Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

Ik ben ongi geworden :(

2. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa een hele dikke mega knuffel voor jou k... Zooi snap zo hoe jij je moet voelen zal bij mijn ook niet lang duren hoor
    Het weekend zal weer rood worden alles lijkt erop
    Voel me moedeloosssss
    Monica gezellig je komt er maar ,maar denk dat ik snel van het bakje afval bahhhh

3. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx Sandra, we kennen allemaal het gevoel. Als mensen in een x zwanger worden ben ik echt jaloers. Ik kan het niet helpen.

4. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    O dat heb ik ook hoor dat jaloerse gevoel,ook boos op het leven soms zo van wat heb ik toch verkeerd gedaan ,wat voor andere in een wip lukt is voor sommige van ons knap lastig
    Ben er zo depri van glas rosé mee naar boven en lig in mijn bed met een boek even zo gehad met alles .
    Ook geen steun even van niemand hakt er ook behoorlijk in
    Ja van de lieve meiden hier wel
    Dus sesa kop op lieverd we gaan er weer voor
    Ik ben ff ondergedoken Hihi zelfs telf ernaast gelegt

5. sesa

sesa Niet meer actief

Ik ben ook blij met de meiden hier. Wij begrijpen elkaar!

6. teckeltje

teckeltje Lid

14 jun 2012
    11
    0
    0
    Sesa, wat sneu voor je dat het weer niet gelukt is, weet helemaal hoe je je voelt. Waarom wordt het ons niet gegund? Sterkte met het weer opladen voor de volgende ronde.

Sandra je hebt groot gelijk dat je lekker optijd je bedje induikt, het vraagt ook zoveel energie van je lichaam, telkens weer dat opladen, afwachten en die onzekerheid en dan (helaas) weer die teleurstelling.
    Mensen in je omgeving hebben geen idee wat het mentaal en fysiek van je lichaam vraagt. En dan de het beste advies wat ik al 100 keer heb gekregen; JE MOET ER NIET ZOVEEL MEE BEZIG ZIJN. Net ofdat dat gaat, je moet hormonen spuiten, op controle's bij GG etc. etc. dan kan je toch niet anders dan er mee bezig zijn. Zo dat ben ik weer ff kwijt.
    Voor alle bankzitters hopelijk een positieve zit deze ronde en voor iedereen die zich weeeeer moet opladen heel veel succes! Al is het heeeel moeilijk we moeten proberen positief te blijven en van de dingen om ons heen blijven genieten. We mogen af en toe best even mopperen, huilen en lekker optijd in ons bedje gaan liggen, je ff terug trekken, dat kan heerlijk zijn.
    Zo fijn dat we onze gevoelens etc. hier met elkaar kunnen delen. Slaap lekker allemaal.
    Liefs teckeltje

7. sesa

sesa Niet meer actief

Ik sluit me bij jou aan teckeltje

8. sesa

sesa Niet meer actief

Hoe is het met de rest van de dames?

9. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Peetjo hoe is het nu met jou? Kan je het een beetje verwerken
    Marjolente hoe was je bedje?

10. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    moest vandaag weer naar GG, en stond met 10 minuten weer buiten( daarvoor 2 uur heen en 2 uur terug gereden pfff). Was ook gelijk aan de beurt, dat is me nog nooit gebeurd.
    Alles is leeg gelukkig, en kan weer opnieuw klaargemaakt worden voor een tp. Moet dus volgende week woensdag weer heen voor een echo.

Vind het allemaal best zwaar, maar we willen dolgraag een kindje dus we gaan door. Als de volgende tp mislukt moeten we weer opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie dus dan hebben we pauze. De wachtlijst is nu 3 mnd, maar wordt waarschijnlijk langer door de zomervakantie.

Lief van je Sandra, dat je aan me denkt!

11. sesa

sesa Niet meer actief

@Peetjo, ik hoop dat deze tp hem wordt voor jou.

12. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Dank je Sesa, erg lief van je!!

Jij mag nu ook wel is aan de beurt zijn hoor!!
    Ik duim dat iedereen hier niet zo lang meer hoeft te wachten op de vervulling van onze grote kinderwens......

13. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sandra en Sesa, begrijp ik het goed dat jullie NOD ook een OD is geworden? Pfffffff. Dat is driedubbel balen.

14. sesa

sesa Niet meer actief

@Peetjo, Suzan en Sandra, weer de moed bij elkaar rapen en weer hopen op de volgende poging!!! We gaan er gewoon weer voor!!!!

15. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    ik ben vandaag geweest voor fm en het zag er goed uit maandag weer fm en dan dinsdag of woensdag iui

16. sesa

sesa Niet meer actief

@Monica, fijn!Hoe groot was je ei?

17. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    9 en er zitten er 6 van mezelf zonder spuiten

18. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @sandra41 bedje was 9.5, dus we gaan over tot tp.
    Ze wilden eerst woensdag, maar Vriendlief kan dan moeilijk vrij krijgen, dus gaan we nu dinsdag. Dan kan hij er wel bij zijn.
    De echo's gaat ie al niet meer mee, maar dit soort speciale dingen wel gelukkig ;)

De anderen veel succes met de behandeling waar je nu mee bezig bent...

19. sesa

sesa Niet meer actief

Het is stil op het forum.....
    Niet dat ik veel te melden heb. Ik ben dit weekend lekker wezen stappen, ik kan nu toch drinken. Ik heb me lekker ff uitgeleefd

20. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa ik ook niet veel temelden hoor ja ongesteld vandaag baal er zo van
    Je heb gelijk je even laten gaan kan zo lekker zijn kan zo leuk zijn
    Moet mijn weer opladen weet niet of ik deze maand wel ga zit er gewoon ff door
    Dikke knuffel meisjes voor iedereen

Deel Deze Pagina