Bedankt meiden voor het duimen! hopelijk werkt het, en heb ik ze niet alle 6 nodig. Knuffeltje: Dat ziet er goed uit hoor! Mooie testen, en mooi kerstkadootje inderdaad. Probeer ervan te genieten!
Hier helaas slecht nieuws..vandaag menstruatie begonnen Momenteel ben ik echt heel erg verdrietig en even alle hoop kwijt..ook boos, machteloos etc..waarom is het ons niet gegund?? Icsi 1 is dus mislukt en ook geen cryos.. @knuffeltje..jij gefeliciteerd! Groetjes Cintsa
Cintsa dikke knuffel meid!! Wat ontzettend jammer en ik kan me voorstellen dat je ontzettend teleurgesteld bent.. Geef jezelf de tijd om het allemaal weer een plekje te geven..
Hallo allemaal even een update van mij de kleine groeit goed en ik ben alweer bijna 23 weken zwanger. Lees zo af en toe mee en zie dat er weer een zwangere bij is gefeliciteerd. En andere dames succes met de behandelingen en hopelijk word 2013 voor jullie ook een mooi. Jaar
@Cintsta, echt balen meis! Een dikke knuffel! Snap goed dat je verdrietig en boos bent....en dat mag ook. Het is ook niet niks. Waren die andere embryo's niet door gaan delen?
@Monica, fijn dat het zo goed met gaat. Ik hoop in 2013 ook eens te kunnen melden dat ik zwanger ben.
@ Teckeltje: Ja echt he... Ff omschakelen hoor... Zeker omdat we er al een rond hebben lopen! @ Cintsa: wat balen meid! Heel veel sterkte.. @ Peetjo: Goeie score toch? Hopelijk zit julllie topper erbij! @Sesa: wat shit zeg dat er nog zoveel cystes zitten.. Hopelijk binnenkort positief nieuws! @ hier: Afgelopen donderdag bij de gyn geweest... 2 mooie hartjes zien kloppen, dus we zijn weer een stapje dichterbij... Nog 'maar' 5 weken totdat die stomme 12 weken voorbij zijn.. Oh ja en we moeten op 27-12 terugkomen zodat de gyn Jip en Janneke op kan meten!
oooh shitterdepoepie! Ik vergeet gewoon om Knuffeltje te feliciteren!! VAN HARTE!! En hopelijk zijn die spannende weken snel voorbij meid!
dank je wel, ik hoop dat het snel voorbij is. Maar zoals ik me nu voel ben ik echt zwanger, heel erg misselijk vooral nadat ik iets gegeten heb. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en zie hieronder het hele rijtje tot nu toe. Wat zal dat wonderlijk wezen missmomma en teckeltje een tweeling, geweldig. Hebben jullie nog last van kwaaltjes??
FF een vraagje, mijn embryo's zijn op dag 1 ingevroren. Hebben die minder kans op slagen dan embryo's die ouder zijn? Ik ben hier nog niet zoveel verstand van.
Sesa, volgens mij hoeft dat niet. Embryo's die vlot zijn ingevroren komen geloof ik vaker goed (zonder schade) uit de vriezer. Maar die hebben nu dus nog niet bewezen dat ze zich tot goede embryo's kunnen ontwikkelen (normaal groeitempo met liefst niet al te veel fragmentatie). Blasto's die zijn ingevroren hebben zich al wel (tot op zekere hoogte) bewezen, maar volgens mij kunnen die makkelijker schade leiden van het ontdooien, tenzij het inderdaad hele sterke emmy's zijn. Het zijn blasto's, dus dat is wel een voordeel. Volgens mij gaan ze straks bv. twee emmy's laten ontdooien. Mochten ze goed delen dan wachten ze tot dag 5 met tp (ik durfde dat niet, dus bij mij hebben ze op dag 3 getp'd, maar ben angsthaas, bang dat ze ineens stoppen met delen na dag 3 wat mij eerder is overkomen). Als het dan een morula, of liefst mooie blasto is op dag 5, dan weet je pas dat het dus goeie emmy's waren. Meestal zitten er wel wat goede emmy's bij (en ook van minder kwaliteit emmy kun je natuurlijk zwanger raken, mijn dochter en zoonlief in de buik hadden fragmentatie, dus het zegt ook niet altijd wat). Voorkeur is voor vers, omdat als je alleen matige emmy's hebt deze nog steeds kans geven op een zwangerschap, terwijl het invriezen etc. meer kans op schade zou geven en een matige emmy kan dat moeilijker aan. Maar er zitten vast een aantal goede bij!! (meestal wel hoor)
Dag allemaal, Wij zijn vandaag ook geweest, moest terug komen wanneer ik m'n menstruatie kreeg. Vandaag een echo en bloeduitslagen gehad alles zag er goed uit Ik heb sinds 1 jr een redelijke regelmatige cyclus wat voorheen niet het geval was. Volgende week maandag gaan we weer terug. Ben zo benieuwd wat het allemaal word. Werden de dames hier ook eerst 1 mnd lang de cyclus in de gaten gehouden voor ze met een behandeling beginnen?
kan ik je niet bij helpen anoniempje25, ik heb helemaal geen eigen cyclus meer. Heb nu menstruatie door medicijnen (heb ik nooit uit mezelf), en vind het vreselijk. Lijkt wel of alles van de laatste wachtmaanden er uit moet bleeech (terwijl ik toen ook lichte menstruaties had) en een buikkrampen....... Gelukkig weten we nu weer waar we het voor doen
Bij mij hebben ze ook 1 cyclus opgevolgd om te zien of alles werkte.. daar kwam toen de slechte zaadkwaliteit van manlief uit naar voren en zijn we begonnen met iui..
@ Sesa: ik heb geen idee meid... @ Knuffeltje: Nou zeker klachten! Dubbelop voor mijn gevoel.. Ben heel erg moe, en ontzettend misselijk! In de zwangerschap van Mees voelde ik me na 14 weken langzaam beter, maar dat duurt nog wel even! En wat een prachtige knaltest meis!! Nogmaals van harte gefeliciteerd! @ Anoniempje: hier een cyclus van +90 dagen, dus ook wij hoefden niet af te wachten. Wel eerst Provera gekregen zodat alles "schoon en leeg" zou zijn voordat we begonnen. Hier verder geen nieuws.. De gewone zwangerschapskwaaltjes heb ik dubbel, dus ik voel me lichtelijk brak, maar verder komt het vast goed! Dikke knuffel voor jullie allemaal, en hele mooie kerstdagen en alvast een prachtig, gezond, knallend en vruchtbaar 2013!! (zo dat kan ik niet meer vergeten )
Wachtbankje: wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen Knuffeltje: 30-11 10.000E pregnyl gezet en mag 16-12 testen Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: Icsi-1 overstimulatie, geen verse terugplaatsing...nu wachten tot mijn lichaam tot rust is gekomen Peetjo: Opnieuw op de wachtlijst voor eiceldonatie...... Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: eisprong gehad zonder overleg. Ronde voorbij nu ongeveer 2 maanden pauze en dan opnieuw starten.. Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 MissMomma: uitgerekend augustus 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
Wat rot, Linda. Niet leuk! Wij zitten te denken aan wanneer voor de tweede. Misschien naar om over te beginnen als sommige mensen nog met de eerste bezig zijn, maar ja. Dat spijt me. Ik zie alleen zo op tegen weer de hele weg. De teleurstellingen, enzo. Het hormonale gebeuren. Vind het ook lastig te beslissen wanneer je weer begint. Het kan immers zo raak zijn maar ook maanden/ja(a)r(en) duren. In het nieuwe jaar maar een afspraak maken. Ik wens jullie allemaal mooie kerstdagen toe. Weet niet of er nog mensen zijn die dit jaar mogen testen. Zo ja dan hoop ik op een prachtig einde van dit jaar. En voor de andere mensen, op naar 2013. Met voor allemaal een hele mooie test met twee duidelijke streepjes. Verdienen jullie allen!