Ik zou met 14 dgn een keer testen en dan met 16 dgn nog een keer kim. Nog even en dan zijn we misschien samen zwanger hahaha (en we blijven dromen) Als ik volgende week tp heb, ik gok don of vrijdag dan mag ik over 14 dgn ook weer testen Het is wel even balen want donderdag op vrijdag volgende week ik hubbie weg naar dusseldorf en die afspraak staat al heel lang Maar goed ik heb het deze ronde grotendeels zelf gedaan dus dan maak ik het zelf ook wel af hahahaha Misschien lukt het nu wel hahaha
@Kim, shit shit shit van spierwitte test! Ik hoop dat het toch te vroeg was en dat je dinsdag wel een 2e roze streepje ziet! @Alex, hoera voor digitale 2-3 weken. Zo mooi hè, om dat te zien staan! Kan je je ook echt niet verbeelden @Ftjl, au, dat klinkt pijnlijk! Hier nooit eisprong gevoeld, maar lijkt me niet tof. Nu maar hopen dat je deze pijn de komende 9 maanden niet meer hoeft te voelen. @Mariek, YES YES YES!! Wat fijn dat er een follikel zit! Heerlijk zeg. En je moet maar zo denken die cryo ligt er al zo lang, als het ontdooien nu ook nog goed gaat dan moet het wel een hardnekkig plakkertje zijn!!
Nou dames! Wat brengt de dag?? Hier moet k echt aan mijn school werken... Goed leren donderdag een toets!! Lig nog in bed, door manlief al wakker vanaf 7.45uur! Nu heb k honger! Denk dat k zometeen ff nr de bakker loop voor een heerlijk ontbijtje! Heb zo'n honger!! bizar
@Pluto, wat een leuke banner! @Kim, succes met leren vandaag.. en bizarre kwaaltjes.. zou het dan toch?
Tja, k wil niet zeggen dat honger hebben een zwangerschapskwaaltje is! haha k had gewoon echt honger!! Ach we zullen zien, dinsdag dag 14 na tp! Wat k wel voel zijn steekjes. Maar die voelde k de vorige x ook en toen was k ook niet zwanger.... Naja pfff nog 3dagen!!! Dan kunnen we weer een testje wagen.. Vanmorgen weer gewogen!!! Zit nu op de -18kg!!!!!! woehoeeeeee!!! Nog 2kg en k zit onder de 100!!
Marieke, wat goed zeg. Ga nog maar even lekker broeden op je ei! Kim, goed dat je zo positief blijft. 3 dagen zijn zo om joh. Alex, goed hoor die digi-test. Ftjl, ik ken dat hoor. Hier nog
Ja dat moet wel! K moet zeggen dat k wel buikpijn heb! Menstruatie komt er zowiezo niet! Heb geen pregnyl gespoten... Khad mn zwangerschaps test uit de prullenbak gehaald om nog eens te kijken, en t leek als je heeeeeeeeeeeeeeeel goed keek, een soortje van 2e streepje te staan, echt onwijs ligt nauwelijks zichtbaar... Ik ben nu echt aant denken om morgen nog een testje te wagen.. Maar nee k hoop niet dat k het doe! Ach stiekem denk ik aan de ene kant, nah miss is het toch wel gelukt? Maar aan de andere kant, k ben zooo gewend om negatieve testen te hebben... Maar goed die buikpijn steken... Voelen hoopvol... Omdat k weet dat k zowiezo niet zelf ongesteld ga worden!! Naja goed we zien t dinsdag wel..!
Spannend kim. En honger tja dat heb ik nu nog steeds. Word er niet goed van. @marieke: wat ga jij de goede kant op zeg. Flink afgevallen en nu mss wel een tp in je eigen cyclus. You go girl. @pluto: welkom hier. Ik ben in feb/mrt begonnen bij het geertgen met clomid. Na 4 rondes overgegaan op spuiten en toen de 2e ronde zwanger. Jij succes ermee @all: een dikke knuff, ben t allemaal een beetje vergeten.
Ik heb nachtdienst... Even spieken hier, @ jessie ja mooi om te zien....maar blijf nog zo onzeker. Moet er op proberen te vertrouwen, de testen liegen er niet om. Kan niet wachten tot de echo @ kim spannend meis. KV mag je nooit na vijf min af lezen...staan bekend om indroog dan wel doorloopstreepjes. Ik hoop en duim voor je. Word je dan pas ongi bij stop met utro als het niet zo is? @ nyncke gaat alles goed?
Kimmie ik moet eerlijk zeggen dat bij mij de kv altijd witter dan wil is en ook blijft als het neg is Ik heb nog nooit een indroogstreepje gehad op de kv 2 voor 5 welke kant ik ook opdraaide Maar ik hoor soms wel eens anders dus we zullen zien duim duim duim Ik heb z'n zin in morgen!!! Weet iemand wat er gebeurd als het ei bv vandaag al uit zichzelf gesprongen zou zijn? Ik heb me een partij pijn in mijn onderrug!!
O trouwens ik was bijna vergeten te vertellen dat naast het 11mm ei ik ook een baarmoederslijmvlies van al 10 mm had. Ben benieuwd hoe dat is maandag als dat nu al 10 is
@Alex- dat heb k nog nooit gehad! Bij mij bleven ze echt spier en spier wit...! Ach we zullen zien, voorlopig moet k t gedult ff opbrengen nee k word gewoon niet ongesteld! Kheb geen eisprong gehad! Dus word k niet ongesteld vorige x ben k door mn bolletjes gewoon ongesteld geworden... Maar toen had k wel de pregnyl gehad... Dus tja we zullen zien.. k probeer nergens van uit te gaan. Maar k durf nu toch wel te zeggen dat ik eeen klein beetje een onderbuik gevoel he... Maar goed dat kan ook zijn omdat k t zo graag wil! @mariek... Jaaaaaa! Zet m op ei!! haha hoelaat moet je morgen weer die kant op dan?? Spannend k denk weer aan je!!! xxx
@Kimmikim: Hoop dat je gewoon een trage HCG-starter bent! De één maakt sneller HCG aan dan de ander. Ik blijf hopen! @Pluto: Welkom hier! Dat je maar kort mag blijven @Mariek: Wow, dat is een goede start zo, zeg! @All: Zoals gezegd, maandag een cryo teruggekregen. Ze hebben alle vier resterende embryo's moeten ontdooien, maar de laatste was perfect ontdooid! Netjes 8-cellig uit de vriezer en maandagochtend doorgedeeld tot ontelbaar cellen! Nu heb ik gisteren al een test gedaan. Don't ask why..., ik mag pas donderdag testen... En: positief! Ja, 5 dagen na tp! En nee, geen Pregnyl gespoten (alleen voor opwekken ovulatie, 26 oktober, 5000eh). Ik weet helaas alles van positief testen en toch 'ongesteld' worden (had ik namelijk vorige maand), dus het blijft spannend. Aangezien ik een testtic heb (goh, echt ) weet ik dat ik vrij snel Pregnyl afbreek (en zelf snel HCG opbouw als ik zwanger ben, bij dochterlief 7 dagen na tp posi getest), maar het moet natuurlijk wel goed doorgroeien nu. Het streepje is trouwens paars van kleur en in het echie iets donkerder dan op de foto. Nu maar hopen het goed blijft gaan!! P.S. Streepje verscheen na een minuut of zo en na 3 minuten was 'ie zo donker.
Nou botervliegje ik vind hem al aardig duidelijk Ben benieuwd of deze over 2 dgn donkerder is DUIM DUIM DUIM
WOW botervliegje!! Spannend! Ik hoop dat ie steeds donkerder wordt en het goed mag gaan!! Ik duim! Mariek als ie al gesprongen is is het te laat. Eisprong bepaalt moment van ontdooien. Dus hoop dat je eitje er nog zit Kimmi spannend ,ik duim!
Thnxx! ja komt goed! Het was ook pas dag 10 na de terugplaatsing... Sterker nog, dag 9 eigenlijk, de dag Vd terug plaatsing telt als dag 0! Dus we wachten het maar rustig af... naja laat dat rustig maar weg! Wauw botervliegje wat fijn!! nu al positief testen! Is wel goed voor je zenuwen als je snel kunt testen!! gefeliciteerd k hoop dat t dit x allemaal heeeeeel erg goed blijft gaan!! Vanmorgen lekker een boswandeling gemaakt, vanmiddag bij ikea gegeten! Ff lekker haha nou meiden fijne zondag!!
Whaaaaa, botervliegje, duidelijk zichtbaar hoor!! Spannend! Ik ga keihard duimen voor duidelijker wordende test de komende week! @Mariek, ook voor jou duim ik morgen, voor een goed gegroeid ei dus?! @Kim, morgen testen of toch braaf wachten tot dinsdag? In elk geval duim ik ook voor jou! @Alex, morgen alweer 5 weken! Eerste mijlpaaltje