NOD chevelie..tp vn 2 blastocyste , testen 2 september wenonline: testen op 7 september.. (dan zijn we 5 jr getrouwd) het verlengde wachtbankje: Botervliegje: positief getest nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: 20-09 HSG, 24-09 FM nog 3x IUI en dan over op IVF Knuffeltje: ronde 5 gestart op 26-08-2012 met provera daarna 125 puregon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: Superkrachtwomen! marjolente: Nieuwe ronde, 10-9 weer eitjes zoeken Linda109: Volgende nod rond 27-09 zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
NOD chevelie..tp vn 2 blastocyste , testen 2 september wenonline: testen op 7 september.. (dan zijn we 5 jr getrouwd) het verlengde wachtbankje: Botervliegje: positief getest nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: 20-09 HSG, 24-09 FM nog 3x IUI en dan over op IVF Knuffeltje: ronde 5, 13 sept. lf meting niets gebeurd, nu 150 spuiten en dan dinsdag 18 sept. nieuwe afspraak, ze proberen de cyclus te doen van de ronde dat ik zwanger werd. 125-150-50. Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: Superkrachtwomen! marjolente: Nieuwe ronde, 10-9 weer eitjes zoeken Linda109: Volgende nod rond 27-09 zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
@knuffeltje Hoelaat moet je dinsdag? Ik om 13.40, misschien zien we elkaar wel ?!? @Cliek ik heb geen idee...
Mag ik hier ook weer meeschrijven meiden? Ik heb me hier een heeeele tijd geleden gemeld omdat ik toen iets over het GG had gelezen en wat vragen aan jullie had, maar het heeft daarna nog een tijd geduurd voor ik echt de stap heb gezet om naar het GG toe te gaan.. Inmiddels lopen we een paar maanden bij de kliniek. Weten jullie toevallig of dokter W de enige is die puncties doet? Toen we hem zagen bij een gesprek over ICSI merkte ik in z'n praten dat hij er min of meer al vanuit ging dat hij de punctie zou doen (hij zei dingen als 'daar moet ik dan bij de punctie wel rekening mee houden') en laatst waren we bij dokter Kuij. en toen kwam er iemand binnen die vroeg of zij de afspraken van W over wilde nemen omdat hij te druk was met puncties.. Vandaar dat ik het me afvraag!
Nee hoor hij is niet de enige. Dokter B junior heeft mijn eerste punctie gedaan en dokter W de tweede.
Bij mij was het dr C. (is inmiddels helaas weg) Maar inderdaad Dr W is niet de enige, voor zover ik weet doet elke arts het op afwisselbasis. En volgens mij werkt hij daar psies het zelfde als tijdens een gewoon spreekuur, hij neemt ruim de tijd voor je Zijn er nog meer mensen die dinsdag moeten?
Ah okay! 'Gewone' afspraken heb ik liever niet bij dokter W vanwege die enórme uitloop, maar bij een punctie lijkt het me érg fijn om hem te hebben. Nouja, zolang het B Junior niet is ben ik tevreden Wij moeten vandaag weer, dus niet morgen!
Je weet gewoon dat W uitloopt, dus je neemt gewoon iets leuks mee om te doen of te lezen ) Veel succes vandaag...
@Cilek, het lijkt mij niet dat ze door een bevalling open gaan. Ik ben best zenuwachtig voor de HSG donderdag
@Marjolente; Jij ook veel succes vandaag! En alle anderen die vandaag moeten natuurlijk ook! @Sesa; Doen ze een HSG ook in het GG, of moet je daarvoor naar het ziekenhuis? Ik heb gisteren te horen gekregen dat we donderdag de punctie gaan doen.. Met een teleurstellend aantal eitjes, maar het is niet anders..
Sesa veel succes bij de hsg.. Lijkt me idd niet z`on prettig onderzoek.. Shaddixxx veel succes met pu en hopelijk mag het zelfs met het weinige aantal toch lukken!! Sterkte meid!!
Ik kan het me voorstellen meid! Succes! Ik 'mag' de volgende cyclus voor een HSG.. Brr.. ik zie er ook behoorlijk tegenop. Want bij ons beiden was niks mis, het lijkt erop dat we 'gewoon' pech hebben met weinig zwanger worden en 3 mk's.
hee meiden, jammer genoeg niet echt veel succesverhalen de laatste tijd hier. Iedereen een knuffel en veel sterkte en succes met de behandelingen!! Ik sta nu bijna 2 maanden op de wachtlijst, pff wat gaat dat langzaam als je gaag door wil. Even een vraagje. We kregen van de week de rekening binnen van onze behandeling met eiceldonatie. We hadden in eerdere gesprekken echter gehoord dat we ook wat zouden krijgen voor de donatie van mijn man aan de bank (dat zou verrekend worden), maar na bellen naar GG zeggen ze dat dat niet zo is. Heeft iemand hier een ervaing mee?
Ik heb daar geen ervaring mee Peetjo, maar dat is wel nieuws waar je niet op zit te wachten zeg! Wat raar? Mag ik vragen waarom jij op een wachtlijst staat? Komt dat door de eiceldonatie?
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik begrijp dus dat jullie moeten betalen voor een behandeling omdat jullie een eiceldonor gebruiken? Ik dacht ook dat het via 'ruilen' ging.
Ik sta inderdaad op de wachtlijst ivm eiceldonatie. Heb 1 ivf behandeling gehad (3 terugplaatsingen), waarvoor ik 6 maanden op de wachtlijst heb gestaan. Nu was de wachtlijst 3 maanden, maar is in de vakantie waarschijnlijk langer geworden. Er zijn gewoon veel te weinig eiceldonoren helaas. Ik kreeg nu de rekening van de eerste ivf behandelingen. Het bedrag is voor het gebruiken van eicellen uit de bank. We hebben expres besloten om mijn man zijn zaad aan de bank te geven, omdat ze zo nou eenmaal werken en dit de enige optie nog is voor ons om zwanger te woden. Echt vervelend om dan ineens een rekening te krijgen, en te horen dat je moet betalen voor eicellen, maar niks krijgt voor ons zaad voor de bank.
Maar is dat niet verboden? Of is het alleen zo dat je de vrouw die heeft gedoneerd geen geld mag geven? Ik vind het wel krom zeg, en erg oneerlijk ook! Zou daar zeker nog een gesprek over aangaan!