Hoi Sandra, Als je echt in de problemen komt met vervoer kan ik je altijd helpen vanaf station Boxmeer. Ik wil je met liefde halen en brengen als ik niet aan het werk ben, geen probleem is voor mij een kleine moeite.
Monique, jij ook gefeliciteerd met je zoon! Allebei op dezelfde dag! Boxmeer is hartstikke omreizen vanuit het westen. Zeg ik geloof dat ik weeeeeeeeeeer niet zwanger ben.
welkom teckeltje monique van harte gefeliciteerd mijn bevalling verliep heel spoedig ,mijn weeen kwamen heel snel achter elkaar en ben in 5 uur tijd bevallen van de eerste wee tot de de laatste pers mijn zoontje heet T.aha
@peetje, ik voel me aangevallen door je woorden dat je niet meer hier mag komen. Ik heb gevraagd of we het weer over behandelingen konden hebben, dus niet gezegd dat je niet mocht komen!! knuffel omdat het niet gelukt is. Hopelijk kom je deze klap snel weer een beetje te boven en kun je weer gaan genieten van de wereld om je heen. @sandra Met mij gaat het goed, ben nu aan de blauwe pillen en mag dinsdag het bedje laten bekijken. @teckeltje welkom, helaas. Hopelijk slaat de behandeling bij je aan!
@Marjolente: Zo voelde ik me dus echt niet welkom om te praten over mn ervaringen omdat ik zwanger was (de tijd na alle behandelingen bij geertgen enz). Ik heb nog gezegd dat dat geen garantie is voor een baby, en helaas bevestigd mijn situatie dat dus..... @Teckeltje: Dank je wel meid!! en welkom hier (al zou ik dat liever niet tegen je zeggen, aangezien we natuurlijk liever hier niet hoeven mee te praten). Huilen lucht idd erg op!
Sesa merk je iets of heb je ook het gevoel dat je ongesteld gaat worden? Marjolente een bedje ? Ben nog niet thuis in alle behandelingen is dit voor een terug plaatsing? Hier buikpijn dus deze iui zal ook niet gelukt zijn Suzan hoe is het met jou
@Sandra, marjolente bedoel mooi baarmoederslijmvlies met een bedje. Ik heb al buikpijn en mijn boobies zijn nog slappe hap. Ik ga ervan uit dat deze x ook nit gelukt is. Donderdag mag ik testen en mijn NOD is dinsdag. Hoe voel jij je?
Eigenlijk precies zoals altijd sesa zere boobs maar dat is meestal een week voor mijn ongesteldheid Dus heb er ook geen vertrouwen in hoor ja krampen zijn ook weer aanwezig dus ja op naar de volgende poging laat het maar een beetje los wil ook weer gaan proberen weer echt te genieten van dingen ben er teveel mee bezig
Ja zwaar k....t ik ga er steeds meer van balen ,maar zag goed nieuws vandaag ze gaan IVF vergoeden tot 43 ben daar enorm blij mee had anders misschien maar 1 poging kunnen doen dus..........ER IS NOG HOOP Maar dat mijn lichaam me zo in de maling neemt met al die vreemde krampen daar baal ik wel van
@Sandra, ze deden het toch al tot 43? Het kwam bij mij over dat ze de leeftijd hadden verlaagd naar 43.
Ja sesa dat is waar maar ze wilden per 1 januari 2 IVF vergoedingen uit het pakket halen en voor vrouwen van 41 niks meer vergoeden Nu waarschijnlijk pas na 43 niks meer vergoeden had er de zenuwen van
Ik ben gisteren (zondagmiddag) ongesteld geworden. We waren op de camping en ik voelde het ineens stromen. Gelukkig had ik nog een tweede broek bij me. Was er flink beroerd van, moest echt even gaan liggen.
Meiden ik denk aan jullie! Wat een teleurstellingen... Monique gefeliciteerd meis met je zoontje. Gewicht valt zeker niet tegen. Neem aan dat je inmiddels lekker thuis bent met hem!
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Heb niet bijgelezen want dat zijn nogal veel pagina's en heb de laatste weken het niet mee. Ik ben voor 3/4 wk terug heel erg gaan bloeden ben 3 wk geleden gecurreteerd en vorige week bij een na gesprekje vk kreeg ik een echo omdat ik weer zo bloedde. Daar bleek dat vrucht en vruchtzakje er nog gewoon zat, curretage dus mislukt. Vanmiddag word ik opnieuw gecurreteerd. We wilde eerst er niet meer voor gaan, vanwege de miskramen. Maar nu weten ze inmiddels ook waardoor, dus nu gaan we toch het proberen. We gaan wel bij GG verder en dan met controles bij onze eigen ziekenhuis. Morgen gg eens bellen wat de procedure is, moet ik wachten na curretage of .... Ik zal morgen ( ben even vrij van het werk, voor het herstellen) eens even bij gaan lezen, want ik kon zp even niet aan.
Suzan wat naar zeg voor jou sterkte meisje Alexandra nog even voor jou zie ik mag je je baby in je armen houden Damyar sterkte vandaag
dames ik mag aankomende vrijdag weer voor een fm en dan heb ik of zaterdag of maandag iui dus daarna kom ik ook weer op de bank het moet wel een grote bank zijn met ons allen erop