Balen Sandra!! Damyar Supergefeliciteerd met je zelf en knuffel voor het gebeuren met je zus! Botervliegje succes de komende periode. Wel een voorzichtige felicitatie Ego: Er zat vrijdag maar 1 eitje (goed nieuws). Maandag moest ik weer, dan zou hij 20-22 mm zijn. Helaas bleek het maandag niet zo te zijn, maar heb nu nog een soort van spuitschema gekregen waarbij het volgens dr. W. niet mis zou kunnen gaan. 3 september word mijn testdag
Sandra ik ben er nog hoor!! Vind het alleen even moeilijk dat ik weer zo lang moet wachten, ik zou zo graag gelijk verder willen..... Is dan best moeilijk even om vaak hier te zijn. Damyar en Botervliegje: Gefeliciteerd!!! dat jullie het maar lekker vasthouden en probeer te genieten he Sesa: Ik kan ook zo boos worden van zulke verhalen! Dat ze dan zo'n kindje aan 1 van ons gunnen ipv aan mensen die (nog) geen kindje willen! Allemaal een dikke knuffel!
@ Damyar: Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! @ Andere dames dikke knuffel voor wie het nodig heeft, sorry maar ik heb het ff niet onthouden... Hed de afgelopen 5 dgn 2x per dag Provera gebruikt omdat mijn BM nog niet schoon bleek na de MK.. Nu moet ik morgenochtend nuchter naar de gyn op controle, en ik heb nog geen bloed of troepjes gezien.. Vrees dus dat het morgen alsnogf een curretage wordt, terwijl mijn MK al bijna 4 wkn geleden begon, vind het lastig, ben er mentaal al 'overheen' en wil graag naar de toekomst kijken (vakantie en daarna weer verder bij GG) maar op deze manier wordt ik steeds weer in mijn verdriet teruggegooid. Ben best bang voor een curretage en alle mogelijke gevolgen, maar er zit, na Cytotec en Provera, weinig anders op gok ik zo.. Donderdag zagen ze nog een stuk van 17x22 mm zitten in mijn BM. lijkt me onwaarschijnlijk dat dit ongemerkt naar buiten is gekomen toch? Sorry voor mijn lange verhaal... Maar in mijn omgeving komen reacties als: "dan kun je het na donderdag afsluiten" en "het is toch fijn dat ze iets doen" en daar zit ik echt niet op te wachten!
Ja inderdaad fijn dat ze iets doen, maar k*t dat elke keer die wond opengemaakt moet worden! Veel sterkte en hopelijk heb je een heerlijke vakantie zodat je met volle moed weer opnieuw kunt beginnen... Knuffel!
@missMomma: Ik schrijf niet zo veel mee, maar wil je proberen wat gerust te stellen..... Ik heb vorig jaar een vmk gehad met 9 weken, en was ontzettend verdrietig. Ik heb in dezelfde week gekozen voor curretage omdat ik er lichamelijk niet te lang mee wilde tobben. Het verdriet werd er niet minder om maar je hebt volkomen gelijk wanneer je al 4 weken doende bent om het af te sluiten en het telkens op gerakelt wordt. De curretage met ruggeprik viel me echt reuze mee, tis meer de liefdevolle woorden van verplegend personeel wat me emotioneel maakte. Ik heb nog wel mijn moeilijke momenten...maar ben wel blij dat ik destijds voor de curretage gekozen heb hoewel ik een echte angsthaas was (36 en nog nooit iets meegemaakt aangaande het ziekenhuis ) Heb die dag rustig aan gedaan, maar vervolgens gewoon het leven van alle dag weer opgepakt. Geen lichamelijke pijn of bloedverlies gehad (dat kan wel bij iedereen weer anders zijn). Geestelijk heeft het bij mij wel wat langer geduurd. Ik hoop voor je dat het niet nodig is (de rompslomp) maar mocht het zo zijn: maak je niet ongerust, en laat iedereen maar kletsen want het is NOOIT fijn om zoiets te ondergaan, je had het per slot van rekening toch liever anders gezien bovendien afsluiten heeft tijd nodig. Trouwens een curretage deden ze bij mij in het zkh zo snel mogelijk, juist om die reden die jezelf ook aangeeft...je wil de draad weer oppakken, dus die vakantie gaat er gewoon door hoor! Laat even weten hoe het is gegaan morgen bij de gyn., ennuh hopelijk valt het mee....
@Peetjo, dat vind ik nou ook. We willen het zo graag... @Sandra, bij jou ook doorgezet... @Missmomma, wat een ellende meid, begin je weer. Ik wens je veel sterkte meid!! @Marjolente, watvoor schem heb je dan nu?
Sesa even kopietje gemaakt vanuit mijn blog: 13-8 112,5 Gonal F. 14-8 112,5 Gonal F 15-8 112,5 Gonal F en de buren mogen oordopjes indoen 16-8 ergens tussen 20.00 en 23.00 uur 1x Pregnyl 17-8 mogen de buren wederom oordopjes in doen 18-8 zou de ovulatie moeten zijn (eisprong) 23-8 Mag M. nog een keer Pregnyl spuiten en ik zijn arm fijn knijpen. En dan zou uiteindelijk 3-9 wederom een D-day zijn
@sesa Op het blog zit geen leeftijdseis, die wil ik ook niet, dus vandaar dat ik het netjes probeer te zeggen. Kan ook samenleving opschrijving, maar daarvan denk ik dan dat alleen de mmm mensen weten wat het betekend... Dus dan maar netjes zeggen dat de buren hun oren mogen dicht doen. @missmomma Zo lang is je verhaal niet hoor daarbij komt dat ik vind dat je ook je nare gevoel hier kwijt moet kunnen. We weten allemaal dat de MMM niet alleen maar blij nieuws is!!!
Marjolente: Wat spannend weer allemaal! Dubbel plezier gewenst (de komende dagen & 3 september!). Sandra: He wat naar, elke keer weer die teleurstelling... ik hoop erg hard dat de volgende keer raak is! MissMomma: Tjee wat een verhaal meis. Veel sterkte met het verwerken (tot zover dat kan) en de komende poging! Hoe is het met jou nu Sesa? Weer een beetje moed verzameld voor de komende poging? Peetjo: dikke knuffel meis Ego: Eergisteren HCG 66, nu 134!! Ben dus officieel zwanger . Bij de vmk's nu al signalen dat het mis zou gaan (lage waarden, bloed etc.), maar nu lijkt het dus goed te gaan... spannend!
hihihi oordoppen dank je wel botervliegje! Dan durf ik je nu zeker wel te feliciteren! GEFELICITEERD meid, geniet ervan hoor!
gefeliciteerd botervliegje ik zie dat je ook weer in april een kindje verwacht mijn dochter is ook van april en ik verwacht de tweede ook in april
@Botervliegje, ik ga er weer tegenaan in sept maar denk niet dat IUI12 nu ineens raak zal zijn. Ik hoop snel over te kunnen gaan op IVF. Ik heb genoeg IUI gedaan vind ik.En van harte meid!!!
Weet niet of mensen mij nog kennen maar op 19-08 (02.25u) is onze zoon geboren. We liggen nog in het ziekenhuis maar het gaat goed.
botervlieg gefeliciteerd, weet niet of ik dat al had gedaan. Wij zijn een week in spanje geweest en zijn gisteren weer thuis gekomen. Alleen op de terugweg kreeg ik snachts een bloeding, rood/roze/bruin. Kon er weinig uit opmaken alleen dat het veel was.Eenmaal thuis vk gebeld en mocht gisteravond ff komen. Echo gehad en mooi vruchtzakje, maar ook een flinke hematoom. Deze zit rechtsonder schuin onder het vruchtzakje. Moet rustig aan doen, maar het blijft natuurlijk spannend. Ze verwacht dat ik nog wel een bloeding kan krijgen. 4 sept mag ik weer komen, maar als ik weer bloeding krijg dan mag ik bellen. Maar tjee wat een zenuw. Bah bah. Nu vraag ik me af, de punctie is gegaan met veel bloedverlies. Net voor de tp kreeg ik nog een echo en toen zat er nog best veel bloed in de baarmoeder. Maar tp kon gewoon doorgaan, nu vraag ik me af. Zal die bloeding daarvan zijn? Het moet er toch uit. Vaak neemt het lichaam het ook op, maar ook door een bloeding. Baarmoedermond is wel mooi hoog en hard. Pfff het wordt gewoon afwachten. Trouwens er 1 vruchtzakje aanwezig, dus de andere heeft het niet gered.
@Ronja, van harte!!!! @Daymar, wat vervelend. Kan dat kwaad een hematoom? Ik denk we; dat dat van de punctie moet zijn, kan niet anders toch?
Ja hoor ronja ik ken je nog wat een prachtig nieuws van harte met je zoon Damyar wat naar zeg deze onzekerheid