@Sesa..wat fijn!!!Toch een hartje dat klopt..misschien dat je je zo voelt en uit dat dat ook een stukje zelfbescherming is?Dat je het nog niet kan geloven en uit zelfbescherming van het meest negatieve uitgaat?Iig probeer er inderdaad wat van te genieten @knuffeltje..ik zou er ook een testje tegen aan gooien...you never know.. @All Op de echo was te zien dat mijn lichaam blijkbaar toch alweer met de volgende cylcus bezig is, ondanks dat ik zo lang bleef bloeden...Volgens de gyn. zag alles er goed uit en kon er als het cryo goed ontdooit in deze cyclus de cryo(hebben maar eentje) worden teruggeplaatst... Voor ons kwam dit onverwacht...dat dat nu al kan..maar we willen er wel voor gaan..Dit keer gaan ze assisted hatching proberen.Als dit ook weer niet resulteert in een zwangerschap dan nemen we echt een paar maanden rust.we hebben dan immers ook nog maar 1 poging.. Iedereen zegt idd doen wat je gevoel je ingeeft, maar dat is het nu juist..ik weet niet wat mijn gevoel me ingeeft...twijfel zo ontzettend.. Cintsa
@cintsa, ik denk ook dat het zelfbescherming is. Maandag komt MvM. Assisted hatching is voor het innestelen toch? Hoop dat hem wordt voor je meid!
nou ik heb toch maar een testje er tegen aangegooid, maar omo wit. Nu is vanmorgen ook de menstruatie goed doorgebroken, dus wie weet over een paar weekjes weer een posi ovutest.
@Knuffeltje, je weet iig nu waar je bent in je cyclus. Maar toch weer vervelend om een witte test te zien
Het rare is dat ik nu positieve ovu testjes blijf houden. test van vrijdag Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina en test van vandaag. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Wat moet ik hier nu weer mee??
Misschien een keer een ander merk proberen? Deze testen zijn wel héél gevoelig! Misschien ligt het daaraan.. Anders zou ik het GG even om een echo vragen
gevoelig zijn ze niet, want tijdens de hele cyclus heb ik alleen een posi test gehad ongeveen 2 weken geleden en daarvoor niet.
Ik heb dezelfde testen, en ze testen positief vanaf 20mIU. Wél heel gevoelig dus. Ik heb verder geen verstand van hoeveel mIU je tijdens een echte LH-piek in je urine hebt zitten, maar weet wel dat deze testen ook positief kunnen worden als de eisprong nog helemaal niet in de buurt is.. Ik vond wel dit; Terwijl de normale waarden voor en na de LH-piek maximaal 20 mIU/mL bedragen, worden er tijdens deze piek concentraties bereikt van >30-100 mIU/ml. Deze stijging van het LH gehalte zorgt voor de eisprong (Ovulatie). Als je dus positief test bij 20mIU maar pas een piek hebt bij 30/100 mIU, kan een test dus toch vals positief zijn..
Helaas.. Nog niets wat groot genoeg was, en ik zit alweer op dag 16.. Vrijdag weer terug.. Ze hadden nog maar 2 plekken over op de hele vrijdag, om half 2 's middags en 10 voor 8 's avonds.. Allebei bij R Maarja, het is niet anders! Vrijdag om 10 voor 8 dus weer terug.
Dag dames, Ik lees al wel een tijdje mee met jullie en heb nu zelf ook de stap genomen om naar geertgen te gaan. Over 5 weken hebben wij ons eerste geprek. Ik zou graag met jullie willen meelezen en schrijven als dat mag.. Zal een kort ons verhaal vertellen In 2004 kwam onze kinderwens, toen ik stopte met de pil werd ik niet meer ongesteld. Na een jaar zijn we naar de gyn door verwezen. Die gooide alles op mijn gewicht en wilde verder ook geen onderzoek doen (ook geen bloedprikken) Na een half jaar wel weer terug geweest maar ook toen werden we heel lomp behandeld. Uiteindelijk was ik in 2011 spontaan zwanger na ruim 4 jaar en in 2012 is ons wonder geboren. Nu willen we heel graag voor een 2e gaan, en naar de gyn wil en durf ik niet meer. Vandaar dat we nu een afspraak hebben bij geertgen. Ik heb daar goede verhalen over gehoord, en ook al is het voor ons een eindje uit de buurt, als ze ons kunnen helpen heb ik dat er graag voor over..
Heel vervelend is dat, maar hop vrijdag dat er iets is gegroeid Ik had dat ook vorige week woensdag en toen we vrijdag terug ging waren opeens 2 hele goede eitjes aan het groeien Dus geef de hoop niet op! @all Ik heb afgelopen zondag voor het eerst pregnyl gespoten en veel geklust, dus hoop dat ik volgende week een posi test heb. Ik heb sinds het spuiten van pregnyl gemerkt dat ik menstruatie-achtige krampen heb en zeer lage rugpijn. Of het een bijwerking is of dat het echt aan het werk is daar binnen weet ik helaas niet Dus als er iemand is die het ook zo heeft ervaren geef dan even een gil hihi
@anoniempje, ik heb nog nooit bijwerkingen gehad van de pregnyl. @shadixx, vervelend dat ze zo weinig plek hebben he? Ik ben ook niet zo'n fan van dr. R.
@MNR; Veel succes! Wij zijn in eerste instantie ook naar het GG gegaan vanwege mijn gewicht @Sesa; Ik heb hem 1 keer gezien tijdens een gesprek, en toen was ie héél aardig. Maar goed, we hebben 'm ook meerdere keren aan de telefoon gehad na mijn punctie, toen ik gruwelijk veel pijn had, en hij vond dat ik maar een paracetamolletje moest nemen omdat elke vrouw nu eenmaal door die pijn heen moest.. Ik kan daar nog steeds zó boos om worden. Hoor ook nare ervaringen van anderen met R.. Nouja, het is niet anders Wilde eigenlijk vandaag nog bellen om te vragen of er misschien iemand had afgezegd voor vrijdag, en we misschien dus toch bij iemand anders konden, maar m'n vriend heeft vrijdagmiddag een belangrijk gesprek op z'n werk, waardoor hij z'n baan kan behouden, dus we moeten er maar gewoon aan geloven.. Hoe voel jij je nu? Voel je je al wat zekerder? @Anoniempje; Spannend hoor, hopen dat het lukt!
@shadixx, ik voel me hopelijk maandag zekerdr. De echo die dr. R maakte kon ik maar een sec. Kijken dus heb niet echt wat kunnen zien . Ik geloof het daarom ook nog niet echt. Maandag bij de verloskundige een echo. Heb haar het verhaal van de een sec. Echo uitgelegd en mocht nog een echo.
vandaag weer naar GG geweest. Had Dr M, had ik nog nooit gehad maar viel mee. Mijn bms was 8.6, prima dus. Mag volgende week woensdag weer voor TP als alles goed gaat. Ik vind Dr R trouwens wel prima, heel zakelijk maar wel duidelijk. Dr W vind ik weer prettig omdat hij persoonlijker is, maar die loopt altijd erg uit en Dr R niet. Tja ze hebben allemaal hun voors en tegens denk ik.
Dr Me of Dr Mi peetjo? Me. hebben wij 1 keer gehad, vonden we wel aardig.. Mi vind ik moeilijk te pijlen. De ene keer heel aardig, maar als je eens een keer een vraag stelt op een manier die hem niet bevalt, of ergens op een andere manier over denkt.. Pfoe! W was hier favoriet, maar nu ik vd Br. een paar keer heb gehad staan ze op een gedeelde eerste plek, haha! Ik hoop ook dat je je wat beter voelt na maandag sesa, en dat je er dan echt van kunt gaan genieten!