Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Welkom missmomma! Wat naar om te horen van de mk... Hopelijk volgende poging blijvend raak! Fragmentatie betekent dat 1 of meer cellen wat uit elkaar vallen, maar dit komt regelmatig voor. Maar liefst niet natuurlijk.

2. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Moederen, huishouden, werken (verpleegkundige)..
    Droomland
    @ Damyar: Ik ben nog in een soort 'overlevingsstand' of zo, richt me erg op de toekomst en probeer erg van onze kleine man te genieten... Ik hoop dat het vrijdag allemaal schoon en leeg is, dan kan ik het idd afsluiten en verwerken..

@ botervliegje: Jullie hebben ook al veel te verduren gekregen.. Wat een spannende tijden he? Pfff die wachtweken vind ik zo killing! En voor jullie helemaal spannend ivm de fragementatie... Ik hoop dat deze beeb plakt! En dan volg ik jullie allemaal graag snel! Grappig, ik zie dat jij een dochter hebt uit april 2011.. Onze zoon is van de 15de!

@ Sep: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

3. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Mijn dochter ook van de 15e :). Grappig hoor, hebben we gelijktijdig gepuft haha.
    Damyar, moet steeds tranen inhouden als ik over je zus lees. Zo onwerkelijk voor jullie...
    Onze emmys kregen score 2.
    Echt onderzoek naar herhaalde miskramen is in umc uiteindelijk niet gedaan, omdat het steeds zo vroeg mis gaat. Ik word bijna steeds zwanger, maar ook vaak vmk dus. Waarschijnlijk geeft mijn baarmoeder vaak ook niet goede emmys een kans... Maar is er niet echt iets mis bij mij.

4. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Heel even off topic Mm: zie nu dat je met je zoon erg vroeg was met puffen! Alles wel goed gegaan?

5. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Droomland
    Ik heb niet één keer gepuft... :D

Ik heb een HELLP gehad, uiteindelijk was ik zo ziek dat is gekozen voor een keizersnee.. Om 21:44 is ons minimensje met 39cm en 1680 gram geboren!

Hij is heel ziek geweest, had een zeldzame bacterie in zijn bloed en is binnen één week tweemaal overgeplaatst en uiteindelijk in het WKZ geopereerd aan zijn borstbeen. (Wat de bacterie al had 'aangevreten', gelukkig zat de bacterie nog net niet bij zijn hartje!!)

Inmiddels is hij 11000 gram en 80 cm, loopt en kruipt als een dolle en doet alles wat niet mag! Dus hij heeft er niets aan overgehouden..
    Oh ja, en hij is een ietsepietsje driftig, maar dat heeft hij natuurlijk niet van zijn moeder!! ;)

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

mijn zoon is ook van 15 april, alleen dan in 2010 geboren. Favoriete datum.

Ik test elke dag om te zien of pregnyl daalt en nu was hij zondag bijna wit, je zag iets schaduw grijs lijntje na indroging. Nu heb ik gisteren en vandaag getest en gisteren was hij iets donkerder en vandaag is het al een duidelijke roze lijn. Ik zit nu 13 dagen na pregnyl en zit nu drie dagen voor nod. Ohja ik test met ochtendurine. Spannend vind ik het nu, ik durf nog niet te zeggen zwanger, maar voel me het wel en volgens de test dus ook.

Zag net in de topic zwanger dat Zara zwanger is, zo gaaf haar eerste eiceldonatie in spanje is gelijk raak. Zo blij voor haar. ( liep eerst ook bij gg)

7. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Damyar mag ik je vast voorzichtig feliciteren
    Moet steeds aan je zus denken ,en wat ze zei over dat jij nu maar zwanger moest raken ,wat dubbel allemaal
    Welkom nieuwe meiden word gezellig druk hier
    Sep jij ook gefeliciteerd ,jij bent zwanger van maar liefst twee kindjes mooi hè
    Damyar mooi nieuws hè van Zara

8. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Monica ik vergeet je bijna sorry
    Je liep toch gelijk met damyar ?
    Heb jij al getest ? Op naar veel rosé hier

9. sesa

sesa Niet meer actief

@Missmomma, wat vervelend te horen dat je een MK heb gehad!!!

@SEp, van harte!

@Daymar, geweldig dat ZARA zwanger is. Voor haar was de droom bijna in het water gevallen. Wat zouden ze anders doen in Spanje dan in NL dat het daar wel lukt? Ik duim voor jou dat je over een paar dagen nog pos test!

Ik heb vandaag voor die zwangere collega een klein cadeautje gekocht. Ze was er super blij mee.

10. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    ja ook ik heb getest en hij geeft zwanger aan maar ook ik blijf nog wel voorzichtig en het zal wel weer zwaar worden

11. sesa

sesa Niet meer actief

Van harte monica!!!

12. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Monica gefeliciteerd super hoor van dit nieuws word ik blij

13. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Droomland
    @ monica: Gefeliciteerd! Spannend hoor..

@ Damyar: Ook vast voorzichtig gefeliciteerd. Idd kippenvel dat je zusje zei: "De TP moet doorgaan" zou toch wel een beetje voorbestemd zijn als het nu raak zou zijn...

@ MK: Dank voor alle lieve woorden, het is ook niet niks. Maar we zijn sterk! Zo stom, sinds de MK elke dag een bruin/rode vlinder bij me gehad.. Normaal ben ik niet zo 'zweverig' maar dit voelt wel goed!

14. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Wow miss momma wat een verhaal! Gelukkig alles goed gekomen!
    Damyar en monica: van harte gefeliciteerd met de positieve testen!!! Jeeeeee!

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

test is donkerder maar ook heb ik iets bruin verlies. Dus ik houd mijn hart vast.

16. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dat is vervelend zeg! Met mijn dochter had ik ook wat roze op exact 4 weken. Volgens mij dus wel normaal, maar liever niet natuurlijk! Heb je een foto van je test...?

17. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Damyar het moet goed gaan bij jou gewoon dikke knuffel

18. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @monica gefeliciteerd !
    @damyar nog even sterkte gedurende deze spannende dagen! (durf je nog niet te feliciteren)
    @missmomma welkom, helaas, had je graag ergens anders ontmoet ;)

@ego ik voel sinds gisteravond zo vol voor mijn gevoel dat ik niet vrijdag ga, maar morgen al. Kijken wat ze zeggen... even afwachten dus...

19. sesa

sesa Niet meer actief

Suc6 met de spannende dagen Daymar, dikke knuffel.

20. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Marjolente begrijp je niet ,last van je eierstok?

Deel Deze Pagina