Volgens mij zijn er hier weinig meiden die nog nooit pregnyl hebben gehad. Je kunt last krijgen van typische zwangerschapskwaaltjes.
Ik heb nooit pregnyl gehad heb geen eisprong meer en is ook niet op te wekken dus heeft geen zin. Helaas heeft de utrogestan, die ik wel heb, net zoveel last van zwangerschapskwaaltjes. Helaas heb ik daar dus wel last van. @Sesa: ik duim echt voor je dat het goed komt!!!!! Ik zou denk ik ook even met Geertgen bellen hierover. Ego; Ik kan echt niet wachten tot het zaterdag is, dan mag ik eindelijk testen. Hoop zo dat het een keer positief is en blijft. Kom er echt achter dat het zoveel energie vreet die mmm, dat ik soms denk: waar doe ik het voor. Heeft iemand van jullie weleens in de wachtweken gehad dat je buik al veranderd? Ik heb echt al een beetje bollere buik, en geen 2 delen meer zeg maar. Hoop echt dat dat positief is en niet van de medicijnen komt.
@Jodenter, gaan ze een HSG maken dinsdag? Wat gaan ze precies onderzoeken? Ik kan GG wel bellen om eerder een echo te doen maar ze hebben het liever pas met 7 wk. Dan kunnen ze zich niet vergissen met de dignose. @Peetjo, ik duim voor je meid!!! veranderingen in je buik kunnen van je darmen zijn? Ik gebruik al 2 jaar pregnyl voor eisprong...heb er nog nooit klachtjes van gehad hoor.
Even snel ego, net thuis van Geertgen. Bij dokter M. Nou niet goed, er zit verdorie weer een vruchtzakje, het is dus weer gaan groeien terwijl ik anderhalve week geleden schoon was. Echt zo kut, sorry maar ik ben zo verdrietig. Heb 3 dagen cytotec gehad en heb al een rund gebloed met 3 dagen stolsels zo groot al je vuisten. Zo er heb ik het niet eens na de bevallingen gehad. Heb in de auto gelijk naar m'n gyn gebeld, maar kreeg assistent. Wordt zo teruggebeld.
@Jodenter: Wat een rare ervaring zal dat zijn! Je zou toch denken dat het niet zomaar weer kan gaan groeien, maar blijkbaar wel dus. Nog nooit van gehoord. Veel sterkte meid komende tijd!! @Sesa: Dank je wel voor het duimen meid, ik duim ook nog steeds voor jou!!!! Het zullen idd mn darmen wel zijn, maar heb het op deze manier nog nooit gehad dus is een rare ervaring (maar zal wel niks zeggen dus!?).
@sesa: uhm niet helemaal. Heb van de week een tas met testen gehad waar ook een early predictor in zat. Heb deze gedaan woensdag, maar negatief. Lees alleen dat deze meestal niet betrouwbaar is, dus was eigenlijk voor niks hahaha. Verder inderdaad nog kunnen wachten, zooooo spannend...... (ben dubbel zenuwachtig, want ga ook nog naar Derek oglivie morgen. Moet toch iets positief uitpakken zou je denken)
Dank jullie wel lieve meiden!! pff het is echt zo slopend dit, kunnen we weer opnieuw beginnen. Wordt bijna een gewoonte, maar wel een heel erg slopende gewoonte....
Hey meiden vandaag weer op fm geweest voor iui 6.. had al een superei van 26x17 mm dus meteen pregnyl mogen zetten en dan morgenmiddag iui 6!! Zou ik voor deze laatste jullie duimen op superstand mogen hebben??