@sandy1, ik heb geen id hoeveel het bij Geertgen is. Ik hoop voldoende want ik heb nu ook intussen mijn 12de IUI achter de rug. Zou zonde ziojn als het geen kans op slagen heeft. Denmarken heb ik overwogen. Het is alleen zo duur. 100 euro per ritje en je hebt er 3 nodig per IUI.Vandaar dat ik het niet heb gedaan.
Sesa ik ben ongesteld helaas op naar poging 7 Nee heb geen hernia maar wel versleten nek wervels overgehouden na een auto ongeluk Meiden ik denk aan jullie probeer af en toe mee te lezen maar zit er even doorheen geloof ik Word met de mnd zwaarder
Sandy welkom als dat zo zou zijn heeft het dus geen zin laatste poging waren er 64 miljoen zaadcellen
@Sandra, vervelend. Ik merk ook dat het steeds zwaarder word. Het duurt gewoon te lang... Ik heb ook buikpijn dus het zit eraan te komen.
Ik ben benieuwd of we elkaar hebben gezien! Ik was er samen met mijn man, rond 14.10, maar waren pas om 14.45 aan de beurt bij dr. Kuijpers. Oeh, klinkt niet fijn, een knobbel in je schildklier?! Wordt die wel weggehaald dan, of kan dat niet? Sandra, balen dat je ongesteld geworden bent. Dikke knuffel voor jou, het valt ook allemaal niet mee he! Sesa, hmm bij jou komt het er ook aan zo te lezen.. Ook voor jou een dikke knuffel.
Vandaag mochten wij bij dokter Kuijpers zijn om 14.20, wat uiteindelijk 14.45 werd. Viel me nog mee, met de uitloop. Nou ja, er zijn geen bijzonderheden ontdekt in mijn bloed na mijn eisprong, dus met andere woorden, we hebben 'gewoon' pech gehad dat we nog niet zwanger zijn (gebleven.) Wel konden we nog kiezen of we een HSG laten doen, en dat wilde ik wel. Of nou ja, willen.. Een pretje lijkt het me zeer zeker niet, maar ja, als het behalve de baarmoeder en eileiders controleren, ook helpt voor eventueel sneller zwanger worden, ben ik gek als ik het niet doe, toch?! Nu nog een cyclus wachten, omdat ik nu net op dag 10 in mijn cyclus zit.
@jusi, Even nagekeken, maar denk niet dat we elkaar zijn tegengekomen. Heb om 13.58 vriendlief gebeld, en vlak daarna ben ik gaan rijden. @ego geen nieuwe dingen, volgende week weer een kijkje nemen...
hoi hoi, ff een berichtje dat ik nog leef. Donderdagavond mogen wij weer naar GG, bij dokter W. Ben benieuwd of er een eitje aan het groeien is, maar dat zien we donderdagavond wel.
dank je wel cilek dames ik vond de iui zwaarder als de ivf iui is onzekerder vind ik en de ivf heeft meer kans van slagen
@monica, ik had dat totaal niet. de kansen liggen echt wel naast elkaar en zoveel scheelt het niet. maar dat is mijn ervaring. Ik ben door de ivf niet zwanger geworden maar met mijn escape iui wel...! Meiden ik lees weer mee! balen dames dat jullie van het bankje zijn gevallen!! pff echt heel zuur! Ik denk aan jullie dames!
@ jusi de bult kan wel weggehaald worden maar is niet zonder risico.. stembanden en zenuwen lopen er vlak langs.. heb er gelukkig geen last van en hoop dat de functie donderdag het kwaadaardige gedeelte uitsluit! We wachten verder af..
Ik ben ongi geworden,vandaag moet ik voor echo en inplannen hsg.im ben gister aan mijn teen geopereerd dus mij lieve mama gaat me rijden.ik lees zo ff terug.zit nu ff op mijn telefoon kmdat ik op de bank lig met mijn pootje omhoog
Oei een zere teen sesa, nou ja heb je mooi de tijd om je even lekker te laten verwennen! Hopelijk is de pijn snel voorbij!!!
Hoi meiden, Mag ik hier ook meeschrijven? Gisteren voor het eerst sinds 2010 weer bij Geertgen geweest. En in oktober starten we weer met het voortraject. Eigenlijk wilden ze vandaag al beginnen omdat ik op cd 11 zit vandaag. Maar we gaan over 2 weken op vakantie dus is het uitgesteld naar de volgende cyclus. Ik kwam eigenlijk voor een second opinion omdat ik een Niche heb in mijn bm (gekregen na ks eerste zoontje) Maar omdat mijn dossier van 2010 er al niet rooskleurig uitzag willen ze toch een traject starten. Ik had dit niet niet verwacht omdat we in 2010 tijdens het voortraject zwanger zijn geworden. Toen kwamen we er ivm herhaalde mk'en en ik dacht dat zwanger worden bij ons juist gemakkelijk ging. Maar aan de hand van de gegevens in 2010 bleek dat wij gewoon veel mazzel hadden dat het in totaal 4 x in 1,5 jaar gelukt was. Wij waren in 2010 zo in de wolken dat we toen nooit echt zijn toegekomen om onze problemen te bespreken... vandaar ik dacht dat zwanger worden voor ons geen probleem zou zijn.