Flora: hoe laat is je afspraak? Heel veel succes? Leintje: hoe gaat het met jou? Iefje: fijn dat je zo snel weer kan! Heel veel succes! Hier: gisteren fm gehad. Ene kant een ei van 10mm, andere kant 11mm. Nu opgehoogd en zaterdag weer terug. We waren een half uur te vroeg maar ik was al na 10 min aan de beurt eerder dan m'n afspraak dus. Ook wel een keertje fijn Nu hopen dat ze zaterdag groot genoeg zijn!
Mnr, wat fijn! Al eitjes aan het groeien! Hopen dat het zaterdag groot genoeg is. Flora, hoe is je intake geweest? Hier is het allemaal rustig. Ik denk dat ze nog aan het groeien zijn. We gaan het donderdag zien. Ben heel benieuwd. liefs leintje
Spannend mnr! Iig al iets te zien, dat is fijn! En een snelle afspraak! @hier: slechttttt nieuws we moeten een ronde overslaan... Ik heb 4 grote cystes dus ik mag nu niet spuiten. Op de een of andere manier had ik dat gevoel al, maar toch behoorlijk balen. Vorige ronde toch iets te heftig gereageert op de fostimon. De kleine follikels zijn dus doorgegroeid en een cyste geworden. Nu wachten op mn eigen ongi, dat kan snel zijn maar ook heel lang duren.. Als ik na 35 dagen nog niet ongi ben of geen ei heb gehad, dan gaan ze mn ongi opwekken. Verder vond ik Geertgen erg prettig! Fijne werkwijze, lieve mensen! We mochten in principe dus gewoon doorgaan, maar die cystes hebben roet in het eten gegooid Volgende ronde krijg ik waarschijnlijk ook Gonal-F om te kijken hoe ik daar op reageer. Anders Fostimon in een lagere dosering. Op cd 2 moet ik weer terug voor een uitgangsecho om te kijken of de cysten weg zijn! Ook gaan ze die cyclus een soort van samenlevingstest doen. Ze nemen slijm bij mij weg en ml moet een potje vullen het zaad en slijm brengen ze dan samen en kijken of het goed op elkaar reageert. IUI is voorlopig nog niet ten sprake (tenzij de test negatief is). We hebben meer kansen door zelf te klussen. Dat dacht ik zelf ook, dus is fijn om die bevestiging te hebben. Zodra het op deze manier niet wil lukken, dan dus wel over op IUI. Dat mogen we zelf ook aangeven, wanneer we daar aan toe zijn. We hebben niet lang hoeven wachten, dr. M was wel een fijne arts die goed meedenkt. Hij kwam een beetje chaotisch over, maar wel kundig. Hopelijk nu snel een eigen ei, zodat we weer verder kunnen. Toch even een enorme domper..
Flora, wat vervelend van die cystes. Jammer dat je deze ronde dan niet door kan gaan. Wel fijn dat je een prettige intake bij Geertgen heb gehad. Ik hoop dat je snel weer verder kan. Ik heb totaal geen bijwerkingen van Gonal F. Ik reageer alleen pas met 150E. Maar dat kan bij iedereen weer anders zijn. Jij reageert volgens mij al snel met een lage dosis fostimon, dan zal het met gonal ook zijn. Veel succes in ieder geval. Liefs Leintje
Wat vervelend dat je cystes hebt! Een ronde overslaan is nooit leuk natuurlijk Hopelijk komt je menstruatie snel uit zich zelf weer op gang en kan je snel verder! Wel fijn dat het zo goed bevallen is in het geertgen. Ga je nu helemaal niet meer naar het zh? Leintje: moet jij morgen weer? Ik spuit nu zelfs 225 gonal.. Ik heb echt een hoge dosis nodig om iets te laten groeien.
Hier ook heel ander nieuws. Ik ben even totaal van slag. Gisteren ben ik bij geertgen geweest en er groeien nu al minimaal 7 stuks aan 1 kant. Andere kant is rustig. Ze zijn allemaal tussen de 14 en 18. Het wordt dus volgende week dus een ivf. De dokter had totaal niet verwacht dat dit zou gebeuren en ik nog minder. Ik spuit nu cetrotide om een eisprong te voorkomen. En moet zaterdag terug komen. Waarschijnlijk krijg ik zaterdag te horen, wanneer punctie enz. Dr. W zat zaterdag helemaal vol. Maar wilde persee mij zelf zien. Nu begint hij 10 minuten eerder. Zodat ik toch bij hem terecht kan. Hij wil het zelf zien, omdat het bij mij zeer slecht te zien is. Alle eitjes liggen tegen elkaar en lijken op 1 ei. Maar dat was al eerder zo. Ik vind het nu wel een heftige emotionele achtbaan. Ik was helemaal onderste boven toen ik terug de wachtkamer in kwam. Gelukkig had ik een lieve verpleegkundige die me even op ving. Maar toen moest ik die spuit gelijk klaarmaken en in zetten. Wat een klungel was ik. Ik hoop dat ik het straks nog weet hoe het moet. Ik heb hier in frankrijk slecht internet. Dus ik laat zaterdag weten hoe het gelopen is.
Jeetje Leintje wat een heftig nieuws! Een ivf is ineens iets heel anders, veel heftiger en daar had je helemaal niet op gerekend! Wat vervelend ook dat ze zo slecht te zien zijn. Heel veel succes morgen! Ik hoop dan maar dat je snel de punctie hebt zodat je ook snel een terug plaatsing hebt. Wat raar hé? Dat ze eerst niet willen groeien en dan allemaal tegelijk.. Ik snap dat je daarvan geschrokken bent. Succes morgen!
Wow leintje, dat is even een omschakeling! Wel fijn dat dr W. je zelf terug wil zien. Heel veel succes morgen! Lijkt me super spannend, als je ineens ivf op je bordje krijgt. Doen ze dat standaard als je ineens zoveel eitjes hebt? @mnr: jij ook succes morgen! Hopelijk 1 of 2 mooie eitjes Ik hoef nu idd niet meer terug naar het gewone ziekenhuis. Ik moet nog wel even bellen dat ik daar weg ben @hier: we hebben weer wat rust gevonden bij het idee dat we nu moeten wachten.. Even hormoon-vrij is ook niet zo verkeerd. Vanaf januari alleen maar gestimuleerde cyclussen gehad en dat merk ik nu wel. Ik heb onwijze hoofdpijn.. Hopelijk trekt het gauw weer weg. ML en ik hebben met elkaar afgesproken dat we gewoon op cd 26 gaan bellen, als ik dan nog geen eisprong heb gehad. Ik temp gewoon door, dus dat zie ik vanzelf wel. GG wil dan vast wel even een echo maken en eventueel provera geven indien er binnenin nog niets gebeurt.
@ Leintje, heftig! Heel veel succes! @ Flora, balen dat je nu moet wachten @ Mnr, heel veel succes! Hopen dat ze groot genoeg zijn! Je moet morgen, toch? @ hier, echo gehad vandaag en een go voor terugplaatsing, dus komende woensdag terugplaatsing! Liefs, Iefje
Iefje: weer erg spannend dus! Gaat wel allemaal erg snel zeg! Heel veel succes woensdag! Leintje: hoe is het gegaan? Hier: beide kanten een mooi groot ei. Morgenochtend de pregnyl zetten. Ben echt heel blij dat ze groot zijn! Moet nu voor het eerst op cd3 terug komen voor een uitgangsecho omdat er een kleine kans op een cyste is. Hopelijk is dat niet nodig
Mnr, wat fijn dat je 2 eitjes heb! Veel succes en hopen dat het deze keer raak mag zijn. Iefje, super dat je woensdag een terugplaatsing krijg. Veel succes!
Vanmorgen weer terug geweest en 4 eitjes zijn al 18 en 19mm groot. 3 andere zijn iets kleiner en 2 nog iets kleiner. Woensdag om 8:30 staat de punctie gepland. Super spannend allemaal. Ik heb een tas vol medicatie gekregen, dus we ons gaan voorbereiden op de punctie.
Ik ben benieuwd hoeveel het er woensdag dan zijn! Kunnen de grote niet voor die tijd vanzelf springen? Wel spannend voor je!
Mnr, ik spuit nu ook cetrotide die de eisprong tegen houd. Maandag spuit ik die voor het laatst met gonalf en dan s'avonds om 21:30 moet ik pregnyl zetten. Dan dinsdag niets meer en woensdag zijn de eitjes weggehaald voor ze gaan springen. En na de punctie moet ik 16 dagen lang 3 x perdag ustragestan balletjes vaginaal in brengen voor het behoud van het baarmoederbedje en slijmvlies. Een heel verhaal, maar dit is het hele verhaal van de puctie en dan na 2a3 dagen een terugplaatsing. Dan 16 dagen daarna testen.
@ Leintje, Wat spannend! Wij hebben woensdag de terugplaatsing. Ik moet inderdaad ook weer aan de slag met de Utrogestan bolletjes 3 x per dag. Heel veel succes!! Misschien komen we elkaar nog tegen . Liefs, Iefje
Ja, misschien wel Iefje. Jij ook heel veel succes. Ik hoop voor je dat het deze keer raak is. Mnr, hoe is het met jou? Lekker nu aan het afwachten. Ik hoop dat je een beetje afleiding vindt. Moontje B, lang niet meer gehoord. Hoe is het bij jou afgelopen? Had je nu nog meer eitjes? Flora, hoe is het met jou? Hier super zenuwachtig. Ik doe me best om te ontspannen. Maar vindt het super spannend en ook het moment hoeveel eitjes er werkelijk zijn wat bruikbaar is. Dan wordt je wel echt geconfronteerd met de kwaliteit van je eitjes. Dat er follikels zijn wil niet zeggen of er goede eitjes zijn. Dat maakt me een beetje onrustig. Vanavond de pregnyl zetten en dan morgen niets. Zal wel wennen zijn niet te hoeven spuiten. Wij gaan morgen avond wel in het hotel in Elsendorp slapen, zodat we woensdag morgen niet hoeven te reizen. Het leek ons een betere optie dan 3,5 uur rijden s'ochtends. Ik ga nu verder met mijn woning soppen, dan kan ik lekker de rest van de week ontspannen. liefs leintje
Kan me goed voorstellen Leintje dat het spannend is! Ik hoop dat je veel goede eitjes hebt! Je hoeft er uiteindelijk maar 1 te hebben die uitgroeid tot een beeb! Heel veel succes meid!