Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Dames; wens jullie allemaal veel succes met de behandelingen in GG
    Wij zijn er vorige jaar ook mee gestart en met einddoel nu 31 weken zwanger. Ik kan er ook alleen positief over mee praten. Binnen 2 mnd zwanger dmv pregnyl

Hoop dat jullie gauw zullen volgen

2. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Yess!! 2 eitjes zijn doorgegroeid. Maandag volgende echo om te kijken wat ze doen. Eindelijk!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Super leintje! Hoe groot waren ze?

4. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Leintje1983, top! Gefeliciteerd!

@ Anoniempje25, wat fantastisch! Het blijft een wonder. Gefeliciteerd!

Liefs, Iefje

5. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora01, ze waren nog niet echt groot. Maar nu zijn ze net iets meer dan 10mm. Dat heb ik nog niet gehad. Ze waren vorige week nog maar 2mm en de rest is nog zo. Dr. W hoopt dat ze maandag 16mm zijn. Eindelijk gebeurt er iets.

Anoniempje25, ik blij van je goede ervaring van Geertgen en hoop dat ik ook zo'n succes verhaal mag schrijven over een poosje. Succes met de laatste 2 maanden zwangerschap en geniet.

Dank je Iefje! Hoe staat het er bij jou voor?

Mnr, hoe is het met jou?

liefs leintje

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @anoniempje: succes verhalen zijn altijd welkom ;) hebben jullie zelf geklust?

@leintje: hele vooruitgang dus :) fijn, eindelijk dus een echte kans. Wat spuit je eigenlijk, gonal? Krijg je iui of zelf klussen?

@hier: wachtbank is saai en heb er nu alweer genoeg van ;) mn borsten knappen weer bijna uit elkaar.. Sinds ik spuit (en dus ook pregnyl krijg), heb ik er super veel last van na mn ei.

7. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora01, Als het nu bij deze 2 eitjes blijft mogen we zelf klussen. Het zaad van mijn man is goed. Misschien doen we van de week nog een samenlevings test. Kijken of dat ook goed is, zo niet dan is IUI misschien wel een optie. Als er ineens veel meer eitjes vrij komen kunnen we nog over op een escape ivf. Spannend dus maandag.

8. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora01, Ik hoop voor je dat je wachtweken snel voorbij zijn en dat je dan positief nieuws heb. Vervelend dat je zoveel last heb van de pregnyl.

9. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora01, Veel succes met de wachtweken en hopen op positief nieuws.
    Vervelend dat je last van de pregnyl heb.

10. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Oeps mijn iphone gaf aan dat ie het bericht niet geplaatst had. Nou ja,dan heb ik je dubbel succes gewenst.

11. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Leintje1983, We staan weer op de wachtlijst. We hebben nu 1 terugplaatsing gehad, die helaas niet positief was. Nu wachten tot er een nieuwe donor is.

Liefs Iefje.

12. mnr

mnr Niet meer actief

Leintje: jij ook morgen? Ik ook morgen weer fm.
    Ik duim voor je dat ze goed gegroeid zijn!

Iefje: wat vervelend dat je nu weer eerst op de wachtlijst moet! Hopen dat jullie snel weer aan de beurt zijn!

Flora: ik vond de wachtweken heel lang duren. Terwijl deze 'spuit week' voorbij vloog. Succes met wachten! Wanneer kan je testen?

13. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    mnr, veel succes vandaag! Hopen dat er al wat te zien is. Misschien heb je met fostimon wel veel sneller een ei.

Iefje, ik hoop dat je snel aan de beurt ben, dat je niet lang op die wachtlijst hoef.

Ik vind het heel spannend vandaag. Zouden ze doorgegroeid zijn? Zijn het er bij 2 gebleven? Vandaag is wel even beslissend wat er van de week gaat gebeuren. Ik hoop dat die 2 lekker zijn doorgegroeid,

14. mnr

mnr Niet meer actief

Jij ook heel veel succes meid! Hoe laat moet je?

15. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Om 11:20 bij Dr. W.

16. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    En jij Mnr?

17. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Vandaag weer een fm gehad en de 2 eitjes zijn langzaam doorgegroeid. Nu zijn ze 12 en 13mm. Vrijdag mag terug komen en kijken we of ze dan groot genoeg zijn. Zo ja, dan krijg ik een pregnyl spuit. We moeten wel van de week al klussen. Als die vrijdag toch gesprongen is we zeker zijn dat de kans benut is.

18. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend dan leintje!

Hier vanochtend de eerste fm gehad maar alles was nog onder de 10 mm.
    Nu over een week weer terug en vanaf vandaag weer gonal f spuiten!
    Ben echt blij dat ik weer gonal mag ipv fostimon :)

19. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Mnr,Fijn dat je weer Gonal mag spuiten. Is dat op eigen verzoek of vond de arts dat beter? Het is in ieder geval weer een stuk makkelijker. Hopen dat je volgende week wel eitjes heb.

Idd is begint het echt wel spannend te worden. Het is voor mij echt bijzonder dat er nu een kans is.

20. mnr

mnr Niet meer actief

Ik vroeg dokter W waarom ik nu fostimon had gekregen. Hij zei dat ze daar vanaf 2014 op over moeten stappen van de zorgverzekeringen omdat het goedkoper is.
    Maar omdat ik nu meer moet gaan spuiten mocht ik nu ook weer terug naar de gonal f. Dit is echt zoveel fijner!
    Spuiten stelt nu niks meer voor :)

Ik was ook blij toen ik met spuiten eindelijk een ei had! Zo fijn is dat hè!

Ik heb het vandaag nog na gevraagd en per eisprong heb je 30% kans om zwanger te raken..

Heel veel succes, en hopen dat ze mooi door gaan groeien!

Deel Deze Pagina