Hey meiden, Ik lees natuurlijk nog steeds mee en ik wil bij deze Damyar en familie heel veel sterkte wensen met deze ondragelijke gebeurtenis! Dikke knuffel!!
NOD Monica076:testen 7 augustus Botervliegje: testen 15 augustus (14 dagen na punctie) Damyar: testen 10 augustus ( 14 dagen na punctie) het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: chevelie..begonnen met ivf 3...vandaag dag 7 .ben overstap van puregon naar fostimon 300 marjolente: 112,5 eh gonal f dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI wenonline: icsi 3 is een feit 9 cryo's maar nu eerst van de OHSS af zien te komen Sesa: op naar IUI 12 waarschijnlijk sept. , nu verplichte maand rust Knuffeltje: 26 april mk, nu rust en eind juni weer beginnen. Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad zwanger: monique0102: uitgerekend 23-6-12, een jongen Alexandra80: 9 juli 2012 uitgerekend van een jongen Ronja: uitgerekend 30-08 van een jongen kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012[/QUOTE]
Eergister vertelde een collega dat ze 8 wk zwanger is. Ze is pas 3 mnd bezig geweest. Ik ben blij voor haar maar ik moest er wel van huilen.
Pfff Damyar.. k voel zo met jullie mee.... wat verschrikkelijk!!! Ik wil jullie ongelovelijk veel sterkte en kracht toewensen in deze zware tijd! Heel erg veel sterkte met alles! wat vind ik dit erg voor jullie sesa, ik begrijp dat je daar verdrietig van word... t voeld ook zo oneerlijk ondanks dat je iedereen het wel gunt.. maar eerst ben je zelf aan de beurt!! Meiden ik lees nog steeds met jullie mee en ik leef ook met jullie mee en met de behandelingen die jullie nog moeten ondergaan! Toi Toi Toi wachtbankdames!!! Het is wel weer tijd voor een Geertgen zwangerschap!!
@damyar en @ses het is niet anders, vrijdag naar Dr. F. Ben benieuwd hoe zij is... @sesa ik kan me voorstellen dat het niet een fijn gevoel is, en een potje huilen voelt altijd wel lekker dan he
Marjolente schiet niet op hè Damyar hoe gaat met je zus en met jou? Sesa begrijp je heel goed bij mijn op het werk aan de lopende band zwangeren pfffffff bah kan er niet tegen zo goed hoor Kimmmm meis hoe gaat het met je ? Hier weer na een week na de iui de bekende krampen pffff
Hoi allemaal, ik heb hier een poos geleden mee geschreven. Maar was er even geen zin meer in. Heb natuurlijk wel nog steeds me jullie meegelezen. Helaas vooral teleurstellende berichten. Het verhaal van daymar maakt veel indruk! Heel veel sterkte meid! Ook alle andere meiden dikke knuffel! Voor degene die me nog kennen, ik wil jullie toch even laten weten hoe het hier gaat, met ons meisje van 2,5 gaat goed, en eindelijk wordt ze na weer 2 jaar icsi eindelijk een grote zus. Vandaag eerste echo gehad, en we waren helemaal verrast met twee kloppende hartjes ! Ik wil niemand kwetsen, maar ik wilde het toch even laten weten. We zijn heel voorzichtig en een beetje bang. Maar eindelijk is er weer hoop op een goede afloop! Meiden allemaal heel veel succes! Ik duim in stilte voor jullie!
Super Sep gefeliciteerd, iedereen wil hier zwanger worden en jij hebt ook de weg van de mmm gevolgd, je weet als geen ander hoe een teleurstelling kan voelen. Nu is het de andere kant, namelijk vreugde en dat is heel mooi, geeft moed. Wauw en dan een tweeling, super gaaf. Jusi: welkom, natuurlijk mag je meeschrijven. Zie aan je onderschrift dat je 14 aug naar gg gaat voor fm.
Damyar: Hoe is het nu met je? En je zus en haar man? Is ze al bevallen? Wat moet dat verschrikkelijk tegenstrijdig voelen... een kindje in je buik dat je nog voelt en dan toch al bevallen. Denk regelmatig even aan je! Nogmaals heeeeel veel sterkte! Hoe voel je je verder? Wanneer wil je gaan testen? Jusi: welkom! Sep: Van harte gefeliciteerd! Fijn dat het eindelijk weer gelukt is! Sandra: Hoop toch erg dat het raak is. Je hebt het wel echt verdiend!! Marjolente: Ophogen helpt vast, wel irri dat wachten... Sesa: Ik begrijp jouw gevoelens heel goed als er weer iemand zwanger is, zeker zo snel! Volgens mij heeft bijna iedereen wel van dat soort gevoelens hier... Kimmi: Nog een weekje of tien! Wat gaat dat hard. Heb zaterdag twee emmy's 8-cellig (dag 3) teruggekregen met ca. 20 % fragmentatie. Nog geen telefoontje over evt. invriezen van de 3e, dus die zal het wel niet gered hebben voor de vriezer. Of hopelijk bellen ze toch vanmiddag, maar volgens mij geen telefoontje = niet invriezen... Nu maar afwachten...
Ook ik wil me graag (weer) aansluiten.... Zoals jullie kunnen zien in mijn onderschrift, heb ik helaas vorige week een MK doorgemaakt. Na onze vakantie in september willen we heel graag weer beginnen, en zoals het er nu uitziet moet dat mogelijk zijn. Vrijdag heb ik nog een controle in het ZH, om te kijken of mijn BM schoon is... Spannend, want ik heb vorige week ook al cytotec gekregen. Onze eerste beeb is ook "gecreerd" met hulp van GG, dus we hopen nu op een brusje voor hem! Ik wilde eigenlijk vorige week al inspringen, maar vond dat vanwege de situatie van Damyar wat ongepast... Heel veel sterkte meis, wat een verdrietige situatie!
Mag ik vragen wat 20% fragmentatie inhoud? Wij zijn 'slechts' met IUI bezig, dus ik ben niet zo thuis in de IVF/ICSI termen.
NOD Monica076:testen 7 augustus Botervliegje: testen 15 augustus (14 dagen na punctie) Damyar: testen 10 augustus ( 14 dagen na punctie) het verlengde wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: chevelie..begonnen met ivf 3...vandaag dag 7 .ben overstap van puregon naar fostimon 300 marjolente: 112,5 eh gonal f dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI wenonline: icsi 3 is een feit 9 cryo's maar nu eerst van de OHSS af zien te komen Sesa: op naar IUI 12 waarschijnlijk sept. , nu verplichte maand rust Knuffeltje: 26 april mk, nu rust en eind juni weer beginnen. Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. zwanger: monique0102: uitgerekend 23-6-12, een jongen Alexandra80: 9 juli 2012 uitgerekend van een jongen Ronja: uitgerekend 30-08 van een jongen kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
missmomma: wat verdrietig dat het mis is gegaan, iedereen mag zijn ei kwijt ook jij hoor. Want ook een miskraam is vreselijk verdrietig. Knuffels. botervliegje: mooie twee toppers geplaatst gekregen. Hoe is het eigenlijk gegaan met je miskraam onderzoek? Ik weet nog dat je telkens posi testen en dan ging het toch nog mis. Is er nog wat uit gekomen? Die fragmentatie van 20% is dat veel of niet? Ik kreeg namelijk vorige week te horen dat onze twee embryo's namelijk in groep 1 vallen, in het minst fragmentatie. Maar wat is weinig dan he??? Het gaat redelijk met mijn zusje, de ochtenden zijn het zwaarst. Dan huilt ze veel, het opstarten is moeilijk.