NOD wenonline: testen op 9 oktober.. Knuffeltje: ronde 5, 2 folikels, testen op 6 oktober. Damyar: testen op 7 oktober, tp van 2 emmy's Sesa: IUI13 op 24-9 testen 10-10 marjolente: 29-9 IUI, testen op 15 oktober Wachtbankje: chevelie..2 dagen overtijd nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: 20-09 HSG, nog 3x IUI en dan over op IVF Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: eind september 2 emmy's tp in natuurlijke cyclus, nog 8 cryo's over PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap linda109: 9-10 fm en dan waarschijnlijk 12-10 of 13-10 IUI 1 spannend!! zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 Botervliegje: ca. 24 april 2013 bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
wenonline;13664620]NOD wenonline: testen op 9 oktober.. Knuffeltje: ronde 5, 2 folikels, testen op 6 oktober. Damyar: testen op 7 oktober, tp van 2 emmy's Sesa: IUI13 op 24-9 testen 10-10 marjolente: 29-9 IUI, testen op 15 oktober Wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: 20-09 HSG, nog 3x IUI en dan over op IVF Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: eind september 2 emmy's tp in natuurlijke cyclus, nog 8 cryo's over PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap linda109: 9-10 fm en dan waarschijnlijk 12-10 of 13-10 IUI 1 spannend!! zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 Botervliegje: ca. 24 april 2013 cheveliezwanger bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012[/QUOTE]
Net zoiets als toen bij de septembermama's. Maar ja, het verloop is hier misschien ook wel te groot.. Damyar, bedankt.
Misschien bot om te zeggen maar je kunt elk ander topic niet vergelijken met een ander topic. Het is op zich ook wel moeilijk denk ik om heel persoonlijk te worden, met name omdat iedereen zijn of haar eigen verdriet heeft. Als ik voor mezelf mag spreken, het lijstje zorgt er voor mij voor dat ik "op de hoogte ben" van hoe het met iedereen gaat. Ik heb zelf ook meerdere momenten waarbij ik denk even niet zoveel met het verdriet van anderen kan dealen, en dus niet heel erg diep op de berichten van een ander. Een ander kan hier natuurlijk anders over denken, maar het is mijn gevoel... Wellicht kun je anders eens kijken bij freya. Ik heb begrepen dat zij een mailinglijst hebben. wellicht zou dit ook een goeie kunnen zijn? *tip*
@JUsi, ik probeer ook te reageren. Vaak zijn het ook mededelingen van anderen. Ik vind het fijn om te weten hoe het met iedereen gaat. Het is ook een groot topic om persoonlijk te worden.
Voor jullie allebei een dikke knuffel meiden.. Had zo gehoopt dat jullie de lijst zwangere nog langer zouden gaan maken.. Veel succes in de volgende ronde!!
NOD wenonline: testen op 9 oktober.. Knuffeltje: ronde 5, 2 folikels, testen op 6 oktober. Damyar: testen op 7 oktober, tp van 2 emmy's marjolente: 29-9 IUI, testen op 15 oktober Wachtbankje: nog niet zwanger, nod niet bekend: dani75:eerst aan mezelf werken, mochten we gaan voor de laatste ICSI Sesa: 20-09 HSG, nog 2x IUI en dan over op IVF Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad MissMomma: Begin september kuur Provera, daarna afspraak voor uitgangsecho --> Waarschijnlijk starten met Gonal 112.5 en Oradexon. Damyar: eind september 2 emmy's tp in natuurlijke cyclus, nog 8 cryo's over PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap linda109: 9-10 fm en dan waarschijnlijk 12-10 of 13-10 IUI 1 spannend!! zwanger: kimmiikim: 22 oktober 2012 van een meisje Monica076: Hartje klopte tijdens de echo van 27-8 Botervliegje: ca. 24 april 2013 cheveliezwanger bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
Nee hoor, je mag best 'bot' zijn. Ik kan wel tegen een stootje. Maar ik hoef geen mailinglist of wat dan ook, ik zit hier al 5 jaar op het forum, dus geen behoefte aan iets anders erbij. En in andere topics waar ik heb meegeschreven, ondanks de zware onderwerpen, werd toch ook inhoudelijk op elkaar ingegaan. Het is geen verwijt of wat dan ook, het viel me gewoon op. Ja dat zal het wel zijn, maar het wordt me wel steeds duidelijker dat dit niet 'mijn' topic is en zal worden. Jammer! En balen dat je weer ongesteld geworden bent! Ook voor Damyar! Morgen krijg ik een HSG, pff, zie er nu al tegenop...
Ik heb al eerder iemand voor het hoofd gestoten, dus geef nu maar aan dat ik bot kan zijn ) Jammer dat je het niet ziet als jouw topic, maar dat is jouw besluit. @sesa Dikke knuffel @Damyar Ook jij natuurlijk een dikke knuffel @ego wat duuuuuuuuurt het nog lang die wachtweken. Heb nu het gevoel dat het veul langer duurt als met IVF...
Marjolente, nee ik vind je echt niet bot hoor! En waar ben jij precies mee bezig, want ik weet het ook allemaal niet meer uit mijn hoofd. Sesa, nou ik vond de HSG echt tegenvallen! Gelukkig was mijn baarmoeder en eileiders goed doorgankelijk, dus dat betekent dat we 'gewoon' zwanger kunnen worden.
en weer een negatieve test.. stoppen met utro, estradiol naar 1 tablet en weer van voor af aan beginnen..
@wen balen meis, weer even kracht vinden om opnieuw te beginnen... @jusi IUI gedaan en nu in wachtweken. 15e testen... @sesa zullen we proberen heel hard te denken dat de tijd snel voorbij gaat? Misschien kunnen we de boel vooruit denken...
Wen, wat balen. Succes met de volgende ronde. Sesa, ook voor jou balen en succes met volgende ronde. Voor de rest een dikke knuffel en succes. Hier mogen we op het wachtbankje, heb een afspraak gemaakt met GG voor 26 oktober voor de eerste echo, maar het ziet er goed uit. Ben erg misselijk en moet heel vaak plassen. Doe nog een test komende woensdag of donderdag, dan moet het zeker een donkere test zijn. En dan maar genieten, voor zover het kan.
helaas geeft ivf dus ook geen zekerheid, kijk maar naar mij.. we hebben genoeg follies genoeg eitjes mooie emmy's maat nog steeds geen beeb in buik..
balen van de negatieve test wenonline.. Hoe gaat het nu verder bij jullie? Hier vandaag fm gehad in gg en had links een follikel van 19 mm dus vanavond om 23.00 uur de pregnyl en donderdagmiddag rond kwart voor 2 eerste IUI!! Toch wel spannend nu het dichterbij komt.. Verder voor iedereen heel veel succes en veel knuffels voor iedereen die het kan gebruiken!