@alex: Ik heb de dag voordat ik mocht testen zelfs rood bloed verloren. Dat was op zondag en op maandag teste ik positief, dus hou de moed erin. @mariek: succes morgen @dames die vandaag mochten. Hoe is het gegaan. @all: allemaal succes in welk stadium je ook bent.
@ Marieke, Ik zal zeker voor je duimen! Succes @ Alexandra, wat een goed begin zo snel al, zo positief! En een (tweede) streep is een streep! Hopen dat het allemaal goed mag gaan. Ik duim voor je, meid! @ Kim, ook voor jou ga ik duimen en dat je maar snel zo'n test mag krijgen als Alexandra!
Whaaa alexandra dit oogt wel heel zwanger hoor Voorzichtig gefeliciteerd Dat bruine kan gewoon oud of innestelingsbloed zijn Dat innestelen is al wel gebeurd maar de rotzooi daarvan komt altijd rond ongi tijd Sterkte met afwachten meis
@Mariek: heel veel succes morgen. Ik ga voor je duimen. @Alexandra: een heel voorzichtige proficiat. De test is immers positief. Ik zou zeggen probeer er toch maar alvast ene beetje van te genieten. @all: heel veel succes met alles waar jullie mee bezig zijn @hier: Het gaat wel lekker. Ik vind het vreselijk lang duren voordat de echo is. Ik heb hem volgende week dinsdag om 13.30 uur bij Dr W. dus nog even geduld hebben. De woensdag daarna heb ik mijn 1e afspraak bij de verloskundige. Ik ben erg benieuwd en vind het allemaal reuze spannend.
Alxandra Allereerst een hand. Feliciteren komt nog wel... Chevelie en mijn persoontje hebben elkaar niet ontmoet. Ik zat samen met Wenonline in de wachtkamer, maar die kende ik al. Zij heeft ervoor gezorgd dat wij nu ook naar GG toe gaan....
@ alexandra alvast een voorzichtige felicitatie, ga duimen dat het goed mag gaan. @ all succes allemaal.
neen alesxandra we hebben mekaar mis gelopen.jammer genoeg wel want als ik die dames had herken had ik me aangesloten . ze zouden wel dan eerder deruit hebben geschop hihihi.succes alle dames
Dank je wel meiden. Vind het allemaal nog heel eng...maar een beetje vertrouwen krijg ik langzaam aan wel. De test van vanmorgen was weer duidelijker, streep gelijk aan controlestreep quaduidelijkheid Zie het voor me in de wachtkamer...dolle boel. Ik heb er wel eens gezeten en me afgevraagf of er iemand van hier was...
@Alexandra; wauw wat goed zeg... Geweldig zo'n posi test!! @mariek, klopt, kheb al een paar x geprobeerd weer te kletsen met je op msn, maar dat werkte dus niet, kreeg niets terug nee!! heeeeel veel succes vandaag! Hoop dat je je brengt wat je ervan verwacht..! - Jaa dat is waar dat je zenuwen mag hebben... Maar goed k was echt ff ineens zoooo gespannen, uit t niets..! Maargoed dat is gelukkig wel ff over nu... Nandaag is officieel wachtweek 1 voorbij... Dus nu wachtweeK 2... Op naar de laatste dagen!! Ach we zullen zien... Ik kan er toch niets anders meer van maken!! K voel wederom helemaal niets, dus of dat goed of slecht is... Ook geen idee... Ach zometeen weer ff een ochtendje werken en dan kan k thuis mn was gaan doen en gaan opruimen, stofzuigen en dwijlen... Dan is dat ook weer gedaan, dan eten koken voor vanavond; en dan is de dag ook weer bijna voorbij dan doen we het maar op deze manier..! Meiden succes vandaag allemaal...!
Whaaaaaaaaaa gefeliciteerd!!!! Wat een fantastisch nieuws!!! Ik had trouwens met mijn kindje op dag 10 118 HCG, dus dat ligt heel dicht bij elkaar Nog erg bedankt voor je aanvullende uitleg. Heb nu een goed beeld van wat me te wachten staat in DD als het cryo dat ik gisteren hebt gekregen niet blijft plakken (maar dit is een blijvertje hoop ik! )
@alex: toch een voorzichtige gefeliciteerd. Neem lekker plaats op het verlengde wachtbankje en laat de rest van de dames snel volgen. @kimmi: ik voelde verder ook niet van de zwangerschap hoor. Zelfs nui nog niet. @monique: wachten op de eerste echo duurt zeker lang en is vind ik bijna net zo spannend als die wachtweken. @botervliegje: succes met je wachtweken @ marieke: nogmaals succes vandaag @all: dikke knuff jullie
Thanks Nyncke, ook een dikke knuff terug voor jou Vandaag d day hier, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren en wat dr W gaat beslissen Word het deze ronde of januari, we zullen het zien
Dank je Nyncke! Hoe voel jij je? Erg moe? Gister dus een tp gehad. Ze hebben alle vier resterende cryo's moeten ontdooien, maar er is een 8-cellige perfect ontdooid! (en gisterochtend verder gedeeld tot de cellen ontelbaar werden ). Nu hopen dat dit 'm wordt, anders toch het GG/DD-verhaal beginnen. Ik zou daar dan direct mee door willen gaan, maar kom dan rond Kerstvakantie uit wat betreft punctie etc. Weet iemand toevallig of GG dit jaar twee weken sluit rond die periode?
@botervliegje: Ik Ben wel heel erg moe, lig vaak vanaf 20:30 op de bank en dan heb ik soms echt wel moeite mn ogen open te houden. Verder heb ik eigenlijk nergens last van, maar dat had ik bij mijn dochtertje ook niet
Zover ik weet sluit geertgen niet maar was er altijd een probleem met genk omdat het lab dicht was Ik weet niet hoe dit zit met dusseldorf, maar meestal is duitsland wel erg van de kerstmis. Meestal is het wel zo dat ze dan alleen dagdiensten draaien bij geertgen
Succes vandaag, Mariek! Ik heb gisteren een echo gehad. Drie eitjes en waarschijnlijk twee die gaan springen. Vind het altijd wel apart hoor. Vrijdag nog echt maar één te zien. Nu dus dit. Maar goed, toch zelf klussen. Gisteravond nog een keer Fostimon gezet en vanavond ga ik Pregnyl zetten. En we doen het maar zoveel mogelijk. Proberen nu beide niet te denken aan het moeten. Dat moeten maakt het namelijk steeds best pittig. En dan dus de twee weken wachten. Het is een tijd geleden. Door die overstimulatie vorige keer. Dus ik ben benieuwd. Zullen we met z'n allen nog knallen in 2011? Ik gun het ons allemaal. Een babyboom in de zomer van 2012!
@ftjl- heel veel klus plezier!!! en dan 2 lange weken wachten...... Jeetje...! Das wel weer lastig! @mariek- ik denk aan je meis dat alles goed mag gaan! @botervliegje- wauw das goed nieuws!! Succes met wachten!!! @nyncke- bijna de eerste 12weken!! Gefeliciteerd daar mee meis!! @all- knuff
@Alex, hoera voor test die weer een beetje donkerder was! @Mariek, hopelijk ben je al aan de beurt, maar eind van de middag in het Geertgen kennende @Kim, knuffel voor wat-duurt-die-2e-week-toch-lang-rot-gevoel!
Ik ben weer teug!! Nou weer een hele toestand vandaag Kom ik daar heb ik ineens een andere arts Een nieuwere, hij word de medisch directeur zeiden ze Hij had de dienst van Dr W overgenomen en dr W een andere dienst Nou ja ik in de stress en ook even laten weten dat ik het er niet mee eens was.:x Heb gezegt dat ze wel even hadden kunnen bellen, dat ik 2 maanden geleden bewust een afspraak met Dr W had gemaakt omdat hij op de hoogte is van onze situatie, en dat ze dit zo niet kunnen maken Nou ja ik dus naar de ander arts ene dr M, maar ik moet zeggen hele aardige man De hele toestand weer doorgesproken en hem op de hoogte gebracht hij begon al met 5x iui zwanger en een miskraam. Ik zei in 2007/2008?? nou nee 4x iui zwanger en dochter o oké, hahaha. Dus ik zei dat ik hem de rest wel zou vertellen Hij heeft nu een echo gemaakt en ik heb een bm slijmvlies van bijna 7 mm op dag 11 alleen nog geen eitje van betekenis (er zit wel wat hoor) Moet vrijdag weer terug komen om te kijken of er een eitje groeit als dat niet is word het moeilijker omdat je bm slijmvlies dan wel goed is maar geen eitje en dan weten ze niet waar je zit in je cyclus. Normaal zou ik met een cyclus van 31 dgn op dag 17 een sprong moeten hebben Zou apart zijn als er niks komt omdat ik zo op tijd ben steeds (31 dgn), maar goed vrijdag kijken we verder. Misschien kan er anders nog wat gestimuleerd worden met gonal? Iemand hier ervaring mee? Ik ben we super blij, we gaan er dus voor deze maand!!! Hij wil kijken dat de cryo naar geertgen kan komen, als dat niet kan moet ik 1x naar Genk Dus misschien als alles goed gaat volgende week terugplaatsing WHAAAAAAAA!!! Maar ik ben er stiekum een beetje huiverig voor omdat er nog geen groter eitje zit We zullen zien maar positief denken!! Als dat niet lukt proberen we in jan 1x iui om te kijken of dat gaat en anders gaat daarna de laatste icsi van start. Duimen jullie voor me dat er wat zit vrijdag???