Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ botervliegje.
    Bij mij is het ook al snel er uit hoor de pregnyl en net ff gerekend na 12 dagen zou je nog 2.44 hcg moeten hebben, kv reageert idd vanaf 20 dan kan dit niet pregnyl zijn.
    Artsen noemen dat een chemische zwangerschap, heel even nestel maar nestelt zich dan niet verder in.
    Ik hoooooop het niet en dat de bloedtest iets anders zegt maar heb je vandaag dus bloedtest gehad op dag 6 na tp?
    Sterkte meis

Mariek hoe was het???

2. carma

carma Niet meer actief

Helaas nog niet veel verandering, behalve nu 2 eitjes van 13mm en het bm slijmvlies was nu 7mm ipv 10mm
    Maar ik heb zelf wel een idee waar dat aan ligt, ik heb namelijk 2 dgn achterelkaar in een heet bad gezeten waarvan de laatste keer een uur voor ik vandaag de echo kreeg (2 uur in bad gezeten en zitten leren)
    Daarnaast ben ik van 1 naar 2 eitjes gegaan en daar is ook weer energie voor nogig
    Ik ga komende dagen niet in bad en dan kijken we donderdag hoe het er dan uit ziet
    Ik hoop echt dat er dan min 1 door is gegroeit anders heb ik er een zeer hard hoofd in dat het deze maand goed komt
    Anders duurt het wel erg lang ik zit nu op dag 18 van een 31 dgn cyclus.

3. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Balen, Marieke. Mag ik vragen wat een bad dan doet? Ik bedoel waarom is dat niet goed? Wist ik niet namelijk. Is het dan ook slecht om -nu ik in de wachtweken zit- in bad te gaan?

Bedankt dat er naar me gevraagd werd. Ik lees hier veel en leef met iedereen mee maar merk dat ik ook erg in een dip zit en daardoor niet goed weet wat ik moet schrijven. De wachtweken vallen me nu heel erg zwaar. Ik dacht altijd dat ik het vooral in het begin (van de mmm) het zwaarste vond maar juist nu merk ik hoe moeilijk het is. Ik wil zó graag dat het nou gewoon eens gelukt is en blijft zitten. Een beetje geluk nog in 2011.

Hard tegen jezelf zeggen er niet teveel mee bezig mogen zijn helpt niet. Het zit er nu eenmaal. Ik ben continu bezig met eventuele signalen van m'n lichaam en het analyseren ervan. En het helpt niet. Want tsja, het kan positief en negatief zijn. Dus, afwachten maar. Nog een (lange) week.

4. carma

carma Niet meer actief

Nou ja als ik in een warm land loop krijg ik bv dikke pootjes dus het zou kunnen zijn dat er van binnen ook vaten uitzetten en dat de bm dan wat ingeduwd word ofzo, ik weet het ook niet maar het is wel heel apart dat een eitje wel groeit en het bmsv minder is
    Dr c zei ook dat het aan de manier van meten van een arts kan liggen, de een meet met een ruimere marge als de ander
    Maar goed ik zal het donderdag om 14.30 weten dan moet ik weer terug

5. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey meiden,

Balen Kimm, sterkte.
    Marieke, oh ja, het kan dus nog alle kanten op. Wachten tot dondedag maar weer...
    Botervliegje, misschien gewoon maar wat later testen:(Weet hoe moeilijk het is hoor!
    Alexandra, dit moet helemaal goed komen:D

Hier, eindelijk ongesteld geworden, joepie! Ik mag woensdag naar Geertgen. Naar die nieuwe dr.M. Jij bent daar geweest toch, Marieke? Hoe was die? Is het een ouwe of een jonge? Niet dat dat uitmaakt, maar toch. Haha!

6. carma

carma Niet meer actief

Het is de nieuwe medisch directeur Dr m.
    Hij is de leeftijd van dr W denk ik en hij is erg aardig (vergelijkbaar met dr W ook)
    Ik voelde me erg prettig bij hem, als je hem ziet lopen denk je oe maar eenmaal binnen is hij heel vriendelijk en stelt je erg op je gemak

7. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Spannend, Mariek! Komt vast helemaal goed!

Tja, later testen is natuurlijk altijd het veiligst. Maar zit nu 2 dagen voor NOD, dus zó laat is het nu toch niet... En als ik vandaag voor het eerst een testje had gewaagd was ik net zo goed van een koude kermis thuis gekomen als het teststreepje morgen nog lichter is...

8. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ Mariek jeetje wat gek allemaal zeg...hopelijk donderdag goed nieuws! Je houdt het spannend!!
    Ik duimmmm verder

@ fjtl geen dank, heeeeel herkenbaar gevoel. Ik werd deze wachtweken gek van de spanning....echt bijna een inzinking. Ik duim voor je!

@ Divaatje nee nu geen twijfel meer ;)
    Yes jij kan ook eindelijk weer verder. Ik heb dokter M zelf niet gezien maar was er toen ie er zijn eerste werkdag had en toen liep hij in artsenkostuum inclusief witte broek en de secretaresses hadden het daarover... weet niet of ie zijn witte pak nu ook nog aanheeft.

9. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Mariek: Ik hoop dat je donderdag goed nieuws hebt en je alsnog ene TP krijgt.

@Kim: Balen van die negatieve testen. Ga je toch morgen nog testen?

@all: ik ben een paar dagen niet hier geweest, maar allemaal erg veel succes en sterkte. Een dikke knuffel voor iedereen.

@Hier: Morgen om 13.30 uur heb ik dan eindelijk mijn echo bij Dr W. Ik ben erg benieuwd. Ik vind het in ieder geval reuze spannend.

10. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Meiden, ik lees wel mee maar ben poepie druk natuurlijk want over drie dagen is ONZE grote dag!!

Ik heb een tussentijdse bloeding gehad, ik denk omdat ik nu van de hormonen af ben, ik geloof dat mijn cyclus nu weer rustig is, maar geen idee wanneer ik nu dus ongesteld ga worden en weer moet beginnen met de deca. We zien het wel. Nu eerst genieten... want dit wordt ons moment. Voor mijn gevoel is dit het mooiste wat we gaan krijgen dus ik probeer er enorm van te genieten..

Mariek, ik duim voor je hoor!

Lieve groetjes, KrisKras

11. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Monique spannende dag vandaag! Hopelijk een mooi kloppend hartje straks!

Kriskras wat een drukte zo he die laatste dagen. Alvast een hele mooie prachtige gedenkwaardige dag gewenst. Ik vond en voelde me zo speciaal en ubergelukkig toen.

Kimmmmmmmmmmmm waar blijf je..ik hoop dat je een feestje aan het vieren bent!

12. carma

carma Niet meer actief

Lieve Kriskras ik wil je alvast een hele mooie dag wensen om nooit meer te vergeten
    Het is jullie dag, geniet er lekker van
    Zet je een foto in je map?? Ik ben erg benieuwd
    xxx

Monique toi toi toi bij dr W, ik duim voor je

Hier vandaag examen voor mijn event securerty diploma
    En als ik die heb kan ik aan de slag
    Duimen jullie voor me?? Ik moet om 10.40

13. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Geertgendames,

Ik lees nu sinds een tijdje hier ook mee, al vind ik het nog wel lastig precies bij te houden wie in welke fase/behandeling zit.
    Maar ik ben nu toch ook een geertgen-klant geworden en hoop dat ik hier ook mee mag kletsen.

Ik zal mij even kort voorstellen, dat is wel zo netjes.
    Ik ben dus Dierelier, ik ben niet 20, maar 27 jaar. Sinds een half jaartje getrouwd met mijn man, met wie ik al bijna 8 jaar samen ben. Fijn huis, lief hondje, allebei een fijne baan, veel en ver gereisd samen. Maar de wens voor een kindje is nu toch wel levensgroot aanwezig. Nu een jaar geleden met de pil gestopt, alleen werd ik helemaal niet meer ongesteld vanzelf. Uiteindelijk is in Juli in het ZH PCO geconstateerd, toestandje van mijn man is wel goed verder. In aug en sept 2 rondes Clomid gehad, behalve heel veel vervelende bijwerkingen deed dit compleet niks voor mijn eitjes. Afgelopen maand begonnen met spuiten en toen heb ik eindelijk een eisprong gehad, maar helaas niet zwanger.
    Nu ga ik verder bij Geertgen vanaf deze ronde. Ben er nu dus 2 keer geweest, 1 keer voor een second opinion, en vorige week voor een behandelplan. Vandaag moet ik er weer heen voor een uitgangsecho en ik hoop vandaag ook weer te mogen beginnen met spuiten. Ik ga dan beginnen met 50 IE puregon.
    Moet er nog iemand vanmiddag toevallig?
    Weet iemand hier hoe dat een beetje werkt bij Geertgen, en dan bedoel ik als het niet mocht lukken met spuiten na een ronde of 6 of je dan nog aan de IUI moet of dat je meteen door kan gaan met IVF? Wanneer krijg je een HSG en/of een samenlevingstest? Dit hebben ze in het ZH bij mij allemaal niet gedaan.

Mariek (heej naamgenoot!): succes vandaag met je examen, en wat goed dat je al zoveel afgevallen bent!! Wat goed dat er ook al 2 eitjes zijn die groeien. Dat van dat bms verschil had ik de afgelopen ronde ook, vond ik maar raar.

Monique: veel succes en spiekplezier bij de echo vandaag! Lijkt me heel bijzonder!

Kim: ik was al aan het meelezen en vooral bij jou, omdat we dezelfde NOD hadden, maar ik ben helaas zondag ongesteld geworden, hoop dat jij beter nieuws hebt!

Kriskras: wauw je gaat gewoon bijna trouwen, ik kan alleen maar zeggen: geniet, geniet,geniet!! Het is zo bijzonder!!

Alexandra: bij jou is het dus gelukt, wat goed! Hoe voel je je? Nog even wachten tot de echo dus. Die is ook gewoon bij Geertgen neem ik aan?

14. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    #454 chevelie, 8 nov 2011
    Laatst bewerkt: 8 nov 2011
    welkom hier dierelier.....ik zie dat je met puregon begin. hoef je geen decapeptyl te spuiten daarvoor...ik volg de lange protocol ik ben vorig week met decap. begonnen en hoop deze week mijn menstruatie te krijgen.ik heb ook nog niet zoveel ervaring met geertgen is voor mij ook de eerste behandeling daar.ik wens je alvast heel veel succes.

kimmikim heel veel sterkte meid .dikke knuffel

alle dames wens ik alvast heel veel succes toe.en een fijne dag xxxxx

15. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey lady's

alex- jaa ik had al wel getest, maar die was negatief. wel weer te vroeg dus ik heb nog een heel klein mini kansje maar ik ben bang dat het gewoon niet geluk is. aankomende vrijdag is officieel mijn datum dat ik testen mag. ik zit dan 16 dagen na tp. dus we zullen zien. maar zoals ik al zei: heb er echt een hard hoofd in nu.

dierelier- jaaa ik weet nog niet heel veel. ja 2 x negatief getest. wel te vroeg dus er zit een kleine kans in dat het misschien wel gelukt is. maar ik ga daar maar niet van uit ben bang dat het gewoon klaar is. volgende ronde.

kriskras- wauww bijna trouwen. maak er een geweldige onvergeetelijke dag van! alvast gefeliciteerd ;) geniet er van! jij bent de mooiste op die dag;)

@ de rest.... ik ben ff vergeten wat er nog meer allemaal geschreven is. maar alles dames succes bij geertgen. succes met het wachten... en hoop dat al onze dromen uit mogen komen ;)

xxKimmiikim

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dierelier welkom. Spannend allemaal he. Heel veel succes. Jij spuit omdat je geen eisprong hebt he??
    Ik heb icsibehandeling gehad in kort protocol. Echo is idd gewoon bij geertgen.

Chevelie jij doet denk ik ivf en dierelier niet dus geen deca.

Mariek hoe is het gegaan?

Monique hoop jij met mooi nieuws dadelijk!

Kimmikim shit wat balen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat je overmorgen dan wel positest. 14 dagen na tp van 2 emmys, dan had je echt hcg moeten hebben.
    Knuf meis

17. carma

carma Niet meer actief

JAAAAA GESLAAGD!!!!!!
    Ik was super blij want er waren er weer veel gezakt.
    Nog een week of 2 en dan kan ik aan de 4 daagse stage beginnen voor het praktijk gedeelte en dan ben ik officieel event securety officer en mag ik bij het bedrijf aan de gang
    Ik heb er zin in

Welkom dierelier, ik moet je stukje nog even lezen maar dat doe ik staks even

18. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @Mariek, wat goed! Gefelicteerd!!

@Dierelier welkom en heb je vragen, je kunt ze hier gerust stellen (al weet ik vaak het antwoord niet :p)

@kim Knuffel!

@kriskras heb je al zenuwen? Veel plezier enneh laat alles maar over je heen komen vrijdag!!!

@hier nog niets *snik* ik wil ongesteld worden! Dan kunnen we weer verder.

@alexandra, leuk idee ik heb al geroepen, ik houd de pen vast, jij duwt hand en drukt op het knopje, vond ie niets :( Maar ik heb vanaf het begin af aan geroepen dat hij degene is die me moet gaan prikken, dus hij is zich mentaal aan het voorbereiden. Alleen wel heel lief, hij zij gisteren nog "ik wil je geen pijn doen" *helemaal in love*

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Mariek wat goed! Gefeliciteerd!! Super zeg!
    Hoe is het met de kilos is er nog meer af?

20. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Even ego, hoor. Net als je denkt dat een test niet vager kan, kan het toch. Net nog even een testje gewaagd, ter afsluiting van deze ronde en nog steeds een lijntje te zien. 13 dagen na Pregnyl 5000. Ik krijg het ding met geen mogelijkheid op de foto, maar in het echt is 'ie wel direct te zien (al doet het pijn aan je ogen). Heeeeel dun, maar wel paars en even breed. Ben benieuwd wat de bloeduitslag van gisteren was, maar ze hebben 'm nog niet binnen. Nu zit ik dus nog steeds in onzekerheid, pfff. Hoewel het erg lijkt allemaal op vorige maand en dat was dus ook niet goed. Nou is het ook nog zo dat als ik deze week ongesteld wordt ik eind december uit zo komen wat betreft punctie. En ze doen geen puncties etc. tussen 21 dec. en 2 januari. :(

Deel Deze Pagina