Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancke

Nancke Actief lid

Hoi meiden, vandaag voor de eerste keer naar geertgen. Wat een fijn en warm welkom. Ik zeg niet dat we dit eerder hadden moeten doen maar ik ben zeer blij dat we de stap hebben gezet!
    Het plan voor nu is menstruatie afwachten. Komt die niet binnen 3 weken dan bellen voor een provera kuur om vervolgens te starten met puregon en pregnyl voor IUI.
    Ben erg blij want dat was ook wat ik zelf graag wilde. We zijn voor mijn gevoel in het ziekenhuis redelijk lang aan het lijntje gehouden.
    Als het dus een beetje meezit beginnen we dus gelijk in het nieuwe jaar!

2. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn nancke dat het zo goed voelde.. Hopelijk nu snel ongesteld (ook nooit gedacht dat je daar op zou gaan tellen;) ) en dan kan het echt beginnen... Succes meid!!

3. sesa

sesa Niet meer actief

Fijn nancke dat je jw op je gemak voelt bij gg

4. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hi!

@Wenonline wat rot meid dat het niet gelukt is..*sterkte*..

@Missmomma..een tweeling??Wow!!Gewoon twee wondertjes in je!!Kan me voorstellen dat je er even aan moet wennen aan het idee, maar het is eigenlijk gewoon fantastisch!!

@Nancke..Toen wij de eerste keer bij het GG kwamen voelde het ook al meteen heeeeeel anders dan in het ziekenhuis...Vind de persoonlijke benadering en huiselijke sfeer(niet zo klinisch ook al is het een kliniek;)) zo fijn..

@Sesa..Hoop ook op een plakbeebje..Hoe gaat het nu met jou??Met de pijn?Hopelijk inmiddels alweer een stuk minder..

@All... Afgelopen Zaterdag heb ik de TP gehad..zit nog maar op dag 5 na TP maar ben nu al constant ah piekeren...heb steeds buikpijn..etc..geen idee of dat een goed of niet goed teken is..Kan alleen maar afwachten...

Groetjes Cintsa

5. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Vandaag gebelt door Dr Ruis.
    De punctie voor onze donatie eicellen is pas morgen, en hij belt vrijdagavond terug.
    Schieten we nog niks mee op.......

Alleen maar vragen in mijn hoofd nu, en vrijdag kan hij misschien nog niks zeggen of wordt het toch weer volgende week.
    (kan ook nog mis gaan natuurlijk de punctie, en misschien zijn er wel te weinig eicellen en misschien......?)

Cintsa: Je kan jezelf erg gek maken in je hoofd, en van alles voelen of helemaal niks. Hopelijk heb je veel te doen komende week en ben je een beetje afgeleid, dat is het beste denk ik.

Missmomma: wauw he, een tweeling! Hopelijk blijft alles goed gaan met jou en de twee kleintjes. Ik duim voor je.

Verder iedereen weer sterkte en knuffels

6. sesa

sesa Niet meer actief

@peetjo, ik duim voor je dat het allemaal goed komt. Vervelend die onzekerheid!

@cintsa, mijn klachten zijn over. Ik heb vandaag voor het eerst weer een spijkerbroek aan en ben op de fiets naar mijn werk gegaan. Vrijdag ga ik voor echo, ben ongi, om te kijken hoe het met mijn stokkies is.Wanneer mag je testen?

7. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    @ Sesa... Wel "fijn"dat je zo snel weer ongi bent..dit keer iig wel;) Dan kun je hopelijk gauw voor een cryo TP..toch?Je bent wel snel ongi na de punctie?Had jij altijd zo'n korte cyclus?Al kun je daar nu natuurlijk ook niet vanuit gaan, omdat de hele vorige cyclus gestuurd is door hormonen..

Ik begrijp echt dat mensen die wachtweken vervelend vinden...al die dingetjes die je voelt..en niet weten wat het is en of dat pos. of nega. is..pfff...Ik ben ook zoooo moe van die utrogestanbolletjes (denk ik, want sinds de TP ben ik zo moe en ben ik gestart met die bolletjes)..Gisteravond op het werk had ik echt zoiets...ik wil slapen...Ook al heb ik vannacht goed geslapen..ben nog steeds moe..vanavond weer werken...hoop maar dat ik goed bezig kan blijven hihi..al denk ik van wel want is erg druk momenteel..

Owja..Sesa ik mag testen op de dag dat jij ook zou mogen testen als je wel een verse TP had gehad...maar bedenk me net dat bij jou van te voren al duidelijk was dat het geen verse TP zou worden dus heb je die datum ook niet gekregen..Mag 16 dagen na de punctie testen..(kun je t voor jezelf uitrekenen;))Oftewel..nog lang niet..:cool:

Groetjes Cintsa

8. sesa

sesa Niet meer actief

Nou ik duim voor je cintsa. Ik denk dat ik pas in januari een tp heb. Ze zullen het nu niet meer doen ivm de verbouwing

9. Nancke

Nancke Actief lid

Ja hoe zit dat eigenlijk precies met die verbouwing? tijdens het eerste gesprek heb ik dat ook horen vallen maar niet goed in me opgenomen dus ik weet ook niet precies wat er nu gaat gebeuren . denk je dat dat consequenties heeft voor eventuele behandelingen binnenkort?

10. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Ik vroeg aan Dr R of we pas in januari aan de beurt zouden komen ivm de verbouwing/sluiting. Hij zei: nee joh, je bent al bijna aan de beurt.
    verder had hij haast geloof ik, kon er niks meer over vragen.

Sesa: dank je wel voor het duimen, hopelijk helpt het!
    Ik hoor vanavond meer.....spannend

11. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Oh peetjo wat spannend ik ga voor je duimen.

@hier ik mag voorzichtig blij zijn, toch???

Mathilda telefoon 013.jpg

12. sesa

sesa Niet meer actief

Dat mag je zeker knuffeltje!!!

13. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    ik durfde bijna niet te testen, had woensdag namelijk de hele dag een buikpijn en gisteren een hele anderen buikpijn, meer aan de zijkant. Maar ik kon het niet laten en had ook niet meer op deze streep gerekend, heb gehuild toen ik de streep zag.

14. teckeltje

teckeltje Lid

14 jun 2012
    11
    0
    0
    Lieve Allemaal,

Ik lees al een hele tijd met jullie mee en heb ook af en toe een berichtje geplaatst. Missmomma, wat leuk een tweeling, zelf ben ik ook 13,5 week zwanger van een tweeling. Ook onder geweldige begeleiding van Geertgen. Wij schrokken op het begin ook, je moet het plaatje in je hoofd helemaal aanpassen maar dat lukt nu vrij aardig en we zijn ontzettend blij. Heel veel succes met je zwangerschap, zorg goed voor jezelf en optijd rust nemen!!
    Knuffeltje, het ziet er goed uit, ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan, zo'n vreselijke onzekere spannende tijd, ik duim voor je.
    En voor alle meiden, ik wens voor jullie allemaal dat in 2013 jullie grootste wens mag uitkomen. Blijf erin geloven al zijn er tijden dat je het niet meer ziet zitten (is mijn ervaring) het is jullie zo gegund!
    Wij hebben Geertgen als zeer prettig en persoonlijk ervaren, daar kan geen ziekenhuis tegen op!
    Alvast fijne Kerstdagen voor jullie allemaal!
    Lieve groetjes teckeltje

15. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Knuffeltje: was de test vandaag duidelijker? ik heb goede hoop als ik zo'n test zie. en huilen moest ik vorige keer ook hoor, er kunnen toch 2 streepjes komen op een test ;)

Ik werd gisteravond laat gebeld door Dr R.
    Onze cryo's zijn gecreerd in duitsland en hij belde met goed nieuws.
    we hebben er deze keer.......6 !!!:$
    Daar moet toch een goeie bij zitten :D

Dr R moest lachen, want mijn eerste reactie was wauwwie! das het dubbele van de vorige keer.
    Moet maandag bellen voor een afspraak op 2 of 3 januari en dan de week erna terugplaatsing. Jippie, na 5,5 maanden gaan we er weer voor!!!!!

16. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend peetjo!! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat bij die 6 jullie winnaar mag zitten..

Knuffeltje dat lijkt me een mooie positieve test hoor.. Gefeliciteerd meid en idd blij dat er toch echt wel 2 streepjes kunnen verschijnen..

17. sesa

sesa Niet meer actief

@Peetjo, wat een geweldig nieuws!!!

18. sesa

sesa Niet meer actief

Ik ben gister voor echo geweest, mijn stokkies zitten nog vol cystes....nog iig een mnd rust dan weer verder kijken

19. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Sesa, doe lekker rustig aan en luister naar je lichaam.

Peetjo jeetje wat veel, ik ga duimen dat er een mooi beebje bij je mag komen.

Teckeltje gefeliciteerd met de zwangerschap, geniet er maar van.

Hier vandaag weer getest en zie hieronder het resultaat, bovenste van vrijdag en onderste van vandaag.

Mathilda telefoon 014.jpg

Mathilda telefoon 028.jpg

20. sesa

sesa Niet meer actief

Zie er zwanger uit hoor die test knuffeltje

Deel Deze Pagina