hey meiden, vandaag een goede iui achter de rug die qua timing een 10+ kreeg en we hadden dit keer 3,5 miljoen zaadcellen ( is echt ons record, normaal rond de 1,5 miljoen) dus ik heb er toch wel weer een beetje meer vertrouwen in.. nu op die ellendige wachtbank.. sesa moet jij nu eigenlijk nog voor een echo of weet je al zeker dat de tp niets geworden is??
dank je wel dan ga ik voor jou duimen.. ik hoop echt dat je vrijdag alsnog verrast word door een klein wondertje..
Dames mijn duimen draaien voor jullie allemaal, het mag nu wel eens goed gaan voor ons allemaal. Hier gaat het wel, heb vooral moeite met collega's die zwanger zijn en helaas zijn dat er op het werk momenteel heel veel. Stuk of 10 ongeveer. Maar ik heb sinds een paar dagen wel grotere borsten en net na het koffie drinken hield ik een nare smaak over van de koffie.
Hoi allemaal! @Linda..hoop dat deze iui poging wel gaat lukken! @Sesa Is je zwangerschap toch nog misgegaan?Zie dat je vandaag een echo hebt, spannend.. @Knuffeltje, Ook ik heb erg veel moeite met alle zwangeren..maar niet alleen met zwangeren maar ook met gezinnetjes etc..De kans dat het bij ons(mijn man en mij) niet gaat lukken is behoorlijk groot...het is zo condronterend..doet mij iig wel veel verdriet. Vandaag moet ik ook weer naar Geertgen...evalautie, bespreken hoe nu verder.We hebben nog 1 cryo...hopelijk kunnen ze die terugplaatsen...en daarna nog 1 icsi poging...We zijn wel erg aan het twijfelen of we niet naar het buitenland moeten gaan om te proberen.Het is heel erg dubbel, ik voel me namelijk erg op mijn gemak in het Geertgen, maar in het buitenland hebben ze andere technieken zoals assisted hatching...Waarschijnlijk tocvh 3e poging nog in GG.En daarna goed nadenken hoe we verder gaan..of we verder gaan..Wat mij betreft wel, maar mijn man zegt..waarom zou een 4e icsi poging wel lukken en de de eerste, tweede of derde niet.. In iedergeval nemen we eerst een paar maanden rust..ik vind het psychisch echt erg zwaar dit hele traject..en ook geen cryos eerste keer en nu maar eentje..dus ook weinig kansen..Momenteel ef dipje wat dit betreft.. Groetjes Cintsa
@Cintsa, wat een ellende meid! Behalve mensen die MMM zitten hebben andere geen idee hoe zwaar het eigenlijk is. Knap van je dat je ff een rustpauze neemt. Veel sterkte meid. @All, mijn vermoedens waren niet juist...er klopt toch een hartje. De echo die ik meekreeg is niks op te zien(tis dat Dr.R. het heeft aangewezen). Op 19 maart terug voor 2de echo.
wauw sesa!! gefeliciteerd meid, lekker van genieten nu en zo zie je maar dat je lichaam je echt voor de gek kan houden he... cintsa gewoon doen wat voor jullie goed voelt en ik kan me heel goed voorstellen dat het met ivf/icsi nog veel zwaarder is.. ik vind zelf gewoon het feit dat we thuis geen baby kunnen maken al ontzettend zwaar en ik val na elke iui al zo ontzettend diep dat moest het tot ivf/icsi komen dat ik nog steeds niet weet of ik dat wel echt wil.. ik hoop echt heel erg voor jullie dat die laatste cryo jullie heel veel geluk mag brengen.. knuffel meid!!
Wow Sesa, dat is een mooie verrassing. Gefeliciteerd en geniet er van. Cintsa, je moet doen wat je hart je ingeeft. @hier ik heb vandaag licht bloedverlies, echt heel weinig, zou ik dan nu ongesteld zijn geworden? Ik weet het niet meer, het is echt heel weinig. Ik heb als het goed is 2 weken geleden een posi ovu test gehad en nu testte ik vanmorgen weer om te kijken wat mijn lichaam doet en nu was er weer een bijna posi ovutest. Zie foto in mijn album. Wat moet ik hier nu weer mee?
knuffeltje wil je geen valse hoop geven maar ik heb weleens gehoord dat ovu testen ook kunnen uitslaan als je zwanger bent.. en aangezien je nu 2 weken na je vermoedelijke eisprong zit zou het zomaar kunnen vooral omdat je maar zo weinig bloedverlies hebt.. ik zou zeggen gooi er een testje tegenaan..
@sesa, wat super zeg. Gefeliciteerd! En nu langzaam gaan genieten. Kan je het al geloven? @knuffeltje, dat heb ik ook wel eens gehoord. Zw-testje doen?
Ik heb ook zulke testen zonder dat er een eisprong in de buurt is (laat staan een zwangerschap). Een ovutest die niet écht, écht positief is zegt helaas vrij weinig Maar hee, waarom geen zwangerschapstest? @Sesa; Gefeliciteerd! Gelukkig maar!
We duimen voor weer een goede echo 19 maart en dan groeit het besef vanzelf... Hoever was je bij het sterretje van februari 2012?
wow sesa en nu goed voor jullie beiden zorgen goed de vitamines nemen en je rust gefeliciteerd en nog een paar spannende weken ik blijf duimen voor je