Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Aha, op die manier. Ik dacht dat ze icsi alleen bij slecht zaad deden.

Deed dr W ook je punctie? Ik hoop dat je morgen snel goed nieuws krijgt!

2. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Dr. K deed mijn punctie. Ze wordt een 2 jaar geleden niet als goeie arts beschreven in dit forum, maar bij mij is de puctie super verlopen. En ze was superlief voor me. En aan mijn man legde ze alles super goed uit. En de punctie deed wel pijn, maar niet overdreven. Ik kon het goed opvangen volgens mijn man. Het blijft vreemd dat ik het niet meer weet. Raar goedje dat dornicum.

3. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Ik weet eigenlijk niet waarom ze standaart voor icsi gaan bij geertgen.

4. mnr

mnr Niet meer actief

Fijn dat het zo goed gegaan is!

Ik ken het verhaal van vorig jaar inderdaad en kan me voorstellen dat je er daarom tegenop zag. Dat zou ik ook hebben. Gelukkig maar dat alles zo goed is gegaan!

Raar dat je het niet meer weet terwijl je wel bij was. Dat was dan zeker heftig spul! Maar gelukkig maar dat het zo goed ging.

Ik duim voor je!

5. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Daarom moet je eigenlijk niet heel erg kijken hoe een ander het ervaart. Je kan uiteindelijk alleen maar zelf oordelen. En ik wist niet dat ik haar kreeg. Want ik was bij dr. H ingedeeld, en die doet dit vak nog maar een half jaar. Ik was dus heel erg blij toen ik hoorde dat ik dr. K had. En naar mijn idee was ze heel kundig. Dus wat voor stappen je ooit krijgt, laat je niet te veel beinvloeden door internet. Het is uiteindelijk jou ervaring.

6. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Yes!!! Beide embryo's zijn nu weer doorgedeeld. Heel misschien morgen terugplaatsen anders maandag. Ik hoop morgen.

7. mnr

mnr Niet meer actief

Mooi zeg!! Wanneer hoor je dat dan? Spannend weer hoor!

8. mnr

mnr Niet meer actief

Ik vind trouwens dr H niet zo'n goede dokter. Dat is de enige die ik niet wil tenzij het echt moet, maar liever niet.
    Dr K vind ik ook wel aardig. Alleen de eerste keer dat ik haar had was ze niet in een goede bui, maar de keren daarna was ze best aardig.

9. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Ik had persoonlijk ook niet zo'n goed gevoel met dr H. Omdat hij dit vak nog maar een half jaar doet, vond ik echt niet geweldig toen ik hoorde dat hij het zou doen. Toen ik de punctie kamer in liep zag ik dr. K. Ik was toen heel erg blij, ondanks de blunder van vorig jaar. Maar zou elke arts niet een keer een blunder maken? Ze was echt super lief. Ik had haar nooit eerder gehad, vanwege dit forum ook een beetje haar ontweken. Maar ik zou nu zo een afspraak bij haar in plannen.

Ik hoor morgen om half 9 hoe de embryo' s het doen. En dan hoor ik of ik gelijk naar geertgen moet of maandag.

Mnr,Hoe is het met jou? Kan je een beetje afleiding vinden?

Iefje, hoe gaat het met jou?

Liefs leintje

10. mnr

mnr Niet meer actief

Ik heb helaas een beetje slechte ervaring met H. Je merkt ook gewoon dat hij heel onervaren is. Ik was trouwens op z'n eerste werkdag ook z'n eerste patiënt :)

Afleiding vinden lukt tot nu toe wel. Ik voel verder ook niets, terwijl ik de andere keren door de pregnyl van alles voelde.
    Over een week ga ik testen.

Spannend morgen! Waar ligt het aan of je dan of maandag de tp is?

11. mnr

mnr Niet meer actief

Wat betreft K, die punctie die toen misging deed zij niet zelf maar een arts in opleiding. Maar K kreeg toen het infuus niet aangelegd en toen moest het zonder verdoving, en dat was ook zeker niet netjes..

Ik zou dan ook wel boos geweest zijn maar ik denk wel dat er helaas overal fouten worden gemaakt. Maar wat er toen allemaal is misgegaan is ook niet goed te praten maar niet alleen K haar schuld denk ik.

Maar wel heel fijn dat het bij jou wel goed ging! Ik denk dat je er ook altijd van uit moet gaan dat het wel goed gaat :)

12. Calimerootje

Calimerootje Niet meer actief

Als het mag wil ik hier wel mee kletsen.

13. mnr

mnr Niet meer actief

Tuurlijk mag dat! Welkom!

Loop je al lang bij gg?

14. Calimerootje

Leuk!

In 2009 ben ik er van januari tot en met oktober geweest. Toen zwanger bij de 11e IUI-D behandeling.

En nu sinds juni dit jaar voor een broertje/zusje voor mijn dochter.

Hoe lang kom jij er al?

15. mnr

mnr Niet meer actief

Ik ben nu sind april bezig.

Ben je weer bezig met iui-D?
    Zit je midden in het spuiten of in de wachtweken?

Fijn dat het de eerste keer ook gelukt is! Mag ik vragen waarom je iui-D hebt?

16. mnr

mnr Niet meer actief

Weet je het al leintje?

17. Calimerootje

@Mnr, waar ben jij nu mee bezig? En waarom?

Mijn dochtertje komt uit relatie met ex. Hij had als kind niet ingedaalde zaadballen en is daar niet goed voor behandeld. Vandaar dat hij onvruchtbaar was. Toen nog een TESE operatie gehad, maar leverde niets op.

En mijn huidige vriend is helaas nu ook onvruchtbaar. Dus weer terug naar het Gg en we hadden geluk, kunnen gebruik maken van zaad van dezelfde donor als toen. Helaas waren er nog maar 14 rietjes met nu wat slechter zaad. Heb 5 IUI behandelingen gehad met 2 rietjes en tussendoor nog een HSG onderzoek, waarbij alles goed was.
    Omdat het zaad bijna op raakt zitten we nu in ICSI behandeling 1.
    Sinds 23 oktober spuit ik triptofem en sinds vorige week zaterdag spuit ik 225 gonal-f. Afgelopen donderdag echo gehad en in totaal 11 eitjes. Bij eerste echo vorige week vrijdag waren dit er 8. Nu hopen dat ze allemaal goed groeien en dinsdag terug voor echo.
    En dan hopelijk een punctie komende week.

18. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Vanmorgen werden we gebeld dat de embryo's het goed doen. Ze zijn beide 8 cellig. En dat is top. Dat willen ze zien. Nu wilden ze pas maandag gaan kijken, omdat ze de beste niet konden kiezen. Toen dat tot me doordrong, werd ik heel onrustig. Maandag is zo ver en ze waren nu top. Wat wil ik nog meer. Wachten tot er een afhaakt? En stel dat maandag blijkt dat alle twee zijn afgehaakt. Dan sta ik met lege handen. Ik heb toen teruggebeld dat ik dat eng vond en vandaag terug wilde plaatsen. Ze begreep het wel maar haar advies was toch te wachten. Maar als ik het echt wilde kon ik er wel voor kiezen. Maar dan kon ze geen garantie geven dat ze de beste embryo had. Maar garanties krijg ik met de beste ook niet en ze zijn beide top nu. Dus ik heb toch voor terugplaatsing gekozen. Daarna twijfelde ik of ik niet stom was om tegen advies in mijn eigen gevoel te doen. Dus om 11 uur is ons embryo terug geplaatst en de ander laten ze verder groeien en als dat lukt vriezen hem/haar in.

Dus nu lekker relaxen en hopen dat ie innestelt. Ik heb dus nu ook plaats genomen op de wachtbank.

Liefs leintje

19. mnr

mnr Niet meer actief

@calimeroo voor jou ook spannend dus! Wel fijn dat er nog donor zaad was. Hopen op een goede punctie en een mooie bevruchting!

Ik zelf heb geen eisprong of zeer zeldzaam. Ben van m'n dichter na 4 jaar uiteindelijk spontaan zwanger geworden. Ze wilden ons toen niet in het zh helpen.
    Toen ik zwanger was hoorde ik van gg en toen besloten dat als ik een jaar na de geboorte weer geen cyclus had ik daarheen zou gaan.

Ik heb nu ovulatie inductie. Dus spuiten tot er 1 of 2 eitjes groeien en dan zelf klussen.
    Ik heb nu 4 eisprongen daarmee gehad, en zit nu in m'n wachtweken :)

Leintje: welkom op de wachtbank ;) wanneer mag je nu testen? En hoor je dan maandag hoe het met de embryo gaat? Klopt het dat ze de bevruchting in Düsseldorf doen?
    En waar is die tweede embryo dan nu?
    Succes met wachten meid! Dat is altijd spannend en met ivf helemaal!
    Ik duim voor een plakbeeb voor je!

20. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    De bevruchting vindt idd plaats in dusseldorf. Dan gaan weer terug naar geertgen. Ik krijg maandag daar idd meer over te horen hoe het met de ander gaat.
    23 november mag ik testen en dat ga ik ook niet eerder doen. Wel spannend.
    Ik ben nu wel helemaal rustig, ben heel blij dat ik het nu heb laten doen.

Deel Deze Pagina