Het voelt enorm vol aan en had van de week voor het eerst een opvlieger en voelde me vandaag ineens niet lekker worden dus maak me stiekum gewoon een beetje zorgen Moest van Dr R na 5 of 6 dagen terugkomen, had 6 dagen gepland, maar ga toch maar terug naar 5... Is er nog iemand die donderdag moet?
Damyar, hoe is het nu met jou en je zus? Dikke knuffel! Denk steeds even aan je. Marjolente, hoe ging het vandaag? Hopelijk groeien er een stuk of 15! Ik kreeg vanmorgen plots een telefoontje dat mijn derde emmy toch een blasto is geworden en is ingevroren! En ik dinsdag mijn telefoon constant bij me, so avonds beetje teleurgesteld dat ik geen cryo blasto had en dus toch! Oeps beetje laat maar van goed nieuws is dat niet zo erg.
Jaaa ik ben zwanger. Test knalt en geen bruin meer te spotten. Was ook maar heeeeeeeeel weinig. Bv wat goed dat ze blasto hebben ingevroren. Altijd leuk nieuws. Marjolente ik hoop dat je snel een mooi eiformaat hebt. Sandra hoe is het met jou? Andere meiden hoe is het?
GEFELICITEERD Damyar!! Hoe is het nu met je? Vast een achtbaan van emoties momenteel... Heb je je zus het al kunnen vertellen?
Dank jullie wel. Mijn zus is vanavond bevallen en ze is prachtig. Ik heb haar het nog niet verteld. Vond het vandaag niet zo gepast. Vind het ook heel moeilijk om het te moeten vertellen. Monica jij ook gefeliciteerd.
Damyar wat blijft het intens verdrietig allemaal dikke knuffel ben er even stil van Maar voor jou gefeliciteerd
Hoi iedereen, hoe gaat het? Vandaag 2e lijntje gespot.... Nog wel wat vaag.... Vanwege onderschrift nog niet in juichstemming, allerlei verdriet en angst komt weer naar boven. Morgen bloedtest...
Ik zal voor je duimen botervliegje. Ik heb vandaag gehoord van mijn beste vriendin dat haar zusje zwanger is....ongepland. Ze laat het weghalen, ze is 17 weken!!!! Hoe oneerlijk!!!!
Met 17 weken! Pffff. Kan ook moeilijk omgaan met zulke verhalen. Zal wel in heeeeeel moeilijke situatie zitten ga ik maar van uit.
Botervliegje ga jou ook alvast feliciteren hoor hoop dat we allemaal snel mogen volgen Sesa ziek kan ik worden van deze berichten 17 weken ver..... Is zo compleet mensje bah naar van Peetjo wat ben je stilllllll Hier al 5 dagen bruinverlies geen ongi ?????? Volgens mijn is mijn lijf van slag normaal na twee dagen bruin verlies ongesteld raar hoor
Ik heb het nog steeds is nu beetje donkerbruin dus ben bang dat het bij mijn ook doorzet grrr.........