Hey meis, wat lief dat je er naar vraagt!!! Hier gaat het erg goed! bijna nergens last van en onze meid beweegt een hoop! wel wat last van kwaaltjes begin ik te krijgen maar goed dat schijnt er bij te horen. onder andere van.. kan ik dit wel? weet ik wel waar ik aan ben begonnen? ineens heel onzeker of ik wel een goeie moeder zal zijn, of ik alle spulletjes in huis heb enz enz. maar gelukkig krijg ik steeds te horen dat dit er allemaal bij hoort! Damyar- wat super zeg! toch wat je zus dus heeft verteld.... dat jij zeker moest gaan!!! het is zo'n men2be moment.... hoe gaat het nu met haar?? ik vind het zooo erg voor dr..!! ik hoop dat dat vlindertje gauw terug mag komen als een gezonde baby in haar buik!! ik duim er ongelovelijk voor~~ wauw sep!!! 2x gefeliciteerd super meis!! ooh en wat fijn voor zara dat het haar gelukt is in spanje! idd kan me nog goed herrineren dat ze schreef dat ze naar spanje toeging voor behandelingen.... monica ook zwanger van haar 2e wondertje... jeetje miena..!! super meis!! gefeliciteerd!!! Ronja gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje hoe gaat het nu?? hoe voel je je?? Pfff en meiden waarbij het NOG STEEDS niet gelukt is ik vind het zooo naar voor jullie.. best veel goed nieuws hier en dan voor jullie niet.. dit voelt vast heel oneerlijk aan voor jullie... Ik blijf net zo hard duimen voor iedereen tot jullie wens is uitgekomen! dat het jullie gauw mag lukken allemaal !! ik duim ongelovelijk hard.... en denk echt aan jullie!! en een kindje weghalen bij 17 weken... -.-' pfffff..... ik heb er geen woorden voor....
botervliegje, jij ook natuurlijk hartstikke gefeliciteerd! ik hoop echt dat dit kruimeltje lekker bij jou blijft voor de aankomende 8 maanden!! Marjolente hoe gaat het nu met jou? hoe vind je je spuitschema tot nog toe? sandra??!! ook erg benieuwd hoe het nu gaat met alles? dani- hoe is het nu met jou en je "gedachtegangen enz?" sesa nog iets gehoord van "jou" Amerikaan?? komt ie nog eens naar hollandia? En meiden die ik allemaal vergeten ben.... sorry.... ik ga nog een x goed lezen of ik iemand vergeet... *shame on me*
miss momma, heftig zeg zo na een mk. dan wil je het zo snel mogelijk afsluiten om weer door te mogen gaan... en dan blijft het je nog even achtervolgen...! Peetjo... gelijk heb je meis!! neem je tijd... rustig aan met alles!! dan maakt het ook echt niet uit dat je even wat minder hier bent dan anders... lieve meiden, ik zou ook graag wat meer mee kletsen met jullie.. maar ik begrijp heel erg goed dat niet iedereen dat kan warderen... ik lees mee met jullie! af en toe reageer ik... Als er na gevraagd word zoals wat ik dus net zag! super lief meiden!! als jullie maar weten dat ik echt wel aan jullie denk en dat ik het jullie stuk voor stuk even erg gun... al heb ik natuurlijk ook wel bij bepaalde dames hier van... NU ZIJN JULLIE AAN DE BEURT! Helaas heb ik het niet voor het zeggen..!
Hoi meiden Ik ben al eeuwen niet geweest.... Ik doe niet aan olifantendracht en ben allang bevallen. 4 juli is na een bliksembevalling ons manneke geboren. Na een slechte start vanwege een klaplong en verblijf van hem op de high care gaat het inmiddels heel goed met hem. Ronja jij ook gefeliciteerd! Damyar pff wat een onzekerheid. Ik hoor wel vaker over een hematoom. Eng zeg. Botervliegje gefelicieerd! Snap jeangst heel goed. Heb ik ook heel erg gehad en heeft tot aan 30 weken overheerst. Kon toen beetje ontspannen maar nooit helemaal. Meiden die nog steeds bezig zijn . Ik hoop en gun het jullie zo. Sterkte in jullie trajecten.
Tnx kimmie en Alexandra nu wordt het idd onze beurt haha. @Kimmie, ik what's app nog wel maar het blijft oppervlakiig, erg jammer. Maar het was een sprookje waar ik nog lang op kan teren......
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op deze site en helaas ook nieuw in het wereldje van de mmm... we zijn deze cyclus begonnen met ofo bij geertgen.. morgen bloed prikken en dan 6 sept uitslag en evt behandelplan.. we weten al dat zwemmers van manlief niet optimaal zijn (aan de weinige kant en niet zo heel actief met zwemmen) Ben benieuwd naar jullie ervaringen en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger..
Ff update. Ik ben gister einde van de middag met spoed opgenomen. Reden is dat ik s' morgens heftig bloedverlies had en de Vk de baarmoeder er rommelig uitzag. Vruchtzakje aanwezig. Doorverwezen naar zh en daar gistermiddag geweest. Ik bleef bloeden en echo liet veel bloed en vocht zien. Ook eileider ernstig vergroot. Bloedprikken en mocht thuis op uitslag wachten. Als het niet goed was moest ik terug komen. Binnen uur werd ik al gebeld en ze dachten dat ik naast de zwangerschap baarmoeder ook er één in de eileider had. Hcg heeeeel hoog in combinatie met de rest. Zwangerschap baarmoeder is de vraag of het goed gaat verlopen dus dat blijft afwachten. Gisteravond laat geopereerd. Geen bbz, maar ze hebben wel gezegd dat de punctie niet goed is uitgevoerd. Ik had heel veel bloeUd in de buik en ook vocht. Was heel gevaarlijk voor mezelf. Rest hoor ik zometeen van gyn
Even inbreken voor Damyar: waaaaaaaaat?! Tjonge wat heftig allemaal!! Waar ben je precies aan geopereerd? In je baarmoeder? En dus zeker weten geen bbz? En jeetje, heftig om te horen dat de punctie niet goed was uitgevoerd. Je zei ook al dat je veel bloedverlies had. Had je heel veel follikels ook bij de punctie? Denk dat je ook stevige OHSS hebt zo te horen, of niet? Meis, heel veel sterkte! Ik duim voor jouw kleintje! Voor het hartje is het denk ik net te vroeg om te kloppen, of niet? Ga je Geertgen ook informeren? Hele dikke knuffel!!!
Ja het is ook ohss. Ik had 19 follikels en nog een paar kleintjes die niet zijn aangeprikt. Maar gelukkig geen bbz. Ze hebben wen laparoscopisch onderzoek gedaan. De sneetjes zijn gevoelig. Het is nu afwachten, maar kans is groot dat het vruchtje het niet redt en eindigt in miskraam.
Dat is naar nieuws zeg... Maar, je HCG is dus hartstikke hoog. Dan heeft het vruchtje al behoorlijk wat doorstaan en veel HCG aangemaakt zou ik zeggen. Het moet wel een hele sterke zijn. Mag je anders morgen weer opnieuw bloedprikken? Dan weet je of het voor nu min of meer goed zit en als je geen verdere bloedingen meer krijgt... Kun je goed platliggen/ rust nemen? Zal wel lastig zijn met twee kleintjes... veel sterkte meis! Ik hoop heeeeeeeeeel erg dat dit kleintje lekker kan blijven zitten en doorgroeien.
Zojuist miskraam toen ik weg wilde. Nu opnieuw opgenomen en wordt over uur gecuretteerd. Heb hevig bloedverlies
Meis, wat verschrikkelijk... Ben heel erg verdietig dit te horen... Het zit jou en je zus ook niet mee.... Dikke knuffel
Damyar lees net bij, meisje wat erg allemaal ben er even stil van. Dit verdriet gun je niemand ,wat heb je de laatste weken veel moeten doorstaan en nu dit!!!!!! Ben je verdorrie ook klaar mee zeg een punctie niet goed uitgevoerd Kan mijn hier heel erg kwaad om maken,hier laat je het toch zeker niet bij zitten met gg Lieverd heel veel sterkte voor zo meteen en een hele dikke knuffel
Alexandra van harte gefeliciteerd met je jongentje Kim snap je gevoelens hoor denk ook wel eens waar begin ik aan zou ik wel een geduldige moeder zijn ,denk dat deze twijfels heel normaal zijn . Hoor ik bijna van elke vrouw maar het komt goed hoor Daarna schijnt het zo te zijn dat het voeld of je niet anders gewend bent Sesa jij ook al weer bijna naar gg toe ,deze week geloof ik hè Zal voor je duimen lieverd word nu jou beurd meisje
Damyar, zit toevallig nu naar ssst te kijken een programma van tv lab. Dat is ook hetgeen wat bij mij nu opkomt. Ik kan geen woorden verzinnen om je te kunnen ondersteunen. Alle woorden zullen nu pijn kunnen doen! Het enige wat ik zou wilen doen is je nu een stevige (niet te pijnlijke) knuffel geven...
damyar dat meen je niet!??? pff dikke knuf!! wat erg zeg voor je!!! sandra- thnxx meis!! ik hoor het idd ook vaker.. maar als je het zelf mee maakt wil je er toch niet aan geloven... dan heb je zo iets van... huh?! Ik ben ook totaal mezelf niet zoals ik altijd was.. maar hopen dat dat strax weer goed komt
@Daymar, wat vind ik dit verschrikkelijk voor je zeg!!! Heel veel sterkte, het zit je niet mee. @Sandra, ik moet vrijdag om 18.10.Moet jij ook deze week? vrijdag is dag 11 ben dit keer maar erg vroeg voor de FM.
Sesa ik voel me eisprong al weer denk deze week een vroege hoop op zaterdag , anders maandag maar ben bang dat het ei dan weer gesprongen is had ik de laatste keer ook Ben door het verhaal van damyar echt bang geworden voor de ivf