Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Hoi lieverds.
    Alex gefeliciteerd

Mariek jij gefeliciteerd met je examen.

All ik blijf voor jullie duimen en denk elke dag aan jullie

Kimm geeft de moed niet op meid

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oeoeoe cilek je gaat hard joh! Alweer 10 weken! Voel je je goed?

Hier weet ik ff niet wat ik moet doen. Ik ben na de bevalling van Lynn en Sem 2x ongesteld geweest. En nu al 3,5 maand helemaal niet meer. Voordat ik aan vruchtbaarheidsbehandelingen ben begonnen was ik 1x in de 5 a 6 weken ongesteld. Ook na de bevalling. Eerste cyclus duurde 44 dagen en die daarna 37 dagen.

Iemand hier na de bevalling met pco ook last van gehad?

3. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Goed zo, Marieke!

Dierelier, welkom hier. Vraag maar raak, ben al een ervaren Geertgen-ganger.

Marjolente, wachten duurt lang he?! Bij mij duurde het ook bijna een week langer.

Monique, en en hoe was het??

4. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor het welkom dames!
    Ik spuit idd omdat ik geen eisprong van mezelf heb. Dus puur ovulatie inductie nu, nog geen IUI of IVF of iets.
    Ben net weer geweest en alles zag er goed uit dus mag vandaag beginnen met Puregon.
    Ik heb het idee dat ik Monique misschien gezien heb vanmiddag, zou dat kunnen?

5. carma

carma Niet meer actief

Is er iemand die donderdag middag moet rond half 3????

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ben vanmiddag bij Geertgen geweest. We hadden er een erg goed gevoel bij! Aan al onze wensen kan worden voldaan. Dus dat is helemaal super. Zodra ik ongesteld wordt kunnen we beginnen. Heel spannend dus. En een kort protocol.. Dus over een maandje heb ik al een punctie....!

Welkom nieuwe meiden!

Alex hoe voel jij je nu? Beetje meer vertrouwen zo langzaam aan..?

7. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Milla wat fijn dat bij jou het gevoel ook zo goed is. Vooral fijn dat je zelf zo mee kan denken.
    En zo fijn dat korte protocol! Ging wel heeel snel maar het heeft me tot nu toe alleen maar goeds opgeleverd.
    Heb je vast hoor!

Beetje bij beetje komt het geloof en vertrouwen al blijft het eng en spannend en wil ik het met eigen ogen gezien hebben...

Dierelier jij ook van start. Veeeel succes alvast. Het zou zo maar kunnen dat je haar hebt gezien.

Mariek nee ik ben er donderdag niiet...zou wel willen maar das een beetje vroeg ;)
    Nog twee weekjes voor mij. Ongelooflijk dat er toch al een week voorbij is

Cilek dank je. Hoe is het met jou?

Minnie heb helaas geen antwoord op jouw vragen....

8. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Dierelier: Allereerst welkom hier op het forum. Leuk dat jij er nu ook bij bent. Het kan inderdaad dat je me vanmiddag hebt gezien. Ik had namelijk om 13.30 uur een afspraak met Dr W. Ik had goed nieuws gekregen dus ik was erg vrolijk. Ik was met mijn beste vriendin waarvan ze zeggen dat zij erg veel op mij lijkt dus wie weet heb je mij gezien.

@Mariek: Gefeliciteerd dat je geslaagd bent.

@Kriskras: Alvast een hele fijne dag en natuurlijk gefeliciteerd.

@Hier: Ik heb dus goed nieuws gekregen. Op de echo was 1 kindje te zien met een heel goed kloppend hartje. Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk, maar Dr W was zoals hij zelf zei erg content met wat hij zag. Hij wenste me heel veel succes en zei wel dat ze een geboortekaartje verwachten. Dat ga ik uiteraard wel even doen. Toch gaf hij ook het advies om toch onder controle bij de gynaecoloog te gaan, omdat ik verschillende medicijnen heb oa voor mijn maag nav mijn gastric bypassoperatie, schildkliermedicijnen en anti-allergiemedicijnen en mijn overgewicht brengt natuurlijk ook risico's met zich mee. We hebben nu afgesproken dat ik morgen toch naar de verloskundige ga en met haar ga overleggen. Als zij het met mij aandurft ga ik toch voor een verloskundige. Morgen om 12.00 uur dus die afspraak. Oh ja, ik ben iets korter zwanger dan ik zelf had uitgerekend. Ik ben namelijk vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger en ben uitgerekend op 24 juni. Toevallig net op de verjaardag van het zoontje van mijn beste vriendin. Ik ga dus de banner nog proberen aan te passen.

@all: heel veel succes en sterkte in jullie traject

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alex; tja als er bijv maar 1 blijft zitten heb je niet gelijk zoveel hcg. maandag zou t dag 12 na tp zijn geweest toen k negatief testten
    dus te vroeg. Ik weet dat de kans heel erg klein is, en dat mn hoop behoorlijk weggeèbt is, maar het is niet leuk om dan te lezen: "eerlijk gezegt denk ik niet dat je posi test. Sommige dingen mag je denken maar hou ze voor je! je bedoelt t misschien niet zo maar zo voelt het wel voor mij! Jij weet ook als geen ander hoe het is om in dit proces te zitten en je zou t ook niet leuk vinden als iemand dingen tegen jou zegt over dat t niet gelukt is als je nog een klein beetje hoop heb. Ik blijf zeker realistisch en ik weet dat het een kleine kans is. Màar laat me dat maar zelf ondervinden. Beschouw dit niet als een aanval, dat is het niet maar ik wil toch gezegd hebben dat t mij behoorlijk stak toen ik het las.

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mini, kan het toevallig zijn dat je (wonder wonder) zwanger bent?

Je hoort wel eens mensen die zwanger raken na een bevalling omdat je dan vruchtbaarder schijnt te zijn?? ;) haha dat zou wat zijn! Maar je hoort t wel eens vaker!! ;)

@cilek- bedankt meid! Hoe voel jij je?? 10weekies al weer gaat vlot!

Monique- fijn dat t er allemaal goed uitzag! Gefeliciteerd!! Nu kun je miss net effe iets meer van alles genieten!

Marièk- gefeliciteerd meis!! Goed gedaan!!!

11. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Welkom hier, Dierelier. Fijn dat je je goed voelt bij Geertgen en daar 'aan de slag kunt'.

Kim, ik snap je heel goed. Blijf hoop hebben. Tot op de laatste seconde. Dat houdt je namelijk overeind. Mocht het toch nient zijn waar je zo op hoopt, dán komt het verdriet en valt de teleurstelling op z'n plek. Maar nu is er gewoon nog hoop. Naast realistisch zijn, natuurlijk. Maar het is nu eenmaal óf positief, óf negatief. En dat is realistisch genoeg voor nu.
    Ik hoop ook keihard met je mee. Gun het je enorm.

Wat prachtig, Monique! Mooi om te zien dat er een wondertje in je buik zit. Succes morgen bij de verloskundige. Goed dat je beide opties bekijkt en dan kijkt naar wat verstandig is.

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meis, lief van je!
    Idd in mn hoofd is deze ronde voorbij, maar in mn hart... Heb k zo iets van het is pas voor bij als het dan ook daadwerkelijk gebeurd is. Negatief getest op echt dag 16 na de terugplaatsing. En ìk weet stiekem ook wel dat die negatief zal zijn, maar stel je nu eens voor dat dat niet zo is??? Ach, dromen houd je idd overeind ;)
    Nou ik ga slapen dat was k om 9.15uur al van plan! X

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Kim bij deze oprecht mijn excuses want dat was absoluut mijn bedoeling niet.

Ik weet idd als geen ander hoe het voelt.
    En op basis daarvan zei ik het ook...
    Nogmaals sorry.
    Het was echt niet mijn bedoeling je te kwetsen ofzo.
    Ik weet uit eigen ervaring dat een negatest op dag 12 na tp geen hoop meer betekent voor mezelf.
    Ik hoop dat het voor jou niet zo is.

Monique wat fijn meis.
    Idd slim overleggen met vk..
    Hier moet ik naar gyn ivm gecompliceerde zwangerschap en bevalling.

14. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    alexandra80...klopt ik doe ivf .ok ik had t niet door hihi dat ze icsi ging doen , bedankt dat je dat ff vertelt fijne dag

milla....mooi dat je binnen kort ook mag beginnen ik wens je alvast heel veel succes

alles dames jullie ook veel succes met alles wat jullie gaan doen en bij de andere dames waar t minder goed gaat de hoop niet op geven.

ik zit trouwens nu op dag 30 van mijn cyclus zie mijn menstruatie nog niet wel balen hoop dat t morgen wel door breek , ik had gisteren wel een beetje bloeding gehad ik helemaal blij . maar helaas niet voor gezet . ik had t geertg gelijk gebeld . ze zeiden dat ik beter kan wachten tot t echt door breek .dus laat hij maar komen kan ik door gaan ....fijne dag dames ik ga nu aan t werk

15. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal bedankt voor het warme welkom hier!! Superlief!

Monique: waaah wat goed zeg!! Oh super!! Ik heb je denk ik niet gezien, ik was wat later, moest om 10 voor 3. Succes vandaag bij de verloskundige, hoop dat je gewoon daar kunt blijven.
    Wat is jouw traject geweest?

Chevelie: succes met wachten, ik begrijp dat je daarna verder kunt voor IVF?

Kim: ik zou ook nog steeds hoop hebben hoor, ik hoop ook echt voor jou dat je gauw goed nieuws hebt!!

FJTL: Dankjewel. Ik zie dat jij ook ovulatie inductie hebt gehad en nu overgaat op IVF? Of was dit met IUI?
    Ik vroeg me namelijk af hoe het zit als ik 6 rondes heb gespoten met goeie eisprongen en als er dan geen zwangerschap is, hoe het daarna verder gaat. Of ik dan voor IUI zou moeten of meteen door voor IVF.
    Ik las nl op die site van Freya dat maar 35% van de mensen zwanger wordt die hormonen spuiten voor O.I.

16. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Hoi, even snel vanaf m'n telefoon.
    Ik heb inderdaad zes rondes OI gedaan. Ook deze ronde ia er uiteindelijk echt daarvoor gekozen. We zijn voor IVF gegaan (opstart) omdat ik vorige keer overstimulatie had en die ronde dus moest weggooien. Dat is zonde. Echter, bij de metingen werd duidelijk dat dit een 'normale ronde' zou worden. Dus spuiten, klussen en zelf goed mikken, zoals de arts het zei. ;)

Ik durf dat ook wel aan omdat ik weet dat het kan. Het is een keer gelukt. Echter, een miskraam volgde. Maar we weten dat het kan. Zolang IVF is dus niet nodig is, OI. Wel wil ik vragen, wanneer deze ronde niet lukt (zit nu in de tweede wachtweek) of we in het nieuwe jaar gewoon echt voor IVF gaan. Hier is al eerder over gesproken.

Wanneer OI, wanneer IUI en wanneer IVF? Ik denk dat dat heel persoonlijk is. In mijn geval zou IUI niet echt een meerwaarde hebben werd er gezegd. Maar hoe dat precies zit weet ik niet.
    Ik zou niet teveel naar cijfers kijken. Zelf bekijk ik het echt per ronde. En zie ik iedere ronde weer als kans. Ga je je teveel op cijfers richten dan creëer je in je hoofd minder kansen.

En daarbij, juist bij GG vind ik dat je alles kunt bespreken. Wij hebben dus na de miskraam het aangekaart en aangegeven dat wij wel een grens hebben qua pogingen (psychisch) en ik dan wil kijken naar overige mogelijkheden. GG kwam toen zelf met IVF.

Ik ben echter blij dat we nog een ronde 'zelf' hebben kunnen doen. En hopelijk is dit geslaagd!

Succes met alles. Heb hoop en vertrouwen.

17. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej bedankt voor het snelle antwoord!
    Wat spannend dat je weer in de wachtweken zit!
    Fijn ook te lezen dat het voor jou goed voelt zoals het nu gaat, ik denk dat dat heel belangrijk is.
    En wat verdrietig van je miskraam...
    Ook fijn te lezen dat het bij GG allemaal wel goed bespreekbaar is, dat idee en gevoel heb ik ook wel bij Geertgen.

Je hebt ook helemaal gelijk dat ik niet naar de percentages moet kijken. Ik bedenk me nu alleen de hele week al: damn, als je toch nagaat wat er allemaal goed moet gaan voordat je uberhaupt zwanger kan zijn, dan vraag je je toch af hoe het komt dat er best veel mensen per ongeluk zwanger raken, of dat het bij veel mensen wel snel gaat.

Wij zijn hier gewoon allemaal stuk voor stuk een stel stoere dames waarbij duidelijk is dat het bij ons geen ongelukje of opwelling zal zijn (waar op zich niks mis mee is), wij hebben er meer dan bewust voor gekozen en er een hele strijd voor over om onze grootste droom uit te laten komen!

18. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    dierelier20 klopt ik ben vorig week met decapeptyl begonnen en hoop volgend week met pugeron te beginnen.

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @dierelier: Wij hebben ook OI gedaan. Zowel bij mijn eerste als bij de tweede. Bij de eerste waren we de tweede ronde clomid zwanger. Nu zijn wij in maart dit jaar begonnen Bij het geertgen met clomid 50. Deze heb ik twee rondes geslikt waarvan 1 ronde aansloeg en de andere niet. Daarna 2 rondes clomid 100 gehad, weer 1 ronde wel en 1 niet. Toen zijn wij over gegaan op gonal spuiten. Daar had ik de 1e ronde wel een ei mee, maar geen zwangerschap. De tweede ronde gonal duurde wel langer voordat het aansloeg (cyclus van 38) maar daar kwam wel een zwangerschap uit. Dus geef de moed niet op. Bij het GG doen ze echt wat het beste voor jou is

20. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Kimmie: ik blijf gewoon duimen voor jou hoor!!

Deel Deze Pagina