Thanks voor het duimen meiden. Ik ben alleen zo bang dat de test weer blijft hangen, of zelfs lichter wordt zoals vorige maand... Heb de bijsluiter van Pregnyl er nog eens bijgehaald (voor de zekerheid) en de Pregnyl zou er écht wel uit moeten zijn. Maar nu moet het mini-beebje nog wel blijven plakken...
Dankjewel...! Ik probeer t echt vol te houden tot dinsdag! En als k t volhoud miss toch wel tot donderdag! Dag 16... K ben de ene x zo zeker, de andere x totaaaaaal niet! nou ja dat zal er wel bij horen! Ik ga proberen om verdèr mn mond er over te houden..! we zullen dien hoe dit afloopt!
Gekkie je mag hier zeuren hoor Dinsdag kan echt veertien dagen na tp.... Dan moet je posi testen als het gelukt is. Duimmmmm door!
Meiden mijn duimpjes draaien weer overuren! Botervliegje ik zie als een mooi streepje! En mariek veel succes meid! Alex idd je eerste mijlpaal 5 weken! En nyncke al over de 12 weken grens. Het gaat weer gestaag in het geertgen topic! hier ook alles okee. Lynn en sem groeien superhard! En ze zijn zo leuk!
Nou hier ga ik er maar vanuit dat het niet gelukt is. Vanmorgen wederom negatief getest. K voel me nu natuurlijk zwaar depressed. Maar goed het is niet anders. Baal flink en ben ook echt verdrietig! Wanneer mag het hier nu eens lukken? Pff...
Dikke Knuff voor jou kimmii @botervliegje: Je maakt het wel spannend hoor. @marieke: Succes vandaag. Hopelijk zit het mooie eitje er nog. Ze groeien zeker hard minnie. En het zijn echt schatjes.
Minniemouse: Wat fijn te horen dat jullie kindjes zo goed groeien! Kimmikim: Balen meis :x. Wat verdrietig weer. Hoop toch nog op een wondertje, maar een heel licht streepje zou je toch wel mogen verwachten. @All: . Het streepje is weer lichter geworden, net als de vorige ronde. Ben naar de HA gegaan. Zij houdt in principe aan: streep = streep = zwanger, maar ze begrijpt wel dat ik daar niet zoveel mee kan, zeker niet gezien mijn ervaring vorige maand. Ze vindt de strepen ook niet erg donker, maar vind wel dat ik hoop moet houden. Heb een bloedtest gedaan, woe of do uitslag. Bah bah bah. Wéér een nieuwe IVF-molen in... Of toch nog eventjes hoop houden? Hmmmmm....
Ach meis toch wat een domper. Maar het kan natuurlijk ook door de omstandigheden lichter geworden zijn (veel gedronken, tijdstip, 's nachts naar de wc geweest) Hou nog even vor meis misschien valte het mee Het is soms ook wel dat je hcg dipje hebt Dikke digi knuf Nog even (14.30) en ik mag naar geertgen voor het verlossende woord Ben benieuwd Duimen jullie weer even voor mij?? Thanks alvast
Ah nee botervliegje . Is het dan toch geen pregnylstreepje geweest? T is gewoon kl.o.te. Dikke knuf meis Mariek succes! Over tien minuutjes het antwoord! Kimmi spannnend! Nynck fijn dat alles goed gaat! Minnie wat heerlijk dat het met de kindjes zo goed gaat! Hier vanmorgen nog een test gedaan...had er nog eentje en de teststreep is twee keer zo dik als de controlestreep.. Beetje bij beetje komt het geloof en vertrouwen. Maar merk dat de twee miskramen er hebben ingehakt wat betreft onzekerheid. Nog 16 dagen en dan echo.
@ kim balen :x @alexandra Super! @botervliegje een beetje hoop blijven houden @mariek hier overuren maken voor duimen, je bent er nu net, dus ze gaan nu nog harder door met duimen. Hier nog steeds wachten op menstruatie en dan spuiten. Vriendlief ziet ertegenop. heb al geroepen, houd ik hem vast, duw jij hem erin wilde die geloof ik toch niet helemaal doen zo...
Spannend marjolente....spuiten is de eerste keer bibberen maar het went. hier deed ik altijd de naald erin en alexman spoot de spuit leeg. Had ie het gevoel toch iets te doen
Het is 12 dagen na Pregnyl 5000 EH. Denk je echt dat het daardoor nog kan komen? Heb wel eens eerder met 10.000 Pregnyl getest en dat was er na 7 dagen helemaal uit. Was toen ook niet zwanger. Volgens de bijsluiter blijft 500o ook max. 10 dagen in je systeem en volgens dr. W. is het bij de meesten met een week er wel uit. Dit kan dan toch geen Pregnyl zijn? Spannend meis, bijna echo! Een knipperend hartje doet veel goeds voor het gemoed @Marjolente: Eng in het begin, he? Wordt echt vanzelf beter! Maar leuk is anders, I know.
Botervliegje, bij mij blijft de pregnyl soms ook bijna 14 dagen hangen. Test daarom ook nooit meer voor dag 15 na tp. Wat een teleurstelling weer he.. Waardoor het ook komt..
Ja, zeker een teleurstelling! Maar zou het zelf wel beetje stom vinden om het een (hele) vmk te noemen als dat het niet is. Ik ga er wel vanuit dat ik zwanger ben of ben geweest. Het verloop lijkt op vorige maand. Toen werd de test ook eerst nog eens donkerder, dat lijkt me al helemaal niet kunnen. En heb na elke IUI en IVF getest met pregnyl (7 in totaal met Pregnyl), altijd de 1e test een week na IUI (ja, ben een vroegtester ) en nooit in de verste verte een streepje gezien. En dan zou het ineens 12 dagen zo duidelijk zichtbaar blijven. Ik zou ook graag zeker van willen zijn hoe of wat. Maar heb ook een bloedtest laten doen, woe. of do. uitslag. Als daar meer dan 20 HCG uitkomt (zoals uit thuistest blijkt, anders zou ik geen streep zien) ga ik er wel vanuit dat ik heel pril zwanger was (of ben ). Of is dat echt heel onlogisch geredeneerd?