Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

SAM_0114.jpg

dit waren we samen

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @sesa Gaaf hoor!
    Houd alleen wel even je verstand erbij en google hem op zijn minst even ;)
    Verder vind ik het echt wel super dat je een heerlijke tijd hebt gehad in Parijs! Het is inderdaad een schitterende stad en je kan er zeker verliefd op worden!!

@ego
    woensdag mocht ik me eindelijk weer melden bij geertgen en mag nu weer beginnen met 75 eenheden gonal. maandag mag ik weer langs voor een controle. Het valt me alleen wel op dat dr R toch wel wat hardhandiger is met de echo, voelde hem toch wel aardig prikken... :( Maar goed heb het wel weer overleefd en mag maandag naar dr m.

3. sesa

sesa Niet meer actief

@marjolente, tuurlijk had ik hem gegoogld voordat ik ging. Hij is echt wie hij zegt dat hij is ;)

Dr. R is idd wat hardhandiger, dat had ik ook al gemerkt.

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

Dokter R is idd wat hardhandiger. Vind dokter M ook heel erg prettig, had hem afgelopen dinsdag, samen met een nieuwe. Heb nu al kennisgemaakt met twee nieuwe en vond Mevr Dokter F niet echt prettig. Maar goed de andere mevrouw vond ik super, eigenlijk gelijk de aardigste. Heeeeeeel duidelijk en niets vlug vlug.

Vandaag gebeld, van de 19 eitjes waren er 15 rijp en 13 zijn er bevrucht. 10 stuks nu in de vriezer en 3 volgen ze nu. Maandag worden we weer gebeld.

PS hebben jullie na de punctie ook een zwaar gevoel down stairs???
    Vorige punctie nergens last van op lichte buikpijn na, maar nu voel ik het nog. Doordat ik kats dronken was van het spuitje, kon ik amper reageren, maar ik vond dokter W best wild aan het doen. En ik ben echt geen pieper. Mannetje moest nu ook op de buik drukken was toen ook niet. Hij heeft uiteindelijk ook niet alles weggeprikt omdat ik teveel bloedde, hij zat er helemaal onder. Na de punctie mocht ik nog blijven liggen in de kamer ernaast, want ik kon mijn ogen helemaal niet open houden, ik zwalkte alle kanten op. De terugreis heb ik ook niet meegekregen en thuis ook de eerste 3 uur niet. Vraag me af of ik niet teveel domp.... heb gehad. Was zwaar dronken gewoon.

Sesa wat een knapperd en samen een mooi stel.

Marjolente: ga je nu voor een nieuwe ivf, of is dit om een eitje te laten groeien? Ik ga weer duimen.

Voor iedereen duim ik.

5. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Sesa wat een knappe man zeg jij trouwens ook

6. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Damyar wat een hoop eitjes zeg en wat fijn dat er zoveel bevrucht Zijn meisje
    Ik moet waarschijnlijk as maandag weer richt gg testen kleuren positief
    Damyar heb je veel pijn gehad met de punctie of viel het goed te doen?

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Sandra, het was pijnlijk, maar allemaal voor een goed doel. Omdat de eerste punctie zo pijnloos ging, was ik hier eigenlijk niet op voorbereid. Dus ik ging lachend erheen.

8. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    damyar ik heb donderdag punctie gehad ook van dr w en ik heb nu ook nog steeds pijn vorige keer had ik dit ook niet heb vannacht zelfs slecht geslapen krom van de pijn maar wil geen pijnstilling nemen ivm terugplaatsing maandag of dinsdag

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

monica: jij dus ook pijn. Volgens mij man was hij ook flink aan het duwen met die staaf. Terwijl hij normaal juist heel rustig aan doet.

Had je ook een mooie opbrengst? Misschien hebben we wel na elkaar de terugplaatsing.

10. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    Ik heb maar drie bevruchte eitjes maar je hoeft maar een goede te hebben hoe is het bij jou met de pijn ik heb enorm veel pijn net dr r gebeld en nu wel paracetamol nemen

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

idd er hoeft er maar 1 tussen te zitten.
    Goed dat je gebeld hebt, waar heb jij precies pijn?

Zelf heb ik af en toe steken rondom de eierstokken en als mijn blaas te vol zit dan heb ik een heel zwaar gevoel bij het plassen.
    Schijnt verschijnselen te zijn van een overstimulatie, ik drink nu heeeeel veeel en doe lekker rustig aan.

12. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    Ik heb onderin de buik pijn ook bij de stokken en als de blaas vol is is het een ramp vanmiddag wat paracetamol ingenomen en nu gaat het iets beter
    rustig aan is moeilijk met een kind die net rondloopt

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ja dat is zeker zo met een rondlopende peuter. Ik heb ook. Paracetamol genomen en dat gaat goed. Ik heb nu 4 flessen van een liter gedronken, maar dat is ook moeilijk, ben al niet zo'n drinker en zit om het kwartier op het toilet.

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Geertgen heeft gebeld, vandaag nog geen tp. Ze willen ze verder volgen. Morgen worden we weer gebeld

15. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    morgen om 10 uur tp van een topper

16. Riannevh

Riannevh Lid

30 jul 2012
    19
    1
    0
    Hallo Dames!
    mag ik gezellig met jullie mee komen schrijven?
    Ik ben Rianne en ben 26 jaar oud. Heb een zoontje van bijna 11 maanden en gaan op 11 september weer terug naar geertgen om hopelijk weer zwanger te mogen worden.
    Ik heb voorheen heel veel steun gehad aan een gelijkvormige site ( op hyves) en zou het fijn vinden om jullie te steunen en om een beetje steun bij jullie te vinden!
    liefs Rianne

17. Damyar

Damyar Niet meer actief

Hallo rianne, natuurlijk mag je gezellig meekletsen. Spannend of niet om er weer voor te gaan. Doe je iui/ivf of ???

Monica: super, ik verwacht ook morgen wel de tp, dat is dan dag 4, ze waren nu alle 3 al beginnende murola of zoiets. Ik was al blij als ze achtcellig waren, maar ze waren al wat verder. Dus ik ben blij.Vind ook wel fijn om vandaag geen tp te hebben, had echt met moeite om oppas te hebben, het kwam eigenlijk bij haar niet echt uit. Morgen gaat de jongste naar kdv en de oudste is bij oma. Dus morgen komt gewoon eigenlijk het beste uit.

Hoe is het met de pijn??? Hier is de pijn zo goed als weg, ik blijf wel veel drinken en doe gewoon niet al te veel en heb het geluk dat mannetje gisteren alles al heeft gedaan wat ik graag gedaan wilde hebben. Zo'n schat, die heeft het soms niet makkelijk met zo'n hormoonmonster.

18. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    de pijn word al minder en bij mij zijn het ook al 12 cellers
    mijn moeder gaat morgen mee om op de kleine te passen

19. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    @ RIANNE welkom hier

20. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Rianne welkom
    Monica ben het even kwijt dacht dat je iui deed ????? Maar wat een goed nieuws zeg mrg al de tp en damyar ook
    Gaan we op het wachtbankje met zijn 3
    Ik ben net terug van gg iui 5 mijn ei was al gesprongen hij dacht dat het net gebeurd was test was gister positief gaan we weer de ellendige wacht weken
    Egeltje hoe gaat het nu met jou?

Deel Deze Pagina