Monique, gefeliciteerd!! Ga er maar lekker van genieten. Heb nog niet helemaal goed bijgelezen hoor! Even ego, ik ben net terug van Geertgen en zal er allemaal goed uit en mag doorgaan met decapeptyl en gonal 300. En die nieuwe dr.M is echt heel erg aardig. Lijkt mij een kundige, rustige man. Had er een goed gevoel bij. Maandag terug bij dr.C. Fijne dag dames!
Ja hè diva, ik had nisk teveel gezegt over dr M hè Ben alleen benieuwd of de R dan stop als directeur. Fijn dat het goed gaat meis Ik mag morgen naar dr C ik hoop zo dat ik goed nieuws krijg en zaterdag mag terugplaatsen!!!
Niks teveel gezegd! En of dr.R dan stopt, weet ik niet. Vraag het morgen even aan dr.C ! Ik wilde het ook vragen, maar was het vergeten. Succes morgen
hmmm nyncke, dus dan moeten we nog 1 ronde wachten en die daarna is raak (was het maar zo makkelijk) Nee hoor gein, ik snap ook wel dat ieder lichaam anders is. We hebben nu 2 rondes clomid gehad, 1x 50mg en 2 x 100 mg en moeten nu over op spuiten van Gonal F 37,5 IE.
Was het maar zo makkelijk he. Ik had toen we net weer begonnen ook zoiets van oooh met de 1e was het snel raak zal met de tweede ook wel zo zijn. Niet dus. Succes met spuiten, dat valt echt reuze mee en om eerlijk te zijn vond ik het qua bijwerkingen fijner om te spuiten.
Dus Chevelie en Divaatje jullie zitten een beetje in hetzelfde punt van de cyclus als ik het goed begrijp? Nyncke, bedankt voor je verhaal, wat goed dat het raak is!! En ook al de 12 weken grens over, wat heerlijk! Marjolente, wat goed dat je een blog bijhoudt, hoe reageren mensen in je omgeving daarop? Ga em binnenkort eens lezen. Even over spuiten... ik vind dat dus ook echt veel fijner dan Clomid. Heb er geen bijwerkingen van en het spuiten zelf vind ik ook totaal niet vervelend, ik voel t niet eens. Wanneer kiezen ze voor Gonal en wanneer voor Puregon? het is toch beide hetzelfde middel? Ik weet bijv dat ze in Nijmegen het zo hebben geregeld met de fabrikanten dat de helft van de mensen Gonal krijgt en de helft Puregon, geldkwestie dus en om het eerlijk te verdelen. Mijn oude ZH had blijkbaar een contract met de fabrikant van Menopur want zij gaven standaard eerst Menopur.
IK volg nu het korte schema, dwz start dag1 van je cyclus met decapeptyl en dag 2 komt daar (in mijn geval)gonal-f bij. Dan heb je na ongeveer 12-14 dagen de punctie. zit nu op dag 3. Moet maandag teug voor 1ste follikel meting.
Hier ook, 1x clomid 50, 2x clomid 100 en toen overgestapt op gonal + pregnyl.. 2e ronde raak! Maar ik hoop voor jou dat het lekker de eerste ronde al raak is!! Succes! Ennuh, ook hier iemand die het spuiten veel fijner vond dan al die stomme clomid-bijwerkingen bij elkaar
Meiden bedankt voor jullie 'vertrouwen' en duimen voor ons! Nou Hier ook weer wat hoor! Vond dat k ondertussen wel genoeg down there naar binnen stopte... Nou ik heb een schimmel!! Dus ook daarvoor moet ik weer iets in mn vagina stoppen! Het jeukt als een gek!! En ik probeerde net die inbrenghuls met zalf, nou dr kwam zalf uit aan de andere kant... Pff t doet ook gewoon pijn/gevoelig om daar nu dingen in te stoppen! Ik word best wel gek! K zit er een klein beetje doorheen qua medicatie gebruik... Pfff... En die jeukkkk!!!!! Verschrikkelijk!!!
@ marieke gefeliciteerd, nu de rest nog en dan aan de slag. Succes hopen dat je goed nieuws krijgt morgen. @ Kim ik duim voor je dat alles toch goed gaat. @ dierelier welkom en succes met de behandeling. @ hier, erg druk geweest en afgelopen maandag moesten wij weer voor een echo, helaas nog geen verandering en is gonal opgehoogd naar 75 IE. Ik hoop zo dat alles goed gaat en dat er komende maandag als ik weer een echo krijg, wel verandering is en dat we dan verder kunnen. Ik baal enorm dat er nog steeds niets is veranderd.
ja klopt ik wacht nog steeds op mijn menstruatie . hoop dat t echt nu door breek anders bel ik maadag ff naar geertg.
@kim: dikke knuff voor jou. Het zit je ook niet mee. @chevelie: niet toch stiekum zwanger????? Anders hopen dat het snel doorbreekt. @knuffeltje: succes @marieke: succes vandaag bij het geertgen @all: een dikke knuffel voor jullie allemaal. @hier: al een paar dagen buik en rug pijn. Heb gister het zh gebeld. Laat vandaag ff door ha een blaasontsteking uitsluiten, maar is het vanavond nog dan bel ik morgen het zh weer.
Thanks nyncke. Ik ben echt benieuwd wat er vandaag uit gaat komen. Heb echt opgebazen raar gevoel in de onderbuik en lage rugpijn dus er is wat gaande Ik moet om 14,30 dan laat ik het jullie weten Goed dat je er bovenop zit meis je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Het zal wel meevallen denk ik dikke digi knuf Kimmie d day voor jou vandaag? nu is 16 dgn na tp toch?? Ik duim heeeel hard voor je meis. Btw toen ik een schimmeltje had was ik zwanger chevelie ik hoop dat het zich snel aandient dan en anders idd meer een testje wagen Je zal de eerste niet zijn Knuffeltje ik hoop dat de 75 aanslaat Vorige iui ronders deed de min hoeveelheid ook niks voor mij hoor en na 10 dgn hoogte we op en hoppa daar kwamen ze All ik denk natuurlijk ook aan jullie dikke digi knuf xxx
Mariek!!! Heeeeel veel succes vanmiddag!! K denk aan je!! Morgen dag 16. Dag van de terugplaatsing is dan dag 0. Zodoende... Dus morgen als k wakker ben ff een testje tegen aan knallen, en als die negatief is gelijk savonds maar aan de provera..! Verder jeuk ik nog steeds...! Behoorlijk en k word er wel een beetje gek van!! pfff... Maja goed hopelijk is het gauw over. k ben ook nog eens moe er bij, hoofdpijn.... K word een beetje grieperig. Stress op mn werk. Daar denkt een bepaalde kapitein dat ie mij van alles kan laten doen! Nou dat doe k gewoon niet. En dan is het van, het is een dienstbevel dus je MOET dat doen! Toen werd k zo booos!!!!!!!! K stond te trillen en te beven en t scheelde weinig of k had mn zelf beheersing verloren. Echt heel weinig, wat Een achterlijke kerel zeg! Al was die de f#cking generaal deed k nog niet wat ie me vroeg!!!! Dat bedoel k stress stress stress..m! Ben t ff zo zat allemaal!!
Pfoe, je hebt het niet zo makkelijk momenteel hè Kim. Ik herken het dat soms alles even tegelijk lijkt te komen. Sterkte! Ik duim voor je, Mariek! Hopelijk komt er iets uit. Dat je dingen voelt is wel een goed teken, natuurlijk. Is er in ieder geval iets bezig! Rot Nyncke, die pijn. Hopelijk is het geen blaasontsteking maar vooral hoop ik dat de pijn gauw weggaat. De rest heel veel succes met waar je in zit. Hopelijk voor iedereen positieve berichten, op welk vlak dan ook. Hier, zucht, wachten-wachten-wachten. Het liefst test ik. Stom, moet ik niet doen. Is toch sowieso negatief, als het al ooit positief gaat worden. Ik voel zoveel, in m'n lijf, dat geeft hoop maar het maakt ook bang. Want het kan allemaal weer weggeveegd worden door een negatieve test, volgende week. Dus nou ja, we wachten maar tot dinsdag/woensdag. Nu de dagen ingaan dat ik continu bang ben om naar het toilet te gaan en bang ben iets te spotten. Zo slopend. Maar goed, we zien wel. We merken het wel. We blijven hopen...
Ftjl- zoooo herkenbaar!!! K voel ook echt van alles! K ben gruwelijk moe! Kheb steken in mn buik en k ga niet ongesteld worden dus t zijn ook geen menstruatie krampen, al lijken ze er wel op..! En nu ook nog een schimmel!! Pff ellende en dan altijd maar die negatieve testen!!! Kheb wel eens posi getest hoor! Toen k net mn pregnylspuit had gezet!! Om te kijken hoe t er uit zag van mn eigen urine een 2e streepje te zien komen haha hoe bedoel je wanhopig!
Zo ik ben weer thuis Er is een verandering van plan Het baarmoederslijmvlies is nog mooi op dikte voor een terugplaatsing 11 mm Alleen wil het eitje nog niet veel groter worden, dit houd waarschijnlijk in dat ik een late eisprong heb waardoor er weinig tijd voor innesteling is We hebben er nu voor gekozen om tabletjes (Estradiol) te gaan slikken om te zorgen dat het bmslijmvlies optimaal blijft en het eitje zeker niet verder gaat groeien, ik word hierdoor ook niet ongi. Het lijf word een beetje voor de gek gehouden en het stofje wat normaal door een gesprongen eitje word afgegeven, geven nu die pillen af Dinsdag moet ik weer terug bij dr W en dan gaan we als zoals het er nu uit ziet de terugplaatsing plannen Dit word dan maandag 21 nov zei dr C, de tp gaat er komen dus mits de cryo (nu 4dgn oud) goed ontdooit Dat zou wel leuk zijn want dat is de test datum 5 dec, ik hoop dat de sint een mooi cadeautje voor ons heeft dit jaar Het is ook de verjaardag van mijn overleden vriendin Karin (beter kan niet)