Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    #4221 Cicey, 3 jan 2013
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
    Vanochtend hier voor het eerst in dit topic een bericht geplaats, maar enkele later helaas is dan toch de ongi gearriveerd.

Nu dus weer cyclusdag 1 en op naar de volgende poging.

10 Januari maar meteen eerste meting, normaal bij mij pas de 10e dag, maar nu even iets eerder anders kom ik niet uit met de GonalF.

En a.s zaterdag dus weer starten met Gonal F.

2. sesa

sesa Niet meer actief

Welkom cicey

3. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes meid!! Hier vandaag weer op fm geweest maar nog steeds weinig te zien.. Zit vandaag al op dag 15 en rechts zat een follikel van nog steeds 12 mm (al vanaf vrijdag hetzelfde) links nu eentje van 13 gemiddeld (16x11) nu zaterdag weer terug en dan waarschijnlijk maandag iui 4. Heeft iemand dit ook ooit gehad dat het ineens veel langzamer gaat.. Heb normaal een cyclus van 28 dagen maar dat gaan er nu wel ietsje meer worden..

4. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtbankje:

wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen
    Knuffeltje: 16-12 positief getest, echo op 08-01-2013

Nog niet zwanger, nod niet bekend:

Sesa: Icsi-1 overstimulatie, geen verse terugplaatsing...nu wachten tot mijn lichaam tot rust is gekomen
    Peetjo: eindelijk aan de beurt voor ivf poging 2. Op 9-1-2013 TP.
    Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad
    PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap
    marjolente: eisprong gehad zonder overleg. Ronde voorbij nu ongeveer 2 maanden pauze en dan opnieuw starten..
    linda109: 5-1 vierde fm iui 4 waarschijnlijk maandag iui!

Zwanger:

Monica076: uitgerekend op 17 april 2013
    Botervliegje: ca. 24 april 2013
    chevelie: zwanger
    Damyar: uitgerekend juli 2013
    MissMomma: uitgerekend augustus 2013
    Teckeltje: uitgerekend juni 2013

Bevallen:

monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M.
    babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!!
    annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle
    mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren.
    mniekie: Lotte geboren op 30 januari
    jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim
    koolmees: Moeder van L.
    nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro
    cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha
    Alexandra80: Bevallen van een jongen
    Ronja: bevallen van een jongen
    monique0102: Bevallen van Kyan
    kimmiikim: bevallen van een meisje

Route pleegzorg:

KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012

5. Ja, ik zit nu in zo'n situatie. Al een paar keer was IUI op CD 13, en nu was er op CD10 nog helemaal níéts te zien. Dr W denkt dat ik Clomid resistent ben geworden. Moet nu afwachten tot maandag, als ik dan nog geen positieve ovutest heb gehad moet ik weer terugkomen ;)

6. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nog met iui in eigen cyclus dus ik kan de hormonen niet de schuld geven.. Wel klote dat je daar resistent voor wordt, moet je nu dan gaan spuiten ofniet?

7. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @ Shaddi dus nog even afwachten tot maandag. Ugh dat wachten duurt altijd zo lang, maar helaas hoort erbij. Denk dat je dan inderdaad overgaat naar GonalF mocht je resistent zijn voor clomid.

@Linda succes deze cyclus. Ook ik had de cyclus hiervoor dat het ineens wat langer duurde. Kan dus wel eens gebeuren. Niet fijn maar goed.

@Sesa dank je wel

8. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hoi *zwaai*

Nog een late berichtje van mij, tijdje niet geweest. Lees dat er zwangere dames zijn bij gekomen. Gefeliciteerd en een voldragen zwangerschap!

Mijn cyclus is deze maand in de gaten gehouden. Ik baal als een stekker :( een vroege menstruatie
    Sinds 1 jaar heb ik best een regelmatige cyclus

Afgelopen weken ben ik paar keer naar gg geweest voor echo's om te kijken of m'n eitjes wel groeien, elke keer bleven ze hangen op de 10 mm
    Afgelopen maandag geweest en aangeven dat in het weekend wat bruine afscheiding (sorry) verloor
    Toen ik de echo kreeg zag ze het ook en adviseerde mij om vrijdag weer terug te komen
    Nu verlies ik wel wat helderbloed of het m'n menstruatie is moet ik morgen afwachten, want vind het heel vreemd omdat m'n eitjes nou deze maand niet zijn gegroeid.

Geen eisprong betekent niet vruchtbaar voor deze maand. Dat waren de woorden van de gyn :(

Maar hoop morgen duidelijkheid te hebben en we eindelijk kunnen beginnen met een hormoonbehandeling.

Dus dames duim jullie voor me :D

9. Riannevh

Riannevh Lid

30 jul 2012
    19
    1
    0
    Hey dames,

Is alweer een poos geleden dat ik hier iets heb geschreven!!
    Ik zit ondertussen in mijn wachtweken en mag woensdag testen..

Hb lichtte krampsteekjes onder in mijn buik en nog geen tekenen van
    ongesteldheid, dus ben nu wel erg benieuwd!!

Het zou te mooi voor woorden zijn, 2de kerstdag pregnyl mogen zetten en 2 jaar geleden is ons zoontje ook tijdens kerst verwekt.. Toen mocht ik de 10de testen en deze keer de 9de..

Eigenlijk zou ik zondag heel graag willen testen, maar ben bang dat er dan nog pregnyl in mijn lichaam zit,
    Iemand ervaring mee?

Lieve groetjes!!

10. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Riannevh: wat spannend!!
    Ik duim voor je mee op een positieve test woensdag, en zal aan je denken want ik heb woensdag tp, en jij je test.

anoniempje:
    Ik hoop voor je dat je morgen goed nieuws krijgt en dat je geen maand "weggooit", dat zou erg vervelend zijn inderdaad. Ik duim voor je.

Shaddixx:
    Resistent voor clomid, nog nooit gehoord. Raar zeg, maar gelukkig zijn er alternatieven als het zo is.

Cicey:
    welkom! (had ik nog niet gezegd geloof ik)
    wel jammer dat ik dat moet zeggen, gun het niemand om hier mee te moeten praten.

11. @Peetjo; Ik was er zelf al een tijdje bang voor, dat het zou gebeuren, had er al wel vaker over gehoord.. Maar gelukkig genoeg alternatieven inderdaad! Hoe gaat het nu bij jullie? Ik volg je verhaal al een tijdje.. Echt ontzettend spannend!

@Rianne; Heb je 5000 of 10000 moeten zetten? 11 dagen DPO zou er in principe nog wel een beetje pregnyl in je lichaam kunnen zitten.. Maar goed, als je test daarna donkerder wordt, weet je genoeg! ;)

@Cicey; Ik hoop eigenlijk dat ze dan over willen stappen op Puregon. Gonal-F vond ik echt een verschrikking. Vind de bijwerkingen van Clomid niet leuk, maar Gonal-F vond ik écht rampzalig :)

@Linda; Ik zit pas op Clomid 50mg, dus in mijn ogen kunnen ze de dosis nog omhoog gooien voor ik over moet gaan op spuiten. Ik weet alleen niet wat ik zelf liever wil. Ik schreef hierboven al over Puregon; Een hoop vrouwen die last hebben van de bijwerkingen van Clomid zeggen dat Puregon ideaal is, omdat ze daarmee helemaal geen last hebben.. Nouja, we moeten maar zien! Eerst 7 januari maar eens afwachten.. Tot nu toe nog steeds geen positieve ovutest, in de verste verte niet! Mijn streepjes worden altijd langzaam steeds donkerder als m'n eisprong dichterbij komt, maar nu zijn ze nog altijd lichter dan licht. Jij veel succes morgen! Hopelijk zijn ze gewoon lekker doorgegroeid!

12. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Shaddixxx:
    Bij ons gaat het goed. Eindelijk na 5,5 maand wachten weer aan de beurt, en komende woensdag de eerste TP van ivf 2.
    We hebben 6 cryo's in de vriezer, dus dat moet lukken zegt Dr R.
    Allemaal weer erg spannend inderdaad!!

Ben eigenlijk best blij dat ik dat spuiten enz niet hoef te doen. Alhoewel dat natuurlijk had betekend dat mijn eigen eitjes het nog deden hmmm
    Ben voor nu even blij dat ik alleen hoef te spuiten voor mijn suiker, dat vind ik al genoeg :x

13. Dokter R zei tegen mij ook dat meiden van mijn leeftijd binnen 4 maanden wel zwanger zijn.. Ik vind dat nogal gedurfde uitspraken, moet ik zeggen. Maar goed, wij vinden R sowieso echt 10 x niks. Ik hoop natuurlijk keihard met je mee dat er uit die 6 cryo's inderdaad een mooi kindje groeit (of 2, of 3.. ;))!

14. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Vanmiddag dus naar gg geweest. Dr. M vind ik best een hele aardig gyn.
    Echo gehad en bleek niet mn menstruatie hebben gehad. Ik heb nooit een tussenbloeding gehad en vind het best gek dat al zo vroeg mn "menstruatie" is

Ik heb eindelijk wat voorgeschreven gekregen. Een 12daagse kuur moet ik innemen voor het opwekken van een goede menstruatie en met clomid beginnen op dag 3 van mn menstruatie

Dr F. Vertelde me met oudjaardagsdag dat ik waarschijnlijk met IUI zal beginnen maar wanneer weten ze nog niet

Ik hoop dat met clomid wel me eiblaasjes zullen groeien want tot nu toe is er geen 1 gegroeid terwijl ik 19 dec heb gemenstrueerd.
    In gg weten ze ook niet hoe het kan dus nu meer aan de slag met de kuur en clomid

15. sesa

sesa Niet meer actief

@Shaddix, k vind het ook een harde uitspraak... 4mnd. Ze zeiden tegen mij ook binnen 6 mnd. Ben deze maand 2 jaar bezig. Hoe oud ben jij? Ik wordt maandag 33.

@Peetjo, fijn meid dat je weer verder mag! Zijn jouw cryo's op dag 1 ingevroren?

16. Ik ben pas 21, dus echt heel erg jong. Tegen mij riepen ze overigens ook dat er vast heeeeel veel eitjes zouden gaan groeien bij ICSI. Het waren er 9, waarvan 7 afvallers en 2 bruikbaar. W vond het ook een aparte uitspraak van R, trouwens. Hij vroeg me al of ik er ook ergens voor getekend had :) Heerlijke arts, W :D

Vind eigenlijk dat een arts uberhaupt geen uitspraken moet doen over hoe lang het zou gaan duren.. Ze kunnen natuurlijk zeggen of het er goed uitziet of niet, maar zekerheid heb je nooit..

17. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Ga er ook maar niet vanuit hoor, ze hebben al vaker zulk soort uitspraken gedaan, die kwamen ook niet uit. (maar het geeft je stiekem op dat moment even hoop)

Ik heb eigenlijk bijna altijd Dr R gehad, ik geloof maar 2keer iemand anders. Maakt mij niet uit wie ik heb, maar zo kan ik natuurlijk niet echt vergelijken.

Onze cryo's zijn inderdaad op dag 1 ingevroren, en worden een dag voor de tp ontdooid.
    Weet eigenlijk niet zo goed waarom daar zoveel verschil in zit bij iedereen. Ik bedoel dat ze bij sommige van jullie pas na meerdere dagen een tp doen, toch? Weten jullie waarom?

18. Riannevh

Riannevh Lid

30 jul 2012
    19
    1
    0
    Hey meiden,
    Net getest en (nog) negatief..
    Ondertussen nog niet ongesteld, nu word het echt spannend.
    Dinsdag doen we weer een test.

19. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Spannend Riannevh! Ik duim voor je dat hij positief mag worden!

20. sesa

sesa Niet meer actief

Duim voor je riannevh

@ Shaddixx, das idd erg jong. Maar ik vind mezelf ook nog jong ;)

@Peetjo, mijn cryo's zijn ook van dag 1.

Deel Deze Pagina