Meiden ik lig weer in het ziekenhuis. Moest vanmiddag op controle komen en op de echo bleek dat er na de curettetage van vorige week het nog heel rommelig was en ook nog een rest zit. Maar omdat ik nog steeds pijn scheuten heb en me niet geweldig voel moest ik ook opnieuw bloedprikken en urine onderzoek doen. Mijn hcg is gestegen ipv gedaald. Maar is veel te hoog voor alleen dat restje. Dus nu hun erbij opnieuw echo en mijn eierstok is nog groter dan vorige keer, dus ze denken dat er toch een bbz zit. Vanavond wordt ik weer geopereerd en ook nogmaals gecuretteerd. Ze nemen dit keer ook wat weefsel af voor onderzoek. Maandag mag ik opnieuw prikken en als het niet onder de 3000 zit krijg ik ook nog chemo tabletten. Kortom ben er maar zoet mee.
Jeetje Damyar, jij moet het ook echt allemaal meemaken meid.. Heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze deze keer wel echt alles weghalen en blijkt het mee te vallen zodat je geen chemotabletten hoeft te slikken.. Dikke knuffel meid en hopelijk ben je snel weer beter...
Jeetje damyar, het wordt je ook niet bespaard. Ik wil je heel veel sterkte wensen en geef je een dikke digi knuffel.
Damyar ik hoop voor je dat het snel beter word en dat je geen tabletten hoef te slikken! Voor nu beterschap en hopelijk kun je snel opnieuw beginnen...
NOD chevelie..tp vn 2 blastocyste , testen 2 september marjolente: testen 4 september wenonline: testen op 7 september.. (dan zijn we 5 jr getrouwd) het verlengde wachtbankje: Botervliegje: positief getest nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: op naar IUI 12 waarschijnlijk sept. , nu verplichte maand rust Knuffeltje: ronde 5 gestart op 26-08-2012 met provera daarna 125 puregon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: Superkrachtwomen! Linda109: Nod is 30-8 zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld.
NOD chevelie..tp vn 2 blastocyste , testen 2 september marjolente: testen 4 september wenonline: testen op 7 september.. (dan zijn we 5 jr getrouwd) het verlengde wachtbankje: Botervliegje: positief getest nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: op naar IUI 12 waarschijnlijk sept. , nu verplichte maand rust Knuffeltje: ronde 5 gestart op 26-08-2012 met provera daarna 125 puregon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: Superkrachtwomen! Linda109: Nod is 30-8 zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
NOD chevelie..tp vn 2 blastocyste , testen 2 september marjolente: testen 4 september wenonline: testen op 7 september.. (dan zijn we 5 jr getrouwd) het verlengde wachtbankje: Botervliegje: positief getest nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: sept. HSG, IUI 13 okt. nog 3x IUI en dan over op IVF Knuffeltje: ronde 5 gestart op 26-08-2012 met provera daarna 125 puregon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: Superkrachtwomen! Linda109: Nod is 30-8 zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
Gisteren toch nog ongesteld geworden dus ook hier zal het een gg-baby gaan worden.. Kwam toch wel hard binnen gisteren dus lekker uitgehuild bij mijn mannetje en nu vol goede moed verder.. Ben heel benieuwd wat ze donderdag adviseren..
Ik zag op het lijstje dat er test datums aankomen. Ben benieuwd, mijn duimen draaien. Ik ben vanmorgen thuisgekomen met goed nieuws. Mijn hcg is erom gezakt namelijk naar 690. Wauw ik was/ ben zo blij. Gyn denkt dat chemo niet hoeft, wel moet ik nog ff uitslag van het weefsel afwachten. Die krijg ik eind van volgende week als alles goed gaat. Mijn eierstok is nog wel wat vergroot, maar ook dat zit in verbetering. Ben wel blij dat ik nu onder strenge controle sta. Woon op amper 8 min van het zh dus dat is ook goed te doen. Zodra het kan gaan we verder, maar nu eerst bijkomen en genieten van gezinnetje. Botervlieg hoe gaat het bij jou? Ik duim voor je .
Damyar als ik jouw berichtje lees moet ik echt even een traantje wegpinken. Wat een nasleep! Maar wel heel fijn dat je het waarschijnlijk snel fysiek kan afsluiten. En nog zoveel prachtige bevruchte eicellen en blastocyst in de vriezer, volgens mij heb je een superkans op een derde kindje. Maar wel een hoge prijs helaas, maar straks is het het helemaal waard. Andere meiden hier, jullie wens ik ook heeeeeel veel succes. Ik voel met jullie mee, weet hoe zwaar het is. Ik heb donderdag de echo. Maar zo'n angst dat het hartje niet klopt. Probeer het van me af te schudden....
@daymar, ben blij dat het beter gaat! @Botervliegje, de angst en onzekerheid is killing he? Nog een paar dagen en dan heb je zekerheid!Ik duim voor je!
Dankjewel Sesa, zie dat jij ook ervaring hebt helaas... Vind wel dat het nu jouw tijd is!! Weet wel dat IVF (nou ja ICSI dan) ons veel meer kans gaf dan IUI achteraf. Maar hoop dat dat niet nodig is bij uiteraard. Spannende dagen weer!! Was jij dat niet met die knapperd laatst uit de VS? Heb je daar nog wel eens van gehoord?
Damyar, jeetje meid, wat een ontzettende pech heb jij allemaal zeg. En hoe voel je je verder, je schrijft het wel allemaal zo nuchter op, maar ben je dat ook? Linda109, oh balen is dat he! Toch iedere maand die hoop, en wat valt het dan toch tegen als je ongesteld bent he? Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden, na een heel nette cyclus van 28 dagen. Dat ben ik niet gewend, normaal zit ik tussen dag 30 en 34 namelijk. Vorige maand ook al een cyclus van 28 dagen, dus dat is wel toch wel typisch ineens.
Jusi, natuurlijk ben ik ook wel verdrietig maar ook nuchter. Mijn gevoel is zo sterk dat het gaat lukken en na alle ellende komt ook zonneschijn. Daar geloof ik in en daar heb ik ook mijn houdvast. Een derde kindje zou echt een kers op onze taart zijn, maar ik ben ook zo vreselijk dankbaar dat we al twee wondertjes hebben. Botervliegje het blijft spannend he, maar ik geloof echt dat het nu jullie tijd is en dat er een heel mooi friemeltje aan het groeien is. Andere meiden ik duim allemaal zo voor jullie, ik gun het jullie het zo.
@Botervliegje, het wordt nu tijd voor mij idd. Ik wou dat ik gelijk op IVF overkon. Het zal wel in het nieuwe jaar zijn. Ik was degene met die lekkere amerikaan ja. Ik heb nog wel contact gehad via what's app maar alleen oppervlakkig. Het waren fantastische dage, een sprookje, en zo moet ik het zien. Mocht hij een x naar NL komen zal ik hem zien maar relatie....nee dat gaat hem niet worden.
Dacht stiekem dat dat wel een goeie donor zou zijn haha, jammer dat dat zo niet gaat he? . IUI heeft zich eerder bij je bewezen, dat verhoogt wel de kansen. Hoop zo voor je dat IVF dus niet hoeft. Al viel mij IVF best mee na 8 IUI's. Gebruik je ook hormonen?
Boem, ik ging naast het wachtbankje zitten. Afgelopen vrijdag enorme krampen en buikpijn gehad. Straald door naar benen, geen houding kunnen vinden in bed omdat de krampen niet te harden zijn. Niets anders in durven te nemen als paracetamol want stel je voor... Zaterdag wel weer redelijk kunnen bewegen met verbijten en gisteren lekker relaxed gedaan en saridon genomen omdat de bloederige duivels er zijn aangekomen. Sinds 11 uur gisteren ongeveer misselijk en dat wil nit weggaan ( Vanmorgen nog wel wat pijn in stOkjes, genoeg om te zeggen dat er naar gekeken moet worden. Huisarts gebeld die zegt als ze bij kliniek kunne kijken gelijk is het misschien verstandiger, dus gebeld en nu zit ikin een overvolle wachtkamer zenuwachtig te zijn. Hoop dat het niets is, maar we zullen het wel weer zien... Word vervolgd )