Jemig Jodenter, wat verschrikkelijk.. Heel veel sterkte! @Love2Bme; Ik denk dat het door de stress om het spuiten komt. Je schrijft al dat je het zo eng vindt, dus dat is het eerste wat in mij opkomt.. Ik heb Clomid geslikt en Gonal-F gespoten, maar op het moment van spuiten nooit ergens last van gehad.. @Sesa; Hoe voel jij je? Dringt het al een beetje tot je door?
@shadixx, ik durf nog niet blij te zijn. Ik wil eerst een kloppend hartje zien voordat ik blij wil zijn( gezien mijn vorige ervaring). Nog 3 wk geduld
Gaat goed, had nog wat ovutesten liggen en dacht laat ik er eens eentje doen en nu heb ik er een aantal gedaan en er zijn wel streepjes zichtbaar. Wat ik hiervoor nog nooit heb gehad en alleen streepjes heb gehad d.m.v. Puregon spuiten. Dus wie weet heb ik deze maand een spontane eisprong.
Knuffeltje zou heel goed kunnen soms werken de hormonen nog door in je volgende cyclus heb ik wel eens gelezen . Zelf geen ervaring mee jammer genoeg. Mocht het niet komen dat je in de vorige maand hormonen hebt gebruikt kan het zeker dat je lichaam soms toch uit zich zelf ovuleert ken je medische achtergrond natuurlijk niet zou lekker door blijven testen en klussen. niet geschoten is altijd mis. Gisteravond ging het gelukkig al een stuk beter met spuiten denk echt dat het door de spanning komt.:x Dit is mijn eerste maand met gonal f hoop nu zo dat er eindelijk wat groeit. Kan ik ook eindelijk met iui beginnen .
spannend sessa jij bent nu zwanger he zag ik in je onderschrift. Van harte meid eerste echo is zeker een speciale moment neem een zakdoekje mee . Bij stroomde de tranen over mij wangen zo blij en gelukkig. ik heb zelf 15 februari op dag 11van mijn cyclus mijn eerste follikelmeting bij het gebruik van gonal f. Vind het echt zo spannend probeer niet te veel te verwachten .Komt de teleurstelling wat minder hart aan.Mocht er weer geen reactie{ ei groei zijn}
Love2BeMe; Hoeveel eenheden spuit jij en op welke CD moet je terugkomen? Ik moet beginnen met 37,5 EH en pas terugkomen na 12 dagen spuiten (CD15). Aangezien ik met ICSI met 225 EH maar weinig eitjes had heb ik het idee dat die 37,5 veel te weinig is voor een mooi ei, en dat die dosering dus omhoog moet. Ik ga liever na een dag of 8 al terug, zodat ze dat eerder kunnen controleren..
Shadixx Ik spuit 75 eenheden omdat clomid helemaal niet aansloeg. Ik ga op dag 11 van mijn cyclus voor de eerste follikelmeting. Voor mij is het 3 uur reistijd heen en terug. mocht ik op dag 9 al gaan weet ik dat ik op dag 11 weer terug moet. Maar nu twijfel ik wel stel ik ben te laat weet dus ook niet of mijn eitje)s uit zichzelf zouden kunnen springen. Wat zou jij doen pas op dag 11 of toch al op dag 9 voor de zekerheid. Ze lieten mij zelf kiezen mocht kiezen tussen dag 9,10,of 11. Heb dus voor de laatste gekozen
ben begonnen met spuiten op dag 2 ipv dag 3 van mijn cyclus. Dacht dat als ik roze zag mijn cyclus al begonnen was. Schijnt dus echt helder rood te moeten zijn na veel lezen op het net. Heb dat niet gemeld aan hun toen ik mijn afspraak telefonische maakte. Ik bel ze morgen wel voor de zekerheid
Hmm ik weet het niet.. Wij rijden ook 2 uur heen en 2 uur terug (en als we zoonlief eerst bij de oppas moeten brengen 3,5 uur heen en 3,5 uur terug), maar ik ga altijd maar liever een keer teveel dan te weinig.. Kun je er anders geen ovutesten bij gebruiken? Dat doe ik altijd als ik twijfel. Bij mij lopen de streepjes altijd langzaam op tot ik een positieve test heb, dus als ze wat donkerder beginnen te worden plan ik m'n afspraak eerder in.. Denk trouwens dat het geen probleem is om op dag 2 al te beginnen hoor. Volgens mij kan het in het ergste geval zijn dat de Gonal op dag 2 nog niets doet en dat je dat dus voor niets gespoten hebt, maar er zullen nu geen rampzalige dingen gebeuren denk ik
Ja heb een prachtige dochter van 2 jaar en 5 maanden. Ze is nu ziek heeft koorts en dan mag je kleintje niet op de creche dus ik zit nu al 2 dagen thuis.
Hoi, Ik heb Zaterdag de terugplaatsing gehad...van een blastocyste emmy type 2... De andere embryos deelden ook netjes door, maar ze konden ze blijkbaar toch niet invriezen..ze zouden bellen als dat mogelijk was maar ze hebben helaas niet gebeldIk begrijp dat niet..waren ook mooi doorgedeeld en van goede quali ondanks embryoloog..snap niet waarom ze ze dan niet kunnen invriezen... Hopelijk blijft Emmy deze keer wel bij ons..poging 2 nu wel 1 cryo maar die is als 2 cellig embryo al ingevroren... Ik heb zo'n last van mijn onderbuik steeds..krampjes...spoms aanhoudende pijn..last van mijn tepels..ze zijn erg gevoelig en jeuken..vind het zo rot dat je niet weet of dat nu juist pos of neg is..En erg moeeeeeeee maar dat was ik ook al van het spuiten van de deca en fostimon.. Groetjes Cintsa @Sesa..WOW gefeliciteerd..zie je wel alle wanhoop voor niks...Ik heb dat gevoel ook dat het nooit gaat lukken, maar bij ons is die kans helaas erg groot aanwezig..Fijn dat je gelijk van de eerste cryotp al een pos test hebt!!
Hoi, ik zit sinds kort ook bij Geertgen voor mijn eerste ICSI. Ik verwacht (als alles goed gaat) volgende week mijn punctie. Ik lees zo af en toe eens mee, maar ik zit ook in een ander ''klets-clubje''. Erg fijn om dit toch te kunnen delen met mensen die snappen wat je bedoelt. Weten jullie wie welke arts is en hoe hij/zij is? Ik krijg het nog niet duidelijk! En 1 arts die ik alleen nog maar eens in de wachtruimte heb gezien, krijg ik zo de kriebels van! Een kleine, wat oudere man?