Ik duim voor je wenonline.ik moet voor echo dinsdag.is er dan nog geen ei te zien dan moet ik dit als een verloren maand beschouwen......met veel benzinekosten en tijd
Hallo, @Sesa, ik hoop voor je dat het niet als een verloren maand moet worden beschouwd, hoop echt dat er een eitje zichtbaar is.. @wenonline, hoop dat de cryo's goed ontdooien... @Marjolente...Begrijp ik het nu goed dat je toen vanwege de sluiting geen terugplaatsing hebt gehad, terwijl ze wel zeiden dat dit zo zou zijn?Ik zit nu nl een beetje met hetzelfde "probleem"" .. Ik moet morgenvroeg bellen voor een uitgangsecho morgen of dinsdag(mag t/m uiterlijk cd 5) en het weekend is er overheen gegaan dus geen afspraak mogelijk.. Dan moet ik gaan bijspuiten met Gonal f of iig een follikelstimulerend hormoon...als alles dan goed gaat, punctie en terugplaatsing.. Ik hoop maar dat het dan allemaal lukt voor de sluiting...krijg daar echt nog exgtra stress van.. Groetjes Cintsa
Dag dames, Ik zit een beetje in t zelfde schuitje. Wacht op ivf met donorzaad bij geertgen en wordt rond 28nov waarschijnlijk ongesteld. Gisteren een brief binnen dat een donor gevonden is. Kan dan rond de 28ste nog ivf gestart worden denken jullie of moet ik ook wachten tot januari? Ga morgen bellen maar misschien weten jullie al iets? Von
@Vonnie, ik denk dat je net als ons moet wachten tot januari.ik kan dan ook pas met IVF gaan beginnen
@sesa: Mmm ja daar ben ik ook bang voor ja. alhoewel mijn ovulatie dan toch nog voor 18dec plaats zou vinden... Heb zo weinig geduld tegenwoordig... groetjes vonnie
Leuk, kan zijn dat we elkaar nu zien ) nu ik dit tik zit ik namelijk te wachten tot ik aan de beurt ben... (zit op ipad). Maar ze konden bij mij geen punctie doen. Want dan moeten eitjes (volgens mij) zo snel mogelijk bevrucht worden en dat ging niet op. Ik weet niet hoe het zit met terugplaatsingen, daar heb ik er maar 1 van gehad. Wellicht kun je dat nog vragen?
Hey! We hebben elkaar niet gezien, want ik was toen jij er was nog aan het werkWij zijn net terug.. Uitgangsecho gehad, nu gestart met Gonal f...Maandag volgende week weer terug...de gynaecoloog dacht dat de punctie ongeveer eind volgende week zou plaatsvinden... De injectiepennen van Gonal F vind ik fijner om te spuiten dan deca...maar ja, vanaf nu dus elke dag 2 spuiten zetten..de volgende stap is iig weer genomen.. Hoe was het bij jou Marjolente vandaag? Groetjes Cintsa
Cinsta, waarschijnlijk kwalitatief uitermate teleurstellend. Geen eitje te zien, maar wel vocht. Bloed laten prikken voor onderzoek of ik al daadwerkelijk een eisprong heb gehad. Hopen hier donderdag iets van te horen. Tot die tijd gewoon doorgaan met gonal f. Maar was gisteren wel moeilijker om mezelf te prikken. Rotzooi inspuiten terwijl het hoogstwaarschijnlijk voor jan doedel is... Maar goed, het is gelukt, das daat ben ik wel blij om )
Nou ik zit nu in de wachtkamer...te wachten op een echo.waarschijnlijk heb ik deze maand geen eisprong gehad.how bizar
Wachtbankje: Knuffeltje: 25-10 Pregnyl gehad, 01-11 extra pregnyl en dan testen op 12-11 linda109 9-11 iui 25-11 testen! MissMomma: 12-11 IUI, 17-11 extra Pregnyl, 26-11 testen Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: 20-09 HSG, gestart met IVF, nu fostimon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: testen overbodig, zondag ongesteld worden. Binnenkort weer afspraak bij GG... wenonline: En we gaan starten met ICSI 4 Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012 vandaag, na de eerste injectie, bruinverlies. Dus toch ongi geworden op dag 20?? Mijn lichaam is in de war!!!
Wachtbankje:[/COLOR][/U] [/B] Knuffeltje: 25-10 Pregnyl gehad, 01-11 extra pregnyl en dan testen op 12-11 linda109 9-11 iui 25-11 testen! MissMomma: 12-11 IUI, 17-11 extra Pregnyl, 26-11 testen wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: 20-09 HSG, gestart met IVF, nu fostimon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: testen overbodig, zondag ongesteld worden. Binnenkort weer afspraak bij GG... Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012 word de laatste maand van dit jaar de mooiste maand van het jaar
Wachtbankje: linda109 9-11 iui 25-11 testen! MissMomma: 12-11 IUI, 17-11 extra Pregnyl, 26-11 testen wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: 20-09 HSG, gestart met IVF, nu fostimon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: testen overbodig, zondag ongesteld worden. Binnenkort weer afspraak bij GG... Knuffeltje: 12-11 gestart nieuwe ronde 22-11 afspraak Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012 Dit is de goede lijst.
Wenoline: ga duimen dat ze blijven plakken. wij hebben morgen een afspraak, maar ik vertrouw mijn lichaam niet meer. Ik heb nu al een paar dagen last van buikpijn, was maandag zo erg en het leek op de buikpijn die ik heb van een eisprong, dat ik bang ben dat ik mijn eisprong al heb gehad.
Wachtbankje: MissMomma: 12-11 IUI, 17-11 extra Pregnyl, 26-11 testen wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: 20-09 HSG, gestart met IVF, nu fostimon Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: testen overbodig, zondag ongesteld worden. Binnenkort weer afspraak bij GG... Knuffeltje: 12-11 gestart nieuwe ronde 22-11 afspraak linda109: vandaag ongi geworden dus iui 2 mislukt. Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012 Dit is de goede lijst.
Zojuist ongi geworden dus iui 2 mislukt.. Straks even met liefje overleggen wat we nu doen.. Toch nog 1 ronde dit jaar of volgend jaar pas weer met goede moed opnieuw beginnen.. Ben wel minder emo als na de 1ste keer..
@linda... klote meis. ik merk ook dat ik steeds harder word hoor, mijn hoop word ook minder groot. denk dat dat bescherming is