltje

teckeltje Lid

14 jun 2012
    11
    0
    0
    Peetje, vergeet je helemaal heel veel sterkte te wensen! Wat vind ik het sneu voor je!! Je mag best boos zijn en lekker veel huilen soms lucht dat op, zorg goed voor jezelf.

Liefs teckeltje

17. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    ik heb hem weer ff naarboven gehaald zl niet helemaal meer klopppen vrees ik...

@peetjo voor jou ff dikke knuf denk je eindelijk dat je er bent gebeurt dit heel veel sterkte ermee meis

18. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    welkom teckeltje..

19. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx Teckeltje voor je lieve reactie

20. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Ja sesa ik slikte af en toe zo dormicum om te slapen je bentburen van de wereld dus nee zal niet gaan rijden hoor
    Ik ook echt zo tut die aan niemand wat zal vragen ben zo gewend alles alleen te doen ,ik neem desnoods een hotel suzan wist er een paar
    Heb in januari met Longonsteking plat gelegen niemand gezien allemaal tevdruk dus ik vraag niks
    Teckeltje welkom hier

Peetje meisje we doen het graag hoor al had ik liever ander nieuws van je gehad nog een dikke knuffel
    Ik wil me bij het lijstje voegen weet alleen niet hoe dat moet met een iPad zo stom
    Heerlijk teckeltje dat je zo dichtbij gg woont sesa en ik rijden er er zeker twee uur over
    Marjolente hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina