Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Ftjl, :( shit van rood! En zo vroeg al.. ik zou het even navragen..

@Chevelie, jij ook al.. grr.. :(

@Milla, dat doet pijn hè, ook al gun je het die ander ook, je wilt zo graag zelf.. en helemaal als je dan wel zwanger was, maar het helaas niet zo mocht blijven. Dikke knuffel! En ik hoop dat Dr K gelijk krijgt!!

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kriskras, een hele mooi dag toegewenst voor jou en je man!!

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Chevelie...zo herkenbaar...je hoop dan toch aan de vooravond van te kunnen ontsnappen. Knuf en vast heel veel sterkte!

Fjtl hoeveel dagen na eisprong zat je nu? Echt klote. Knuf

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Nou weet ik dat als vrouwen bij elkaar in de buurt zijn, ze tegelijk ongesteld worden, maar dat dat via een forum gaat???

Hier namelijk ook een beetje ongesteld worden.
    Voor mijn gevoel is het een gevalletje eindelijk.....
    Over 3 daagjes mag mannetje gaan spuiten. Arme hij :)

5. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Kim, Chevelie en Ftjl, klote voor jullie zeg! Sterkte

Kriskras, hoop dat je een mooie dag hebt gehad. Proficiat meid!

Ik was woensdag vergeten te vragen over hoe het nou zat met het ingevroren zaad. Even voor de verduidelijkheid:vorige poging werd escape iui met vers zaad. Ik bellen, halve dag in gesprek!!:x:xMaar uiteindelijk iemand aan de lijn. Mijn vraag was dus ofdat dit ingevroren zaad nu gebruikt zou worden ofdat mijn man nu opnieuw moet produceren. Ze ging in mijn dossier kijken en zei: Er is een notitie gemaakt dat het vers moest?? Dus dat het zaad niet ingevroren kan worden voor transport naar Dusseldorf. En het moet vers mee op dag van de punctie. Dit is ons dus nooit verteld. Ik ga dit maandag dus nog even goed navragen bij dr.C.Vond dit erg vreemd allemaal.Jullie hier ervaring mee??

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Divaatje. Ons werd gezegd toen het zaad werd ingevroren dat ze een proefontdooiing zouden doen om te kijken hoe de kwaliteit was. Afhankelijk daarvan ging het zaad vers of ingevroren mee.
    Bij de eerst volgende afspraak kregen we de uitslag te horen hiervan. Kwalitiet was na ontdooiing van voldoende kwaliteit dus was het goed zo en ging het zaad ingevroren mee.

7. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Marjolente ook al... :( bijna beginnen. Heel veel succes..voor jou en mannetje ;)

8. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    @Kriskras: Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik hoop dat jullie en super dag hebben gehad. heel veel geluk samen.

@Dierelier: Jij vroeg hoe mijn traject was. Ik ben vorig jaar september voor het eerst bij GG gekomen. Ik wilde graag BAM worden. Dus ene heel voortraject gehad en dus toestemming gekregen. Ik moest wel wachten tot maart 2011 om te beginnen omdat ik in maart 2010 een revisie gastric bypass heb gehad (een flinke operatie en daar staat een jaar herstel voor). In maart was ik helaas opgenomen dus ik ben in juli begonnen met de IUI. Zou eerst voor deal-IVF gaan maar dit is omgezet op advies van de psycholoog van GG. Nu 3 pogingen gehad en bij mij is dus 3x scheepsrecht.

@all: In ieder geval allemaal een dikke knuffel. Ik ben dus afgelopen woensdag naar de verloskundige geweest. het was een heel fijn 1e gesprek van ruim 1 1/2 uur. We hebben afgesproken dat ik toch naar de Gynaecoloog moet vanwege mijn overgewicht, maar dat ik ook bij de verloskundige blijf komen. De verloskundige heeft meteen een afspraak gemaakt met de gynaecoloog en die is op 5 december. Op 12 december heb ik mijn combinatietest dus dat is wel even spannend allemaal. het gaat in ieder geval allemaal erg goed en ik begin er steeds meer van te genieten.

9. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Alexandra, bedankt voor je snelle reactie. Dan was die proefontdooiing bij ons dus NIET goed en zal het dus vers meegaan. Bij onze eerstvolgende afspraak kreeg ik al de iui met vers zaad en heeft ze niet verteld dat het niet goed genoeg was. Maakt niet zo heel veel uit, behalve dat het zaad er tijdens het vervoer ook niet beter op wordt. Maar ja er is er maar 1 nodig!

10. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Nou, ik doe ook mee :(:(:(
    Wist ik al wel natuurlijk, maar nu officieel. In mijn bloed werd idd een lage hoeveelheid zwangerschapshormoon aangetroffen. Volgens mijn dr. kan dat niet van de Pregnyl zijn. Al was hier wel iemand die zei nog 13 dagen na Prenyl 5000 eh positief te hebben getest? Volgens mijn arts zou dat niet meer vals positief kunnen zijn. Maar het is wel iets wat vaak voorkomt (hele prille zwangerschap die mis gaat). Tja. Nu over drie weken beginnen met de Deca, bleggh. Mag 'm waarschijnlijk een week extra doorspuiten ivm geen puncties vanaf 21 dec. tot 2 januari. Spannend weer...

11. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ach, voor mij is het niet erg nu om ongesteld worden, Er zijn meer mensen die ik het niet gun! maar dat is dan omdat ze het graag willen :)

12. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    ook hier vrees ik het einde van poging 9
    ff kijken of ut doorzet

13. carma

carma Niet meer actief

Het zit allemaal niet mee hiet op het geertgen topic hè bah
    Wendy ook jij een dikke knuf meis xxx

Marjolente jou man moet gaan spuiten??? bij zichzelf of bij jou?
    Ja en dat andere zwanger worden MMM ik zeg altijd zo
    Ik gun het iedereen, want niemand zou moeten doorstaan wat ik (wij) moeten doorstaan, maar ik gun het mezelf het meest

Nog 2 daagies en dan weten we of er een tp komt
    Spannend !!!!
    Zou echt mooi zijn, ik heb deze keer erg veel afleiding
    1 dec moet ik een hele dag op cursus en 2/3/4 dec zitten we in preston palace met mijn schoonfamilie (40 jaar getrouwd) en als het goed is zou ik dan 5 dec (14dgn na tp zonder pregnyl) mogen testen

We gaan nu met z'n alle voor sinterklaas en kerstcadeautjes goed ;)

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik hoop dat de positieve flow zich nu aan gaat zetten! Het moet!!

@mariek erg herkenbaar. Je gunt het iedereen maar als dan een ander zwanger raakt dan toch een steek.
    Daarom vind ik het wel moeilijk over mijn zwangerschap te praten. Ik gun het iedereen ook zo en het verdriet van anderen met nog lege handen raakt me echt.

Op naar mooie sint en kerstcadeautjes!

15. carma

carma Niet meer actief

Ja maar ik heb toch minder moeite met mensen die ook in de molen zitten en al lang bezig zijn
    Sommige mensen zullen ook moeite met mij hebben omdat wij al een dochter hebben.
    Zelfs soms bij geertgen krijg je rare gezichten als je met kind binnen komt
    Dat je er 4 jaar over gedaan hebt om er 1 te krijgen en dat ze ook een geertgen "project" is hihihi dat staat natuurlijk niet op haar voorhoofd maar het is wel zo

Praat maar lekker over je wondertje hoor, het geeft mij weer hoop

16. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Even ego. Snap er helemaal niks van.
    Donderdagnacht dus rond 5uur licht rood gespot. Gewoon rozig. Ben verder gaan slapen. Zo'n drie keiharde steken in m'n buik, bleef nog even liggen en na een tijd uit bed gegaan. Toilet. Knalrood. Voorbij dus.

Die hele dag echter niks roods meer. Ook gisteren en vandaag niet. Niks, niets rozigs, geen bloed, nada.
    Snap het niet. Zouden die steken met bloed wat volgde betekenen dat het een soort hele vroegere mk was? Übervroeg ofzo? Maar dan zou ik meer moeten bloeden, toch? En wat kan er anders zijn?

Is er nog een beetje hoop of moet ik dat niet toelaten?

17. carma

carma Niet meer actief

MMM misschien eens een testje doen meis
    Als het een vmk is dan zet het rood daarna door toch, lijkt me
    Het kan hè door innesteling, ik hoor het wel vaker
    De een heeft het heftiger en de ander helemaal niet
    Beetje hoop kan je hebben meis
    TESTENNNNNN!!

18. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Gisteren test gedaan. Maar van DA. Kruidvat was helemaal op (!). Negatief. Maar de keer dat het raak was testte ik zaterdag negatief, zondag positief en maandag was NOD. Dus misschien als ik, mocht het niet doorzetten, dinsdag test.
    Maar deze onzekerheid is slopend en niet leuk. Anders bel ik sowieso morgen GG eventjes..

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dank je mariek...

Heb hetzelfde hoor. Voor ons meisje moesten we knokken maar nu nog veel harder....

Fjtl hoe ver in je cyclus zit je nu? Het kan niet van eisprong zijn? Ik heb wel eens van eisprongbloeding gehoord.
    Vmk zou dan wel een hele vroege zijn. En het is ook weer gestopt.
    Vreselijk die onzekerheid maar zou even dan tot dinsdag wachten

20. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Heb op dinsdag 1-11 de Pregnyl gezet. Dus dan kan bloeding van vrijdag toch niet van innesteling zijn?
    Nou ja, in alle gevallen is het een kwestie van afwachten. Vind het gewoon raar en stom.

Deel Deze Pagina