Ja ik ook fan!! Kwaaltjes: Moe moe moe Hele dag weeig Moet elke 2 uur wat eten anders voel ik me trillerig/duizelig Opgeblazen buik van darmen die van slag zijn... Ooo zo spannend nu. Ik werd er helemaal gek van. Had vrijdag een enorme inzinking erdoor. Dag 12 na tp kan echt hoor! Geertgen houdt een ruime marge aan. Na cryo hanteren ze in sommige zkh een testdatum 10 tot 12 dgn na tp
dag dames... zou ik mogen meekletsen hier. Ik wil mezelf graag anoniem houden dus ik wil niet te veel privé vertellen en daarom ook een ander account aangemaakt. Ik ben gister voor het eerste naar Geertgen geweest. Ik heb pco en geen eisprong en kreeg bij elk ziekenhuis te horen afvallen. Tot we besloten toch maar eens naar Geertgen te gaan (2 uur rijden enkele reis).. Maar het was het waard! We hadden een afspraak met de arts en die snapte mijn verhaal heel goed. Wij hebben al een zoontje die door clomid is geboren en wilde nu graag een 2e. Hij heeft het verhaal aangehoord en een echo gemaakt. Voor hem was het verhaal duidelijk. Ik had verwacht dat ik nog terug moest komen voor onderzoeken maar ik kreeg gelijk een recept mee voor clomid. Hoewel eerst een middel om de menstruatie op te wekken. dat medicijn neem ik 12 dagen. dan wordt ik 1-7 dagen daarna ongesteld en dan op dag 3 beginnen met clomid. In de week van 22 december terug een afspraak. Heel spannend en ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan daar.
Welkom Pluto! Tuurlijk mag je meekletsen. Snel gaat het he. Bij ons ook...amper te bevatten Alvast heel veel succes!
Denk dat ik het zondag morgen ga doen! Bedoel de cryo is ook na 2dagen ingevroren... Dus zou dan soort van 14dagen zijn.... Snap je wat k bedoel?? k zie t wel, dat om de 2uur eten heb ik ook; maar dat komt volgens mij meer door mn maagband omdat k gewoon stuk minder eet steeds... Pfff maar spannend is het wel! Haha
Welkom Pluto en heel veel succes met dit proces!! Hoop dat jullie gauw zwanger mogen zijn! Enne jaaaaah!! Geertgen is ontzettend fijn! Huiskamer gevoel, serieus genomen worden, en niet dat eeuwige gezeur over overgewicht! Succes!!!
@ ladies... tnx voor het welkom.. ik lees ook verhalen van dames die tp hebben.. spannend hoor.. ben benieuwd kim.. @ alexandra.. wat was jou diagnose en hoe was de weg erheen.... en ik zie zwanger.. gefeliciteerd man.. goed hoor... hoe lang over gedaan bij geertgen?
@pluto bij ons is de zaadkwaliteit zeer slecht. Gemiddeld 200.000 waarvan 5% beweeglijk. Onze dochter was de eerste poging meteen raak. Toen zij negen maanden was weer richting zkh. Icsi poging 1 mislukt, cryotp mislukt, icsi twee zwanger maar een miskraam van tweeling. Icsi 3 zwanger maar vmk. Dit alles in ons eigen vertrouwdezkh. Die laatste poging ging heel raar. Had maar twee eicellen na de punctie. We konden omdat we twee keer zwanger waren geweest er nog gene punt achter zetten. Maar dan moesten we dus wel zelf een poging betalen. Omdat we dan ook de best mogelijke kansen wilden en omdat ze in ons eigen zkh weinig extras te bieden hadden wilden we naar dusseldorf. Tot we hoorden dat Geertgen met het lab van dusseldorf samenwerkte. Besloten daar op intake te gaan. En dat voelde zo goed dat we gebleven zijn. Wat ik zelf bedacht had was de arts het volledig mee eens. En zo gezegd zo gedaan... En nu dus zwanger!
Wow... wat goed zeg. Echt heel fijn voor jullie. Ik hoop dat het blijft plakken en je over 8 maanden een gezonde baby hebt... Ik merk dat ik het toch ook wel spannend vind. Bij alle andere ziekenhuizen was het uitzichtloos.. en het spreekwoord; hoop doet leven ging in dat geval echt niet op.. hoop was eerder killing.. Maar nu heb ik sinds gister weer echte hoop dat het goed zou kunnen komen.. maar daarentegen maakt het mij ook heel bang.. wat als het niet goed gaat en het alsnog niet lukt.. zucht wat een troubles allemaal zeg...
@Pluto2008: Welkom hier. Fijn dat je meteen al een positief gevoel hebt gekregen bij Geertgen. Ik kan ook niet anders dan bevestigen dat ik ook zeer positief ben over Geertgen. Ik hoop dat je snel zwanger bent. heel veel succes met het verdere traject.
Pluto welkom hier. Ik hoop dat het bij geertgen goed gaat "bevallen" Hier best kriebels in de buik voor straks. We zijn al klaar en aangekleed, zo even strijken en beetje opruimen en dan klaar voor vandaag Hubby komt vanmiddag weer thuis na een week weg te zijn geweest Ik heb hem zo gemist en mijn dochter heeft hem dubbel gemist Vanmiddag naar het vliegveld. We hebben welkom thuis vlaggetjes gemaakt Als ik tussendoor thuis kom schrijf ik weer even hoe het was
Spannend mariek!! Succes strax!! En veel plezier met je man dit weekend word vast erg gezellig!! Ik heb wat stoms gedaan... K kon het niet laten en k heb getest.. 10 dagen na tp. Ik hoopte dat k een hcg bom zou zìjn ofzo, maar helaas zwaar negatief... Ik kon het gewoon niet laten! Zat er zo mee in mn hoofd..!! Ik test nu wel gewoon aankomende dinsdag nog een x! Als die negatief is zal het wel weer mislukt zijn... Naja dan maar weer op naar de 3e terug plaatsing! Fijne dag 2day
Ohh Kim, toch toch getest met helaas een negatief resultaat(voorlopig) Nu maar even wachten tot dinsdag. Heel veel sterkte meid. Marieke, succes vandaag!
Ooooo kim.....wat balen zeg. Ik hoop dat het te vroeg was...knuf Mariek succes vandaag! Vandaag dan officiele testdatum.... Knaltesten en de digi cb zegt 2-3.. Voorzichtig heel blij maar ook nog onzeker..
Ja idd... Naja t was pas dag 10 na tp. En mocht natuurlijk pas dag 16 na tp testen. Dus we houden nog hoop! maar goed nogmaals k voel me verder goed ofzo. Niets wat ook naar iets met kwaaltjes te maken zou kunnen hebben ofzo.. Maarja.. T is even rustig afwachten!! Dit weekend hopelijk snel voorbij, manlief moet weeeeeeer werken! Die werkt ondertussen 6dagen per week! :s super stom! Maar goed... Eerst wilde k zondag testen maar die skip ik maar even! K koop maandag pas zwangerschapstesten. Zodat ik dinsdag morgen een testje kan wagen! Is die dan negatoef probeer k t dag 16 gewoon nog, is die negatief moet k er toxh wel van uit gaan dat deze ronde wederom niet gelukt is...
Blijf hoop houden, Kim. Realistisch zijn is goed maar hoop ook. Het is ja of het is nee. En ik hoop keihard dat het een knallende ja voor je is.
Ik heb trouwens dinsdag Pregnyl gezet. Gisteren heb ik de hele dag echt enorm veel pijn gehad. Dat ik amper kon lopen. Steken maar ook constante pijn. Gisteravond hebben mijn vriend en ik gemeenschap gehad en de pijn was echt enorm. Moest er bijna van huilen en kon niet ontspannen. Er is maar één keer geweest dat ik ditzelfde heb gevoeld na de Pregnyl. Dat was toen het gelukt is (waarna wel een vmk). De pijn zat nu ook echt links, waar de drie eitjes zaten. Dus ben ik gewoon iemand waarbij het springen (en het klaarmaken om te springen) zoveel pijn doet?
Kimmie een witte test op dag 3 zegt alleen nog maar dat het waarschijnlijk geen 2ling is verder zegt eht nog niks Kop op meis alle andere deuren staan nog open schat ftjl dat klinkt niet als iets prettigs idd bah. Nou laten we hopen dat het een positief effect heeft en dat ze idd gesprongen zijn. WHHHAAAAAAA ik heb een ei !!!! Links zit er nu na 3 dgn 1 ei van 11 mm, volgens dr M gaat dit hem zeker worden Maandag terug bij dr C en dan zoals het er nu uit ziet de tp plannen Al zou het nu niet lukken ben ik toch een gelukkig mens want ik heb een natuurlijke cyclus met netjes 1 ei Nu toch maar weer duimen dat de cryo goed ontdooit, hij ligt al even en het is er maar 1 Nou ja we zullen zien Wat ook gunstig is nu is stel dat we naar iui terug kunnen ook dit in eigen cyclus kan WWHHAAA, geen hormonsters spuiten. Hoe gelukkig kan je zijn, ik ben een normaal funcionerende vrouw.
Mariek je hebt gelijk!! Kheb net ff nieuwe testen gekocht!! Want tja; k was toch bij de kruidvat!! aan manlief geven vanaaf; en dan mag die ze verstoppen! Onwijs goed van je ei!!! hihi ei ei ei en we zijn zo blij!! haha spannenddddd allemaal!! Ik ben nu bij de Fysio, en k heb net ff geshopt. Lekker assesoires geshopt voor op tafel! Kan niet wachten totdat k thuis ben!! Alles ff mooi neer zetten! Mariek wanneer nu testen denk je?? Gewoon 14dagen na tp? Of de 16 dagen die dr W aan houd?? Pfff k ben benieuwd!
Ftjl- vervelend die pijn...!! Echt naar...! maar hopelijk dat t dezelfde voorboden heeft!! (alleen dan zonder de mk) succes meiss!! *knuff