Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

Sesa ik zou gg bellen, want als je nu een positieve ovutest hebt dan heb je ongeveer binnen nu en twee dagen je eisprong. In ziekenhuizen doen ze iui de dag na de positieve ovutest. Zal gewoon aan geertgen vragen of ze morgen nog een keer willen insemineren. Want anders ben ik bang dat het een verloren ronde is.

2. sesa

sesa Niet meer actief

@ Daymer en Sandra, Ik heb gebeld.Ze zeggen dat het zaad 2 dagen leeft. Ik ben dus net te laat. Extra insemineren kon niet omdat ik dan deze middag vrij moest nemen van het werk. Ze konden mij geen halve dag missen. GG heeft tot 18 aug geen avondpoli. Ik baal echt!!!Deze poging is dus verloren :(

3. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    ach jeetje sesa, wat vervelend weer!!

Knuffel voor jou!

4. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx Peetjo, het zit me weer niet mee :(

5. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    en wat doet gg nu neem aan dat ze deze poging niet in rekening brengen... en dat ze kosteloos voor nieuw zaad zorgen ( het was toch donorzaad? of heb ik het nou mis)

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

sesa ik zat me te bedenken heb je niet vooraf pregnyl/decapeptyl gespoten om je ei te laten springen? Dan was er namelijk niets aan de hand geweest. Anders de volgende keer erom vragen, pregnyl geven ze niet zomaar vanwege de tekorten, maar ik heb nu twee keer al een eisprong laten springen door 1 injectie decapeptyl en dat werkt ook goed. Zou daar gewoon om vragen en doen ze moeilijk pb me dan, mag niet op het forum openbaar iets aanbieden.

7. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Verdorrie sesa ik vind dit echt heel rot voor jou wat een gedoe zeg ze hadden wel wat beter mogen kijken vind ik
    Dikke knuffel voor je meissie

8. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Ik geloof dat ik mijn ei heb gemist normaal op dag 12 dus vandaag testen blijven wit al twee dagen ,nou ja gebeurt me nooit wel een migraine aanval gehad twee dagen geleden voelde ik wel me eierstok maar was te beroert om te bedenken dat het misschien mijn eisprong was
    Ach laat het even los test mrg en zondag nog een keer anders deze mnd rust

9. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    jeetje Sandra, jij ook al een gemiste poging. Balen zeg!!
    Ook een knuffel voor jou!

Ik werd vandaag gebeld voor de tp. Ik moest er 11.20 zijn, dus had precies 2 uur om daar te komen. Meestal is dat krapjes, maar het is gelukt. We zitten weer op de wachtbank. Nu duimen duimen en nog meer duimen want wil niet weer op de wachtlijst straks....

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

Peetjo ik ga duimen, hoeveel cellige hebben ze teruggeplaatst. Doe jij telkens 1 of 2?

Sandra: misschien is je ei wat later, ik hoop dat je geen ronde hebt gemist.

11. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    dank je wel damyar!

Het was een tweecellige cryo type 2 (wat dat ook mag betekenen) en het was de laatste van deze ivf. Ik heb diabetes en mag dan geen risico lopen op een meerling zwangerschap dus mag er altijd maar 1 tegelijk.

12. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    ik wacht ook nog steeds maar heb wel ander leuk nieuws mijn dochter loopt sinds gister los

13. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx meiden voor het medeleven!!
    @peetjo, ik duim weer voor je!

Ik ga hier de volgende x dat ik bij GG ben wel wat mee doen. Normaal gebruik ik altijd decapeptyl maar Dr. B zei dat ik die dag (dinsdag) mijn eisprong had omdat ze bloed/vocht achter mijn baarmoeder zag. Mijn LH-test was due dag negatief. Ik had donderdagavond erge buikpijn en deed toen een LH-stest en hij was knap positief met hele waterige urine.

14. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa moet je ook zeker doen hoor,nou ik heb me ei dus heel vroeg gehad was dag 9 dus al
    Ik deed op dag 10 een testje was er een licht streepje ik denk die is of morgen of een dag er na positief nu al twee dagen getest alles wit potverdorrie baal best wel
    Heb er zo de pest over in ,altijd positieve test op dag 12 nu dus drie dagen vroeger geweest
    Sesa ik vond dat jij ook al zo vroeg iui kreeg meestal schelen we maar twee dagen
    Peetje ik duim voor je hoor
    Nou Monica die zit gezellig bij je ben je niet alleen

15. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    bedankt sesa en sandra!

Balen dat jullie niet op de bank komen dit keer, hopelijk volgende maand weer! ik duim voor jullie in elk geval.

sesa: ik zou het er ook niet bij laten zitten hoor! en anders een klachtenformulier invullen.

16. sesa

sesa Niet meer actief

@Peetjo, dat ga ik ook doen hoor.Meiden veel suc6. Ik ga 2 wk op vakantie. Spreek jullie daarna weer.

xxx

17. sesa

sesa Niet meer actief

@sandra, balen meis, voor jou( net als ik), een gemiste maand! K*t he?

18. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Ja sesa gemiste maand nou geniet van je vakantie

19. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    fijne vakantie sesa!!

20. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Kom toch weer eens even kijken :)

@peetje wat kwalitatief uitermate teleurstellend zeg!!!

@sandra ook voor jou is het balen hoor!

@ego mijn laatste blasto is niet goed ontdooit, dus we mochten weer met troepjes aan de gang om menstruatie op te wekken. Die is vandaag in alle hevigheid begonnen, dus ik mag vrijdag weer een bezoekje brengen aan GG.

Vraagje hebben jullie sinds de MMM en hormonen en dergelijke ook dat de menstruatie klachten ernstiger worden? Ik heb nooit zoveel last gehad ervan, maar vandaag lig ik (vet overdreven) bijna plat van de pijn....

Deel Deze Pagina