Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Mijn duimen draaien voor iedereen, dikke knuffel voor allemaal.

Ik verwacht niet dat er toch een eisprong is geweest, heb het namelijk nog nooit gehad en zelfs vorig jaar niet na mijn mk in april.
    Maar je weet het natuurlijk nooit wat het lichaam doet, we wachten af, zou wel een heel groot wonder zijn.

2. Nou, ik heb vannacht getest, gewoon even voor de vorm, en er was een hele lichte streep op te zien.. Was om 23u nog naar de wc geweest, om 00:10 getest, dus m'n urine kon niet erg geconcentreerd zijn, dus vanmorgen nog een keer getest, maar die test is nóg lichter en het bloedverlies is nu ook meer rood.. Iemand van jullie daar ervaring mee? :(

3. sesa

sesa Niet meer actief

@Shadixx, denk dat het dan negatief is

4. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Shaddixxx heeft het doorgezet?

Sesa hoe is het nu bij jou?

5. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    :(:( Zoals ik al verwacht had ook bij mij helaas weer de menstruatie begonnen:(:(

Ik ben weer erg verdrietig..elke keer denk ik dan..waarom is het ons niet gegund, waarom lukt het nu niet??We doen er alles aan om een zo goed mogelijke situatie te creeren dat het kan lukken..en nog lukt het niet...Ik voel me verdrietig maar ook "boos"...waarom niet??

Vanavond ook nog avonddienst..maar ja ook een beetje afleiding..

Nog maar 1 kans te gaan...

Cintsa

6. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    cintsa wat klote, dikke knuffel en veel sterkte

7. Nee niet doorgezet.. Nog steeds alleen een beetje roze, zelfs gisteravond na de seks alleen maar roze, terwijl dat toch meestal het moment is dat het écht doorbreekt. Heb net de huisarts gebeld (GG wil niet meewerken) om te vragen om een bloedtest. Als het mis is gegaan kan ik daar niets aan veranderen maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben. Hopelijk kan ik via de HA een bloedonderzoek krijgen, en weet hij wat ik verder moet doen..

8. sesa

sesa Niet meer actief

@knuffeltje, ik kijk de dagen vooruit naar 1 maart. Ik voel me niet meer zwanger....klachten zijn weer weg. Vrees het ergste.

@shadixx, en doet de ha het?

@cintsa, wat k*t voor je meid!!die vragen krijg je geen antwoord op he? Maar toch blijf je ze jezelf stellen. Een hele dikke knuffel

9. Geen idee nog.. Hij heeft een terugbelspreekuur maar ik heb geen idee hoe laat dat is ;)

10. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cintsa dikke knuffel meid!! Het blijft toch echt oneerlijk verdeeld hè..

Sesa ik hoop dat het snel je echo is zodat er duidelijkheid is want die onzekerheid lijkt me ook moordend.. knuffel voor jouw ook..

Shadixx hopelijk wil je huisarts wel meewerken aan bloedonderzoek zodat je het ook echt weet.. hoop en duim voor goed nieuws..

Zelf komende dinsdag weer eerste fm voor iui 6.. de donderdag erna maar eens naar acupunctuur onder het motto baat het niet dan schaad het ook niet..

11. sesa

sesa Niet meer actief

@Linda, ik wil ook maar acupunctuur gaan proberen. Ik probeer nu alles.

bruine afscheiding nu....

12. linda109

linda109 Actief lid

14 aug 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het toch allemaal goed mag blijven gaan hoor sesa.. bruinverlies hoeft niet altijd slecht te zijn hoor.. ik blijf duimen voor je..

Ik wil het nu gewoon proberen omdat de volgende stap ivf/icsi voor mij voelt als mishandeling van mijn lichaam.. bij ons ligt het probleem bij mijn man maar dan zou ik aan de hormonen moeten terwijl mijn lichaam het gewoon doet.. ik doodgewoon dat we hiermee het zware traject voor kunnen blijven.. begrijp me niet verkeerd als het echt zou moeten zou ik het zeker doen hoor maar voor nu wil ik het eerst alternatief proberen omdat ivf/icsi me zo zwaar lijkt, heb altijd diep respect voor de vrouwen die het wel doorstaan..

13. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    linda bij mij ligt het ook aan mijn partner ik heb wel ivf gedaan en ook iui de iui sloeg bij mij niet aan .
    ivf wel 1 e keer ivf 2de tp mijn dochter maaike
    2e ivf 1e tp ook maar 1 cryo die goed was nu 32 weken zwanger van de tweede
    ivf is zwaar maar ik ervaar wel dat als je genoeg steun hebt en er goed over kan praten dat het dan wel te doen is
    @ sesa bij de zwangerschap van maaike had ik ook bruin verlies en de eerste 5 maand zelfs gewoon menstruatie en toch is het goed gegaan .
    hoever ben je nu heen

14. sesa

sesa Niet meer actief

@monica, ben 6 weken. Maar het gaat niet alleen om die afscheiding. Ik heb geensymptomen meer. Ik ken mijn lichaam z goed dus weet dat het niet goed is.

15. Jodenter

Jodenter Niet meer actief

Sesa bel gg anders, ze kunnen een echo maken. Hartje hoeft nog niet, maar dan kun je wel zien of er een vruchtzakje zit die kwa grootte overeenkomt met je zwangerschapsduur. Hoop dat het bruin niets betekend.

Morgen middag mag ik weer naar Geertgen voor een gesprek, vandaag twee weken na mk en ik me best nog verdrietig erover. Dinsdag krijg ik een baarmoederfoto en wat bloedtesten. 25 maart naar Gent voor de herhaalde miskramen.

Andere meiden, heel veel knuffels. Deze traject is al niet niets en elke keer teleurstelling erbij is ook zwaar. Xx

16. Nou.. Allemaal klo/teberichten hier :(

@Linda; Veel sterkte :(

@Sesa; Ik blijf hopen dat het toch gewoon nog goed zit meis..

@Jodenter; Veel succes dinsdag..

@Hier; Hier is het ook afgelopen.. Ik mag het op een VMK houden :(

17. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Dag dames,

Hoe gaat het hier?
    Gisteren naar gg geweest en had voor het eerst dr R, wat een geweldige arts!
    Ik voelde me op me gemak bij hem, terwijl bij de andere artsen die ik heb gehad was het snel echo en niet het hele verhaal erom heen haha

Ben deze maand begonnen met spuiten van gonal f 37.5
    En gisteren al een ei van 13 mm, baarmoederslijm was ook goed qua dikte. Alles zag er goed uit gelukkig. Zaterdagochtend mag ik er weer heen voor een echo en dan mag ik beginnen met een ander spuit
    Ik was te enthousiast dat ik amper heb gevraagd hoe de spuit heet zodat ik info kon zoeken, hij vertelde dat het zorgt voor een goede eisprong en dat de rest in de handen van God ligt haha

18. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Veel sterkte!

19. Pregnyl :)

20. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!

Ik heb even info erover snel gezocht.
    Pregnyl zorgt voor een goede eisprong
    Wie van de dames heeft dit ook gehad en hadden jullie bijwerkingen?

Deel Deze Pagina