Hey meiden gisteren weer naar gg geweest en follikel is eindelijk uit staking en was nu 20mm en bms was 9.. Vanmorgen de pregnyl gezet en dan morgenmiddag iui 4. Spannend weer hoor..
@ Shaddixxx Dat zijn inderdaad harde uitspraken van R. heb er altijd een zwaar hoofd in als ik hem weer eens heb. Ik heb het liefste W. alleen soms wel een nadeel dat het vaak uitloopt. Maar goed .. vind ik geen ramp als ik W. heb. @Riannevh ook ik zal voor je duimen
Wij wachten ook met liefde een uur extra ook Cicey! Maar volgens mij is 80% van de Geertgen-patienten fan van W.. Toen wij er op 28 december waren ging de gastvrouw de wachtkamer rond omdat W 1,5 uur uitliep, en F tijd over had. Of mensen hun afspraak naar het spreekuur van F wilden zetten, om de uitloop in te korten. Het grootste gedeelte zei nee. Wij vragen eigenlijk altijd naar W, en hebben hem de afgelopen 4 keer ook gehad.. Zou het een flinke tegenvaller als wij nu ineens bij iemand anders moesten, maarja, soms heb je het niet voor het kiezen helaas! De artsen die wij absoluut níét willen zijn B Junior, K en F. Van de B hebben wij nog nooit gezien (tijdens een afspraak dan), en B Senior en M vinden wij wel okay @Linda; Succes morgen! Hier nog steeds geen positieve ovutest.. Misschien morgen, en anders neemt m'n lichaam me weer mooi in de maling
Dank je meiden.. Begin nu wel zenuwachtig te worden.. Vrijdag heb ik een drupje bloed verloren met wat slijm...... Nu zit ik te googlen ( echt erg) en staat er dat dit innesteling kan zijn. Morgenvroeg knallen we er weer een test van kv tegen aan haha
Nog steeds negatief.. Heb denk ik wel een innesteling bloeding gehad! Afgelopen zaterdag was het ong 10 dagen na mijn eisprong en veegde ik een keer na het plassen een beetje slijm met een drupje bloed weg, dacht toen nog ojee nu word ik ongesteld, maar ook dat ben ik tot nu toe niet! Zou het nog te vroeg zijn om te testen? Heb pregnyl gekregen op 2de kerstdag.....
Net getest nog steeds negatief, zit nu op 12 dagen na pregnyl.. Kwam wel doormiddel van Google uit op innestelingsbloeding. Heb vrijdag slijm met een drupje bloed weg geveegd na het plassen. Hopelijk klopt dit hihi. Woensdag doen we weer een test.. Spannend!!!
Nu ons zoontje bijna een jaar is, zitten wij erover te denken het GG weer te bellen voor een afspraak, maar er is volgens mij veel veranderd.. allemaal nieuwe artsen?! Die lieve Dr C weg?! Meiden, ik ken jullie allemaal niet volgens mij, maar ik ga hier weer meelezen en als we weer echt gaan beginnen met behandelen dan kom ik ook weer schrijven. Veel succes in elk geval allemaal!!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een dokter C, dus ik denk dat die inderdaad al een tijdje weg is.. Mag ik vragen met welke behandeling jij zwanger bent geraakt? Spannend om weer opnieuw te beginnen! @Hier; Nog steeds geen positieve ovutest, dus het GG maar weer gebeld, ondanks onze afspraak in het MCK donderdag.. Als we deze maand nog 1 IUI mee kunnen pakken zou dat mooi zijn, en misschien accepteert het MCK ons wel helemaal niet, dus dan moeten we wel verder bij het GG. Wij mogen morgen naar M.
@ Jessie80, ik ken je nog wel....ben nu 2 jaar bezig. Er zijn idd veel nieuwe artsen. @Knuffeltje, succes met je echo morgen. Hoop op een mooi hartje
zie nu pas dat hij dus wel mijn bericht had geplaatst.. sorry dat ik er 3 heb gezet! Begin nu wel zenuwachtig te worden, heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar er komt maar niks.. Sommige zeggen dat je precies weet wat je moet voelen als je al eerder zwanger bent geweest.. ook dat heb ik niet. Wel moesten de dekens van de hond per direct in de was, ik vond dat ze erg stonken.. Manlief lag dubbel van het lachen want hij rook niets aparts.
Hoi dames, lees nog wel mee, maar post niet zoveel op dit moment omdat we niet bezig zijn met een traject op dit moment. We hebben even een pauze tot begin maart of zo. @jessie dr C is weg omdat ze aan het studeren wat voor gyn. En ze kon het niet meer aan om zowel arts te zijn als te studeren.
Hoi meiden, wij hebben vanavond onze eerste echo gehad. En tot grote opluchting was er een knipperlichtje te zien. Wat een geweldige ervaring. Ik ben nu 6 weken en 6 dagen. Over 2 weken mogen we nog een keer terug komen voor een tweede echo. Het gevoel bij geertgen is zo goed! Ookal was dit nog maar de tweede keer dat we er waren. Hierbij een foto van ons knipperlichtje
wow wat een mooie echo en super gaaf dat je het hartje gehoord en gezien hebt. Wij zijn nu erg zenuwachtig, straks in de auto en dan onderweg. Om 11.30u hebben wij de echo en ben erg benieuwd wat we te zien krijgen. Nooit geweten dat je er zo zenuwachtig voor kan zijn.
Wauw nancke wat een mooie echo en geweldig dat er een knipperlichtje zat.. Knuffeltje voor jou heel veel succes voor straks maar komt vast wel goed hoor..
Wachtbankje: wenonline:hopen dat puk en muk blijven plakken 4 dec testen Knuffeltje: 16-12 positief getest, echo op 08-01-2013 linda109: 7-1 iui 4! testdatum 23-01 Nog niet zwanger, nod niet bekend: Sesa: Icsi-1 overstimulatie, geen verse terugplaatsing...nu wachten tot mijn lichaam tot rust is gekomen Peetjo: eindelijk aan de beurt voor ivf poging 2. Op 9-1-2013 TP. Doerak: 8 augustus eerste gesprek om zwanger te worden via donorzaad PinkButterfly: 30-10 intake bij Geertgen om te gaan voor BAMmoederschap marjolente: eisprong gehad zonder overleg. Ronde voorbij nu ongeveer 2 maanden pauze en dan opnieuw starten.. Zwanger: Monica076: uitgerekend op 17 april 2013 Botervliegje: ca. 24 april 2013 chevelie: zwanger Damyar: uitgerekend juli 2013 MissMomma: uitgerekend augustus 2013 Teckeltje: uitgerekend juni 2013 Bevallen: monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem MissMomma: 15-04-2011 na zwangerschap van 33w6d bevallen van M. babyhope: 2 juli 2011 bevallen van Jolisa Lyana!! annedore: 20 oktober 2011 bevallen van Melle mmiiiiir: 16 oktober 2011 is de mooie Fee geboren. mniekie: Lotte geboren op 30 januari jessie80: 9 februari 2012 bevallen van Tim koolmees: Moeder van L. nyncke: 23 april 2012 bevallen van Yaro cilek : 7 juni 2012 bevallen van een zoon T.aha Alexandra80: Bevallen van een jongen Ronja: bevallen van een jongen monique0102: Bevallen van Kyan kimmiikim: bevallen van een meisje Route pleegzorg: KrisKras74: Februari 2012 uitbehandeld. Gestart met de route pleegzorg - juli 2012
Nou ben net terug, maar heb geen goed nieuws. Het was een veel te klein vruchtje, moest 7w3d zijn volgens dr. W. maar er zat een heel klein vruchtje van net 4 -5 weken. Moet een afspraak maken hier in de buurt voor een echo en met hun overleggen wat ik moet gaan doen. Afwachten of het vruchtje vanzelf loskomt of overgaan tot curritage. Ik ben zo verdrietig, dat ik niet weet hoe het kan.
Dank jullie wel, ik weet het even niet meer. Had het niet verwacht, maar ben nu ook al begonnen met vloeien en heb gg weer gebeld. Net terug gebeld en mocht het nu afwachten of het goed doorzet en als het gestopt is met vloeien dan moet ik een afspraak maken om te kijken of ik schoon ben.