@allemaal Mag ik vragen welke zorgverzekering jullie hebben? Momenteel ben ik verzekerd bij Aevitae wat onder de VGZ valt.Nu kreeg ik bericht dat in 2013 IVF nog maar 2 pogingen worden vergoed en ook alleen maar als er 1 embryo wordt teruggeplaatst.. Nu vraag ik me af bij welke verzekering jullie zitten, of die wel 3 pogingen vergoeden en natuurlijk onder contract staan bij het geertgen?? Groetjes Cintsa
Ik zit bij IZZ valt ook onder vgz .ik heb een naturaverzekering maar ze hebben een contract met gg dus alles wordt vergoed. Ik krijg gewoon 3 pogingen
Ik had ook geen koorts! Ja in de nacht bij de HAP, toen had ik 38,1. Heeeel licht dus. Hou het goed in de gaten hoor! @Cintsa; Wij zitten bij FBTO! Daar krijg je ook 3 pogingen vergoed. Is het trouwens niet zo dat het basispakket door de overheid wordt bepaald en dat een verzekeraar daar niet van af mag wijken? Dat die 3 pogingen dus verplicht zijn voor een verzekering?
Ik heb ook FBTO. Er zitten 3 ivf vergoedingen in het basispakket, maar tot een bepaalde leeftijd (weet uit mn hoofd niet welke leeftijd) mag je bij ivf 1 en 2 maar 1 cryo terug laten plaatsen las ik. bij de 3de poging wel 1 of 2
Wachtbankje: wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen Knuffeltje: 30-11 10.000E pregnyl gezet en mag 16-12 testen Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: IVF-1 overstimulatie, geen verse terugplaatsing...nu wachten tot mijn lichaam tot rust is gekomen Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: eisprong gehad zonder overleg. Ronde voorbij nu ongeveer 2 maanden pauze en dan opnieuw starten... linda109: 4-12 fm 2 links zat1 follikel van 18x14 dus 16 mm gemiddeld. 5-12 pregnyl 6-12 om 13.40 iui 3! Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 MissMomma: uitgerekend augustus 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
Sjezus dames wat een horrorverhalen over de puncties!! Ik vind jullie echt bikkels!! Dikke respect!! @Sesa: 10 embryo's is toch een mooie score ondaks de ellende! Hopelijk zitten er bij die eskimootjes een plakker! @ Cintsa: hoeveel bevruchtingen zijn er bij jou? Of heb ik erover heen gelezen? @ Hier: Lekker bommetje vol hormonsters je huis inpakken en verhuizen raad ik niemand aan, maar we overleven het wel. Maandag (hopelijk) de laatste keer naar GG, voor de eerste echo bij dr W. we hopen al een hartje te zien, maar misschien is het daar nog wat vroeg voor! Verder alles "rustig" Knuffel voor allemaal!!
Hoi! Ik dacht idd ook dat het in het basispakket zat die drie vergoedingen en dat er niet van af mocht worden geweken.Maar we kregen een speciale brief waarin vermeld stond dat er maar twee worden vergoed..en ook alleen maar als er 1 terugplaatsing wordt gedaan...allemaal maar vaag.. Ik zal eens de verzekering bellen, nogmaals met de vraag hoe het nu precies zit..en anders kan ik altijd overstappen naar bv FBTO Vanmorgen hebben ze gebeld...volgens de embryoloog zijn alle drie de embryos doorgedeeld..Morgen wordt er gekeken welk embryo het best is en wordt het teruggeplaatst. Ik vraag me alleen wel af waarom ze hebben besloten om de TP op dag 5 te laten doen....Doen ze dat bi het geertgen altijd??Weten jullie dat?Misschien omdat het embryo dan het morulastadium voorbij is?? Groetjes Cintsa
Spannend missmomma ik zal duimen dat er in elk geval al iets te zien is voor jullie.. Wenonline idd heb je al getest?? Spannend hoor!! Hier vandaag iui 3 gehad bij dokter W. Zag er allemaal goed uit en het zaad was weer rond 1,5 miljoen dus prima.. Ik hoop op een heel mooi kerstkadootje..
Wachtbankje: wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen Knuffeltje: 30-11 10.000E pregnyl gezet en mag 16-12 testen linda109: 6-12 iui 3 22-12 testen!! Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: IVF-1 overstimulatie, geen verse terugplaatsing...nu wachten tot mijn lichaam tot rust is gekomen Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: eisprong gehad zonder overleg. Ronde voorbij nu ongeveer 2 maanden pauze en dan opnieuw starten.. Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 MissMomma: uitgerekend augustus 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
Hoi, Vanmorgen werd ik weer gebeld door het Geertgen..ze verwachtten vandaag eigenlijk de terugplaatsing, dus daar hadden we op gerekend(met het werk geregeld etc) Maar nu wilden ze toch liever wachten tot morgen omdat 1 embryo tegen het morulastadium aan zit, deze willen ze vandaag nog de kans geven om verder te delen..! embryo stagneert helaas in ontwikkeling die is 4 cellig gebleven.. Nu dus weer vanalles moeten regelen met mijn werk(wat een gestress de hele tijd)..Ga nu vanavond werken en morgenvroeg werkt een collega voor mij... Toch raar als je je er op ingesteld hebt, maaaaaar morgen dan toch de TP gepland en dan kan ik gaan aanschuiven op het wachtbankje Groetjes Cintsa
Wachtbankje: wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen Knuffeltje: 30-11 10.000E pregnyl gezet en mag 16-12 testen linda109: 6-12 iui 3 22-12 testen!! Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: Icsi-1 overstimulatie, geen verse terugplaatsing...nu wachten tot mijn lichaam tot rust is gekomen Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: eisprong gehad zonder overleg. Ronde voorbij nu ongeveer 2 maanden pauze en dan opnieuw starten.. Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 MissMomma: uitgerekend augustus 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
Wachtbankje: Knuffeltje: 30-11 10.000E pregnyl gezet en mag 16-12 testen linda109: 6-12 iui 3 22-12 testen!! Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: Icsi-1 overstimulatie, geen verse terugplaatsing...nu wachten tot mijn lichaam tot rust is gekomen Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: eisprong gehad zonder overleg. Ronde voorbij nu ongeveer 2 maanden pauze en dan opnieuw starten.. wenonline:icsi 3 is nu officieel voorbij, nu ff pauze gewoon omdat het kan en dan na de winter tijd voor icsi 4 Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 MissMomma: uitgerekend augustus 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
Hoi dames, Helaas is het weer niet gelukt.. volgend jaar op voor poging 4... en cinsta..... ik heb ff voor je gegoogled... en dit kwam er uit: http://www.izz.nl/repository/documenten/2013/vergoedingenoverzicht-izz-2013.pdf je hebt gewoon recht op 3 pogingen en das bij iedere basis verzekering gewoon zo neem aan dat je nog geen 43 bent.... heb je als ivf gedaan of word dit je eerste??
@ cintsa: S.hit zeg wat een gedoe! Maar inmiddels TP gehad? Nu wachten?? Succes! @ wenL: ook hier veel sterkte... Op naar 2013! Het moet gewoon! @ hier: gisteren eerste echo bij dr W. Voor de termijn (6w0d) zag alles er prima uit, nog geen hartactie maar dat zou vroeg zijn.. Er zijn wel 2 vruchtzakken met ieder 1 vruchtje te zien.. Dus als alles goed blijft gaan krijgen we een tweeling... Daar moesten we wel ff aan wennen! Nu duimen! We moeten donderdag naar de gyn in het ZH voor verdere begeleiding... dus hopelijk dan nog even kijken of er al hartjes kloppen!
Wauw missmomma wat een leuk nieuws!! Een tweeling echt super meid!! Hopelijk donderdag wel 2 mooie knipperlichtjes te zien zodat het genieten kan beginnen..