Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gadverdamme wat een rotnieuws!! Dikke knuffel meid had zo iets anders verwacht om te lezen.. Veel sterkte en zou willen dat ik meer voor je kon doen..

2. Nancke

Nancke Actief lid

Oh knuffeltje wat ontzettend klote. Zit hier ook met tranen in mn ogen. Wat is het toch oneerlijk verdeeld.
    Ik hoop voor je dat de pijn zal meevallen en je het uiteindelijk een plekje kunt geven.... Sterkte meis....

3. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Knuffeltje wat vreselijk zeg! Zit hier bijna te huilen. heel veel sterkte meid!!!

Ik wordt vandaag gebeld voor een tp, als alles goed gaat natuurlijk.
    De terugplaatsingen worden trouwesn vanaf nu gedaan vanaf half 2 's middags werd mij verteld, er kwamen te veel klachten van mensen die niet op bepaalde tijden konden komen. (wel handig voor jullie om te weten)
    Zit nu op een telefoontje te wachten, maar die doen ze misschien ook wel later dan.?!

4. @Knuffeltje; Wat ontzettend klote weer :( Heel veel sterkte!

@Peetjo; Wat raar zeg. Voor een TP zet je toch alles aan de kant? 'Niet kunnen komen om een bepaald tijdstip', ik zou er niet eens over nadenken.. Heb je al wat gehoord inmiddels?

@Hier; Gisteravond naar M geweest.. Was echt bizar rustig! We waren een half uur te vroeg en konden meteen doorlopen. Nog voor de oorspronkelijke tijd van onze afspraak zaten we alweer in de auto. Hier zijn er nog steeds geen eitjes gaan groeien, dus nu de cyclus afbreken met Duphaston en dan verder met een dubbele dosis..

5. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Ik werd gebeld nadat ik het berichtje had geplaatst hier, hoelaat we er konden zijn.
    De gene die de TP zou doen kon niet en nu kwam Dr W even een paar TP's in de ochtend doen. We zijn dus gelijk in de auto gestapt en bijna 2,5 uur en 2 files verder waren we er.

Ik heb een terugplaatsing gehad van een 2 cellige cryo type B (omdat er een beetje fragmentatie was), maar Dr W heeft er tegen gepraat dus het moet goed komen ;)

Inderdaad raar dat sommige blijkbaar moeite hadden met tijden. Ik zorg altijd dat ik de hele dag kan want ik heb al een paar keer 's morgens gehad en ook een keer 's middags. Ik zet er alles voor aan de kant in elk geval.

Ik duim voor je dat het goed komt met de dubbele dosis Shaddixxx!!

6. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    peetjo ik ga heel hard duimen dat ze mooi blijven zitten en je een mooie posi test hebt over een paar weekjes.

shaddixxx hoop dat het met de dubbele dosis goed gaat komen, ik duim er in ieder geval voor.

7. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peetjo duimen staan hier weer op voor je en ik hoop dat je binnen 2 weken een prachtige test mag hebben..

Shaddixx ook voor jou duimen op dat een dubbele dosis meer mag doen bij je..

Knuffeltje hoe gaat het nu met je??

8. Nancke

Nancke Actief lid

Hoe gaat het vandaag met je knuffeltje? Heb er veel aan moeten denken...

9. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    gaat redelijk, was gisteren aan het vloeien maar dat was 's avonds ook weer over. Hoop dat het vanzelf gaat beginnen, maar als het maandag nog niet is begonnen bel ik toch met de plaatselijke gyn en maak alsnog een afspraak.

10. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    hierbij mijn echo en volgens dr. W. zat er alleen deze maar. Pijltje was hoe groot het moest zijn nu .

Mathilda telefoon 077.jpg

11. sesa

sesa Niet meer actief

@Peetjo ik duim voor je.
    @ Shadixx, niet iedereen kAN alles aan de kant zetten voor een TP. Ik ben al 2 jaar bezig. Mijn manager pikt het niet. Als ik geen vervanging regel kan ik fluiten naar mijn baan

12. Hmja, hier gaat het ook niet altijd even makkelijk, maar ik zou dan schuiven met andere afspraken, FM's e.d.. Die naar de avond verzetten, of in ieder geval zo laat mogelijk of vroeg mogelijk op de dag. Maar een TP? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je gebeld wordt, dat er een mooie embryo is ontstaan, of dat je cryo goed is ontdooid, en dat je dan zegt 'Oh, om half 10? Nou sorry maar dan kan ik niet hoor. Kunnen jullie niet op een ander tijdstip?'

Het lijkt mij ook dat je juist in de ochtend makkelijker iets kunt regelen met je werk dan midden op de dag, rond half 2.

@Peetjo; Toch fijn dat er een TP is geweest.. Hopelijk snel een positieve test!

@Knuffeltje; Ik kan weinig maken van je echo.. Snap het pijltje ook niet helemaal, maar ik denk dat het er voor jouw gevoel ook weinig aan verandert.. Het is gewoon ontzettend klote en oneerlijk :(

13. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    het pijltje geeft aan hoe groot het vruchtje had moeten zijn en het rondje is hoe groot het nu is.
    Er is dus veel te veel verschil in grote.

14. teckeltje

teckeltje Lid

14 jun 2012
    11
    0
    0
    Lieve Knuffeltje,

Lees net je berichtjes, wat erg dat het niet goed gaat. Zo oneerlijk dat het bij sommige allemaal meteen lukt en dat andere alles tegen moeten hebben. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik een miskraam bij 7 weken, een dag voor de echo bij Geertgen, zo'n machteloos, verdrietig gevoel. Veel sterkte en denk aan jezelf!
    Liefs Teckeltje

15. Riannevh

Riannevh Lid

30 jul 2012
    19
    1
    0
    Wat erg knuffeltje.. Ik leef met je mee!

@hier: na 8 testen te hebben gedaan toch maar eens Geertgen gebeld. Ik kreeg geen positieve test, maar ook geen menstruatie.
    Helemaal zenuwachtig mocht ik me gister melden bij dkt w. Op de echo kon hij zien dat mijn baarmoeder schoon was en mijn slijmvlies flinterdun... Dus helaas geen zwangerschap :( maar ook zou ik niet ongesteld gaan worden, omdat mijn lichaam al "klaar" is voor de nieuwe ronde. Hooguit wat druppels bloed zal ik gaan verliezen..
    Moest van dokter w. nog wel een test doen bij de assistent doen, want doordat mijn slijmvlies zo dun was had ik kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.. Ben nog nooit zo blij geweest met een negatieve test! Komende donderdag weer terug en dan gaan we een nieuw beleid bespreken om te voorkomen dat weer mijn slijmvlies inzakt en als ik dan na 16 dagen pregnyl weer niet positief test of menstrueer dan mag ik sowieso meteen komen. Ook wilde hij de echo van de laatste keer zien doen ik pregnyl kreeg.. Ben benieuwd donderdag!

16. sesa

sesa Niet meer actief

@Riannvh, wat een raar verhaal zeg. Wat kan een lichaam toch raar doen he? Maar gelukkig geen BBZ.

@Kunffeltje, hoe is het met je meid. Ik vind het zo erg voor je :(

17. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    het gaat redelijk, ben nog niet aan het vloeien en mijn lichaam geeft ook nog aan dat ik nog helemaal zwanger ben. De afspraak van vanmorgen was afgezegd omdat ik al aan het vloeien was, nu was het gestopt en heb ik niet weer gebeld voor een nieuwe afspraak. Ik wacht af tot maandag en als er dan nog niets is gebeurt dan bel ik opnieuw met de gynaecoloog hier in de buurt voor nog een echo en overleg ik met hun hoe nu verder.

Dus even afwachten.

@Riannevh gelukkig is er geen bbz, maar balen dat het zo is gegaan en dat je helemaal niet ongesteld bent geworden. Hop voor je dat er de volgende ronde duidelijkheid komt en dat ze weten wat ze er aan kunnen doen.

18. @Knuffeltje; Wat heftig allemaal weer.. Ik vind trouwens wel dat je ontzettend sterk overkomt. Echt heel erg knap! Ik hoop natuurlijk dat het voor jou heel erg snel mag gaan lukken! Hoe ga jij nu verder?

@Sesa; Jij hebt onlangs ook een punctie bij het GG gedaan, toch? Heb jij alleen dormicum gekregen, of ook rapifen?

@Hier; Gisteren een intake bij het MCK gehad, omdat ik na die enorme fouten tijdens de punctie niet nog een keer ICSI aandurfde in het GG. Bij het MCK willen ze me niet helpen vanwege m'n gewicht (is ook geen probleem, als een bepaald ziekenhuis/kliniek dat protocol heeft kan ik dat absoluut begrijpen) maar zei de arts me letterlijk dat het mijn schuld zou zijn als m'n vriend nooit vader zou worden. Heb de rest van de dag alleen maar lopen huilen. In het GG zijn er artsen waar wij geen fan van zijn, maar zo'n gruwelijk mens als deze ben ik nog nooit tegen gekomen.. Ik denk dat ik niet hoef te zeggen dat het MCK niets voor ons wordt.

Nu zijn we toch weer aan het overwegen om misschien tóch een 2e keer ICSI bij het GG te doen. Ik weet zeker dat als we dat goed met dokter W bespreken hij absoluut voor ons klaar zal staan. Hij is de arts waar wij het meeste vertrouwen in hebben, en -in onze ogen- de meest kundige arts. Misschien dat een punctie met rapifen, wat je bij een eerste punctie standaard niet krijgt :(, wel te doen is (of uberhaupt een punctie die goed wordt uitgevoerd). Misschien straks toch maar even bellen voor een afspraak met W..

19. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @shaddixxx wat een lompe opmerking. Ik snap dat je daar niet meer naar toe gaat. Ik zou het zeker bespreken bij GG hoe het de vorige keer is gegaan.

@hier, ik kan wel in zak en as gaan zitten maar als het niet goed is zal het vanzelf mijn lichaam gaan verlaten. Mijn lichaam geeft namelijk nog steeds aan dat ik heel erg zwanger ben. Ik heb geen buikpijn en ik verlies nog geen bloed, het voelt ook nog steeds heel onwerkelijk.
    Wat ik alleen wel erg vreemd vind is dat ik bij de vorige miskramen al een posi test had 5 dagen voordat ik mocht testen en nu heb ik de eerste posi test pas gehad 2 dagen ervoor. Op 4 dagen ervoor was het nog steeds negatief.

20. sesa

sesa Niet meer actief

@Shadixx, ik heb alleen dormicum (5mg) gekregen bij de punctie. Het is veel te weinig. Je moet minstens 7,5 mg bij mijn gewicht geven( 57 kg). Ik heb er dan ook bijna niks van gemerkt. Ik vond de punctie vreselijk!!

Deel Deze Pagina