Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @sesa, ik heb de vorige pogingen telkens decapeptyl gekregen voor de eisprong en ben daar zwanger uit geworden, het ging dan helaas ook mis. Maar als het niet goed was dan zouden ze mij het toch niet tot 2 keer toe geven?

2. sesa

sesa Niet meer actief

Dat is wat dr. Mi zei. Ik heb voor de iui ook vaak deca gekregn. Nooit zwanger geraakt. Ik heb ook weinig vertrouwen in deze arts. Had ik een ander gekregen had ik waarschijnlijk wel een verse tp gehad.

3. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Cinsta, wellicht telaat, maar ik reageerde op de dormicum alsof ik een dronken droppie was volgens vriendlief.
    Voelde wel iets, maar niets dat niet te overleven was...

Veel succes bij de punctie!!!

4. sesa

sesa Niet meer actief

Punctie achter de rug..helse pijn. De dormicum werkte niet. Wel 12 eicellen van de 17 follikels

5. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoi!

Vandaag de punctie gehad...dormicum werkte bij mij ook niet zo denderend..kreeg er nog wat bijgespoten tijdens punctie....Was wel pijnlijk, vooral toen ad linkerkant mijn eierstok "wegliep" zoals de gynaecoloog zei..Mijn man moest er heel hard op duwen en dat was een niet zo prettig gevoel, zacht uitgedrukt...

Toch is het me achteraf heel erg meegevallen..pijn doet het wel, maar is wel te doen..van de 15 follikels..12 eitjes..

Nu maar afwachten..

Sesa hoe laat was jij vandaag aan de beurt??

Groetjes Cintsa

6. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Sesa en cintsa ik duim dat er genoeg bevrucht worden en dat daar een mooi kindje mag komen. Het is jullie gegunt na de pijn van vandaag.
    Knuffels en doe rustig aan.

7. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    sesa en cintsa:
    12 eicellen is best veel! hopelijk worden er genoeg bevrucht en zit er een kindje bij voor jullie! Ik duim hard voor jullie

even een stomme vaag. Doen jullie mee aan de wederkerigheid? Dus dat een deel van deze eicellen voor een ander zijn?
    Dat vraag ik aangezien mijn man zijn zaadcellen met iemand anders haar eicellen deze week naar duitsland gaan. Als jullie meedoen aan de wederkerigheid kunnen het best jullie eicellen zijn....;)

8. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Succes meiden! Ik had ook 12 eitjes (uit 17 follikels). Superscore :D. Hoop dat er ook een prachtig wondertje bij zit voor jullie.

Sesa: Ik heb met dr. W. aparte afspraken gemaakt nadat dr Mi. mij eerder naar huis stuurde wegens te veel follikels, terwijl uit 2nd opinion in België toen bleek dat het er veel waren, maar niet gevaarlijk. Ik ben daarna alleen bij hem onder behandeling geweest en omdat ik prima blijk te reageren op veel follikels hoefde bij mij het protocol niet zo strak gevolgd te worden. 17 follikels viel uiteindelijk dus reuzemee voor mij. Heb tijdens begin zwangerschap wel wat buikpijn gehad en gevoelig met plassen, maar dat was het wel. Maar als jij al zoveel klachten hebt snap ik wel dat men minder risico wil nemen. En er zijn vast prachtige cryo's bij, 12 eicellen is heel mooi!!
    Hoe lang laten ze de embryo's doorgroeien voor invriezen?

P.S. Ik vraag altijd om Rapifen, vind ik redelijk werken...

9. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    sesa en cintsa succes meiden!! Ik hoop echt dat jullie wondertjes nu heel dichtbij zijn want dat hebben jullie zeker verdiend na de pijn van de punctie`s..

10. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtbankje:

MissMomma: 12-11 IUI, 17-11 extra Pregnyl, 26-11 testen
    wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen
    Knuffeltje: 30-11 10.000E pregnyl gezet en mag 16-12 testen

Nog niet zwanger, nod niet bekend:

Sesa: IVF-1 overstimulatie, geen verse terugplaatsing...nu wachten tot mijn lichaam tot rust is gekomen
    Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie......
    Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad
    PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap
    marjolente: eisprong gehad zonder overleg. Ronde voorbij nu ongeveer 2 maanden pauze en dan opnieuw starten...
    linda109: 4-12 fm 2 links zat1 follikel van 18x14 dus 16 mm gemiddeld. 5-12 pregnyl 6-12 om 13.40 iui 3!

Zwanger:

Monica076: uitgerekend op 17 april 2013
    Botervliegje: ca. 24 april 2013
    chevelie: zwanger
    Damyar: uitgerekend juli 2013

Bevallen:

monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M.
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
    mniekie: Lotte geboren op 30 januari
    jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim
    koolmees: Moeder van L.
    nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro
    cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha
    Alexandra80: Bevallen van een jongen
    Ronja: bevallen van een jongen
    monique0102: Bevallen van Kyan
    kimmiikim: bevallen van een meisje

Route pleegzorg:

KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012

11. sesa

sesa Niet meer actief

@ peetjo, ik doe niet meer mee aan de wederkeerigheid. Dat hoef ik niet meer omdat ik toen een overstimulatie kreeg.

@Botervliegje, er zijn 10 embryo's ontstaan. Ze laten ze niet verder delen maar zijn gelijk ingevroren.

@Cintsa, ik was om 10.45 aan de beurt maar het liep 30 min uit. Was jij degene met het blauwe truitje? Ik heb nu wel een hele dikke buik en erge buikpijn. Kan haast niet lopen. Heb jij daar ook last van? Ik ben ook 2kg aangekomen in 2 dagen. IK heb GG gebeld en ze zeiden dat dat erbij hoorde. Hoeveel embryo's zijn er bij jou ontstaan?
    Ze hebben icsi gedaan zonder mij dat te vertellen. Ze hadden mij verteld dat het gewoon IVF zou zijn.

12. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    @Sesa, ja ik was idd voor jou..je wenste mij nog succes;)
    Ook ik heb enorme buikpijn en last van mijn onderrug..ik ga er ook maar vanuit dat het erbij hoort...

Dus bij jou werkte de dormicum ook niet naar behoren?Bij ons hebben ze ook Icsi gedaan, maar dat was te verwachten, dat wisten we. Er zijn 12 follikels gevonden, waarvan 6 bruikbaar voor icsi..en drie bevrucht. Nu maar heeeeeeeel hard duimen dat ze door gaan delen...

Hoe is het verder bij jou gegaan?Dus ook zo'n buikpijn..
    Wel veel embryos onstaan bij jou mooi zeg!Mijn man zijn zaadkwaliteit is helaas heel slecht, dus eigenlijk zijn we best een beetje blij met drie embryos
    Jij ook sterkte, hoop dat je lichaam gauw weer tot rust komt..

Groetjes Cintsa

13. Nancke

Nancke Actief lid

Hallo meiden,
    Ik ben jullie al een paar weken aan het volgen. A.s. dinsdag 11 december heb ik een intake gesprek bij Geertgen. Mn vriend en ik zijn dan 3 jaar bezig voor een eerste kindje.
    Vorig jaar 2 keer een vmk gehad. 1 keer met 5,1 wk en 1 keer met 6 wk.
    Ik heb 1,5 jaar clomid 50 mg gebruikt en de laatste paar cycli Puregon met Brevactid. Allebei in combinatie met OI. Dus zelf aan de klus...
    Door onder andere alle stress rondom het zwanger worden en het stoppen met roken heb ik inmiddels teveel overgewicht. In het ziekenhuis waar ik 2 jaar heb gelopen is mijn overgewicht een reden om te stoppen met de behandeling...
    Ik heb al een aantal goede ervaringsverhalen gehoord en veel op internet gelezen over Geertgen. Pas geleden heb ik eindelijk de stap gezet om zelf een afspraak te maken en volgende week is het dan eindelijk zover.

Ik heb waarschijnlijk PCOS, maar dit is nooit echt hardop gezegd in het ziekenhuis waar ik 2 jaar onder behandeling ben geweest. Ze hebben het wel gezegd, maar wuifde het ook gelijk van tafel. Alsof dat er niet toe deed.
    Ik heb nooit echt een goed gevoel gehad over mijn behandel traject. Alsof ze me aan het lijntje probeerde te houden. Daarom ben ik erg blij en voelt het alsof er een last van mn schouders is gevallen nu ik een afspraak heb staan bij geertgen...

14. sesa

sesa Niet meer actief

welkom Nancke!

@Cintsa, 10 is idd mooi. Weet alleen niet of ze goed zijn. Ze hebben ze niet verder laten delen.
    De punctie zelf vond ik echt verschrikkelijk.Ik ben echt niet kleinzerig maar de dormicum werkte totaal niet. Ik heb op mijn werk nagevraagd hoeveel dormicum ze geven als ik het nodig zou hebben. Voor mijn postuur(57kg) zou ik 10mg moeten hebben. Ze hebben bij GG maar 5mg gegeven

15. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nancke en heel veel succes!

16. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey,

Nou ja die dormicum werkt niet pijnstillend he?Dat is een benzodiazepine dus werkt sederend..de paracetamol en diclofenac die je een uur van te voren moest innemen dat zijn pijnstillers..Wel zorgt de dormicum er voor dat je niet alles even goed meekrijgt..dus ook idd de pijn minder meekrijgt..

Ik heb geen idee hoeveel ze mij hebben gegeven, ik mag ervan uit gaan dat ze weten wat ze doen toch?Had je gevraagd hoeveel mg ze je hadden gegeven bij het GG?Waarschijnlijk hoef je geen punctie meer ondergaan, gezien het mooie aantal bevruchtingmn;)Maar als het ooit nog een keer nodig is, zou ik het van te voren goed bespreken met de gynaecoloog.

Bij mij vroegen ze of ik al iets van de dormicum vernam, nou ik vernam nog niks, toen hebben ze nog bijgespoten..en toen werkte het wel meer...alleen de pijn heb ik toch wel gevoeld..vooral bij die laatste twee..

Ik hoop zooooooo dat de embryotjes doordelen...krijg het morgenvroeg te horen..

Wat betreft die wederkerigheid..Ik neem aan dat je je daar apart voor moet aanmelden?kan me niet voorstellen dat ze zonder je toestemming je eicellen gebruiken.Ik heb iig niet aangegeven dat ik dat wilde..

Groetjes Cintsa

17. Let goed op jezelf meis. Ik had dezelfde klachten, kon ook niet meer lopen van de pijn. Eerst nog een echo laten maken bij het GG, was niks op te zien dus het 'kon ook niets zijn'. Daarna werd het alleen maar erger. Midden in de nacht Ruis gebeld, die vond dat ik maar een paracetamolletje moest nemen en er gewoon even doorheen moest. Uiteindelijk naar de HAP geweest en die hebben me doorgestuurd naar gynaecologie in het ziekenhuis. Bleek er dus wel degelijk een enorme ontsteking te zitten! Als je het niet vertrouwt, bel dan een andere arts!

18. sesa

sesa Niet meer actief

@ cintsa, ik weet hoe dormicum werkt. Ik voelde er echt niks van. Ik weet alles, en was niet wazig. Ik ben al 14 jaar verpleegkundige, intussen doorgeleerd tot gipsverbandmeester. Ik heb het ook zelf gegeven aan patienten al is dat weer een tijdje geleden.

Ik hou duim met je mee voor je embryo's dat ze goed doordelen!!!

Ik hoop voor je

19. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx Meis, ik voel me vandaag nog steeds k*t. Kan nog haast niet lopen. Heb geen koorts gelukkig. Ik kijk het ff aan en anders ga ik ff naar de SEH op mijn werk.

20. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    @Sesa..okay wist niet dat je verpleegkundige was;)Dan weet je idd wel hoe het werkt...
    Hoe gaat het nu met je buikpijn?Bij mij vandaag gelukkig een stuk minder dan gisteren..maar gisteren kon ik ook niet rechtop lopen..heb nog nooit eerder zo'n buikpijn gehad..

Bij mij werkte de dormicum later wel..ik was wel wat gesedeerd, maar pas na het extra bijgeven...

Hoop dat je pijn gauw minder wordt..Idd goed in de gaten houden of je koorts hebt, oedeemvorming, benauwd gevoel etc

Ben zooooo zenuwachtig voor morgen..

Groetjes Cintsa

Deel Deze Pagina