Marjolente: He wat vervelend allemaal . Weet je wie je straks hebt als arts...? Hoop dat je misschien toch zwanger bent...!! Laat je het gauw weten? Knuffel!!
Sneller als dit kOn wel, maar dat vond de politie vast niet goed ) De klachten waren volgens dr k normaal bij een menstruatie. Stokjes zagen er goed uit en mag mOrgen weer beginnen met gonal.
Fijn dat alles er goed uitzag.. Wel jammer dat er niet stiekem een klein ukje verstopt zat maar nu vol goede moed weer verder.. Dikke knuffel in elk geval.
@Botervliegje, de amerikaan had een superdonor geweest. Was het niet dat ik NIET mijn eisprong had die dagen hahaha. Ik doe IUI zonder hormonen. Bij mijn handtekening zie je dat ik OHSS heb gehad, dus ze zijn voorzichtig.
Sesa, jaaaaa jammer haha. Nou ja, dan maar zo. Bij mij is ook twee dagen voor verwachte punctie gecancelled met 30 follies en 150eh. 112.5 was weer wat weinig. Uiteindelijk blijkt 112.5 om 150 de beste combi. Van 125/137.5 had ik ook te veel follies gek het. Maar nu dus voor tweede keer zwanger van verse tp bij 112.5 /150. Voor iui spoot ik 75, maar had steeds 1 eicel en vroege eisprong waardoor pregnyl steeds te laat was. Niet ideaal dus. Zeker omdat ik altijd een ei van mezelf heb. Bij 112,5 werden 11 eitjes te veel gevonden voor iui. Niet echt verwonderlijk, maar kan dus meepraten over niet echt makkelijk dosis vast te stellen...
Echt waar? Waarom gelijk zo veel? 150 is standaard om mee te beginnen volgens mij. En blijkbaar heb je wel genoeg follies, dus ik begrijp dat echt niet...
@Botervliegje, ik deed deal-IVF dus moest de helft van mijn eitjes inleveren. Maar het was veels te veel @Sandra, hoe is het met je meid?
Sesa het gaat ff wat minder heb een beknelling in mijn nek verrek van de pijn Heb alweer buikpijn en zere boobs dus zal wel ongi gaan worden Wat is er veel gebeurd hier kan haast even niet meelezen krijg gelijk koppijn als ik naar het beeldscherm kijkt. Damyar lieverd wat heb je toch een hoop pech ,een hele dikke knuffel
Yep, vanavond mag ik de 3e spuit zetten Maandag mag ik weer een bezoekje doen bij Dr. W. Ben dus benieuwd hoe gigantisch hij uitloopt... Zal het overzicht even aanpassen
NOD chevelie..tp vn 2 blastocyste , testen 2 september wenonline: testen op 7 september.. (dan zijn we 5 jr getrouwd) Linda109: Nod is 30-8 het verlengde wachtbankje: Botervliegje: positief getest nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: sept. HSG, IUI 13 okt. nog 3x IUI en dan over op IVF Knuffeltje: ronde 5 gestart op 26-08-2012 met provera daarna 125 puregon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: Superkrachtwomen! marjolente: Nieuwe ronde, 10-9 weer eitjes zoeken zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012[/QUOTE]
Sandra, oh erg is dat he, zo'n pijn in je nek! Beterschap! Oooh ik mag maandag ook naar het Geertgen. Wij hebben om 14.40 de afspraak, en jij?
om 13.30 mag ik er zijn, maar ben bij Dr. W, dus je weet het nooit of we elkaar ontmoeten ) @sesa Vergissen is menselijk hoor!!! Zou mij ook kunnen gebeuren namelijk )
NOD chevelie..tp vn 2 blastocyste , testen 2 september wenonline: testen op 7 september.. (dan zijn we 5 jr getrouwd) het verlengde wachtbankje: Botervliegje: positief getest nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: sept. HSG, IUI 13 okt. nog 3x IUI en dan over op IVF Knuffeltje: ronde 5 gestart op 26-08-2012 met provera daarna 125 puregon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: Superkrachtwomen! marjolente: Nieuwe ronde, 10-9 weer eitjes zoeken Linda109: Volgende nod rond 27-09 zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
We zijn afgelopen donderdag als afsluiting van de ofo bij dokter W geweest. 2 uur uitloop gehad maar goed alles voor het goede doel. Het wordt bij ons IUI maar moeten voorlopig nog wachten omdat er een knobbel in mijn schildklier zit die eerst als onschuldig moet worden bewezen en moet nu dus wachten tot er toestemming is van de internist.. Hopelijk krijgen ze er deze keer bij de punctie voldoende weefsel uit zodat ze kwaadaardig kunnen uitsluiten en dan mogen we hopelijk volgende maand beginnen.. Zit met de uitslag van de punctie ook rond NOD dus zou mooi uitkomen..
Hallo allemaal, Ik heb even mee gelezen op dit forum en heb een vraagje aan de mensen die IUI doen met donorzaad van Geertgen. Ik heb al diverse IUI behandelingen gehad en mij valt op dat de hoeveelheid zaadcellen bij een iui behandeling vaak rond de 200.000, soms iets meer zijn. Ik heb op verschillende pagina's gelezen dat er ziekenhuizen zijn die onder de miljoen zaadcellen geen IUI doen. Wat is jullie ervaring hier mee. Als dit miljoen inderdaad gehaald moet worden heb ik dus diverse behandelingen gekregen waarin de kans op zwangerschap bijna niet aanwezig was. Zijn er ook mensen die zaad uit denemarken hebben laten overkomen. Ik ben dit namelijk nu aan het overwegen . Kunnen jullie aangegeven hoeveel zaadcellen jullie daarbij hadden. Groetjes, Sandy