Geertgen kliniek deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door carma, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Eisprong is dan 24-48 uur later...dus dan zou je zon dag of 8 na eisprong zitten...dan zou het wel van innestelen kunnen zijn hoor.

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een innestelingsbloeding kan zelfs nog rond de 6weken zijn heb k begrepen. Dus het zou heel goed kunnen!

Jeetje zoveel mensen alleemaal ongesteld...! Hoop dat de volgende ronde voor ons meer positief is!

Hier gaat het wel weer goed, nu dag 3provera, volgende week ongesteld, en die week daarna met mn pilletjes voor mn bmsv goed dik te maken en 7dagen daarna weer naar Geertgen voor een nieuwe afspraak terugplaatsing.

Heeft iemand eigenlijk enig idee hoe het komt dat je niet zwanger raakt? Zegmaar met een ivf terugplaatsing, of met 2 embryo's? Ligt dat dan aan mij? Of aan de embryo's? K vind t zo gek dat t maar niet lukt... Maar goed op naar de 3e tp. Nu kan ik er alleen steeds maar 1tje terug plaatsen. Zullen we nu voor 3x scheepsrecht gaan??
    K hoop zo dat het lukt, dan zouden wij ook rond kerstdagen weten of niet. We gaan ook lekker op vakantie dan dus laten we hopen dat t lukt.
    Afvallen gaat wel goed! Naja redelijk, heb Vd week een hele chocolade letter opgegeten :$ hij was heerlijk en k heb er van genoten ;) k ben niet afgevallen! Maar ook niets aangekomen!! Dus we zitten nog steeds op de -18kg. Elke ronde die niet lukt probeer k wat meer af te vallen. Als van iets negatiefs toch iets positiefs te maken...

Nou meiden fijne zondag allemaal!

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Kimmi helaas weten ze van innestelen nog niet zoveel af. Ze kunnen het optimaal mogelijk maken, mooi baarmoederslijmvlies, utro ter ondersteuning maar of het nu wel of niet lukt komt ook wat geluk bij kijken.
    Er zijn wel factoren die van invloed kunnen zijn...die zou je via bloedonderzoek kunnen uitsluiten. Je schildklierwerking, je immuunsysteem.

Als je online gaat zoeken zijn er nog wel extra dingen die zouden kunnen werken.
    Zo lees je bijv op veel fora over granaatappelsap, heel simpel kun je gewoon in de gezondheidswinkel kopen. Baadt het niet schaadt het niet. Ik heb deze poging elke dag een glaasje gedronken, of het nu daardoor is dat het wel is gelukt.
    Ook kinderaspirine en prednison zouden kunnen bijdragen aan goede innesteling en zwanger blijven. Maar zeker in nl zijn artsen daar nog niet happig op of meewerkend daarbij. In duitsland en bijv belgie is dat al veel meer standaard/gewoner en staan ze er ook open voor.
    Wordt wel pas vaak gegeven bij meerdere mislukte pogingen.

Meis even lekker op vakantie, hoofd leeg. Lekker doorgaan met afvallen. Goed hoor 18 kilo!
    En dan straks een heeeeel mooi kerstcadeautje!

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Kim, ik denk dat als de MMM dat weet het gelijk een stuk minder druk is bij GG ;)

Balen in ieder geval voor je mies, geniet lekker van je vakantie en hopelijk krijgen jullie een mooi kerstcadeautje.

@wen Klompen Uit Trekken!!!
    Meer weet ik ff niet te zeggen...

@mariek Duimen (heb alvast blaarpleisters gekocht, moet nogal wat duimen de laatste tijd hihihi).

@anderen Hou je taai!

5. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Een tijdje niet hier actief hier geweest, wel gelezen. 6 maanden wachten is gewoon zoooooo lang, vreselijk.

Iedereen veel succes met waar ze zijn in de MMM en voor iedereen draai ik duimen voor een mooi sint of kerstcadeautje.

Ik heb helaas vanmorgen wel een telefoontje aan geertgen moeten plegen, en een semi spoed afspraak voor komende donderdag gemaakt. Heb na provera een bloeding gekregen, maar die duurt nu al 14! dagen. Na overleg met de arts belden ze me al snel terug met de medeleling dat dat toch echt niet goed is en ik voor een echo moet komen. Hopelijk is er niks ergs/raars te zien. Best wel weer spannend eigenlijk.

6. carma

carma Niet meer actief

Sterkte donderdag peetjo ik hoop dat het allemaal meevalt.

Morgen word het weer spannend hier ik hoop dat alles goed is en dat het bm slijmvlies mooi op dikte is zodat het bedje gesprijd is voor een tp maandag

Nog meer meiden morgen naar geertgen???
    Ik moet om 15.00 bij dr W
    Hoeraaa eindelijk dr W hahahaha

Wat is het trouwens rustig hier??

7. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    He Marieke, het is zeker rustig hier!!

Peetjo, raar verhaal. Ik was na Provera altijd maar weinig ongesteld.
    Heel veel sterkte en succes donderdag.

Vanmorgen naar Geertgen geweest, en er was goed nieuws. 15 mooie follikels te zien! En heb vrijdag al de punctie, ben heel blij (tot nu toe dan;)) Het moet nu echt goed komen. En het zaad gaat gewoon vers mee, geen probleem. Had gehoopt dat dr.C of dr.W de punctie zou doen, maar helaas. Die jonge dr.B mag het doen. Ach ja, ook zij heeft er tenslotte voor geleerd. Net nog even naar acupunctuur geweest, dus ik doe er weer alles aan!!

8. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Marieke, we kunnen op hetzelfde wachtbankje!!

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    peetjo wat vreemd idd.
    Succes donderdag...

mariek spannend..ik duim en hoop!!!
    Hoe is het met de kilos?

Divaatje wow het gaat snel he spannend! Vrijdag al...
    Enne dr B heeft de mijne gedaan en dr W stond er bij voor de begeleiding maar het ging prima...
    Zaad vers mee ook goed toch, als er maar zaad is...

Succes straks samen met Mariek op de wachtbank.
    Op naar eem posi rozeflow hier...
    Ik strooi wel wat rond ;)

10. carma

carma Niet meer actief

WHAAA diva 15 stuks, superrrr!!
    Ja is goed, we gaan op 1 bankje
    Als het goed is heb ik maandag 21 nov tp en dan 14 dgn erna test dus 5 dec

11. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    ooo mariek dat zou wel een heeeeel mooi sintcadeautje zijn!!

12. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Alexandra, maar nu is dr.W er niet meer bij! Nou ik geloof wel dat het goedkomt. Ik ga gewoon jou achterna!

Marieke, ja goed he 15! Dr.C adviseerde mij wel om minimaal 1 week thuis te blijven ivm overstimulatie, omdat ik dit de vorige keren ook had. Misschien heb ik ook maandag wel terugplaatsing!!

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Komt helemaal goed Divaatje!

Ik had met 15 ook behoorlijk last van overstimulatie...
    Ben toen uiteindelijk ook een week thuisgebleven en voorzichtig weer opgebouwd...

14. carma

carma Niet meer actief

Helaas zullen we elkaar niet zien met de tp want ik mag nog naar genk ;)

15. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    dank jullie wel!
    Is inderdaad raar, want vorige keer had ik maar 3 dagen bloedverlies na provera. En nu ook nog bloedverlies met anticonceptie en eustradiol.

Gezellig dat jullie samen op het wachtbankje komen meiden, hopelijk ook samen een mooi sint kadootje. Succes met de TP en de wachtweken!!!

16. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Peetjo, spannend!!!
    Mariek spannend, je moment komt steeds dichterbij
    Diva, je lijkt wel een legkip :$ Geintje... 15, super meis! hopen dat ik je echt een legkip mag noemen (15 eitjes).

Nu nog even ego:
    Nou dames, ik ben een junkie....

Gelijk bij thuiskomst de pen uit de koelkast gehaald om een beetje op te warmen. Lekker even laten liggen en toen ik klaar was met katten voeren, klacht indienen en nog meer prutseldingetjes kijken naar de pen.
    Ach ik moet het toch ook zelf kunnen dacht ik, dus hup pen gepakt, naadje erop, en alcoholdoekjeszakje open gemaakt en tada....
    IK HEB ZELF GESPOTEN :)

Alleen voel ik me nu een beetje schuldig. Ik liep namelijk heel trots de keuken in, zegt manlief "oh ik had je ook wel willen spuiten hoor", met een heel teleurgestelde blik.

Heb dus maar gezegd dat hij het in het vervolg mag doen, maar dat ik het in ieder geval een keer wilde doen :p

17. carma

carma Niet meer actief

Goed bezig marjolenteeeee
    Valt erg mee hè

18. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    He Junkie, ehhhh... Marjolente! Ik voel me ook een legkip hoor!:D

Ohh ja tuurlijk Marieke, jij moet naar Genk was ik alweer vergeten.

19. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Ik lees en leef nog mee hoor! Het is hier alleen gewoon slopend. Nog niet ongesteld maar wel continu buikpijn. Dus of net als bij de geslaagde poging ben ik gewoon iemand die veel buikpijn heeft of ik word morgen of overmorgen keihard ongesteld. Snap er niets van. Wil liever gewoon weten hoe het zit nu.

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Wow goed van je marjolente....
    Junkie ;)

Fjtl pff slopend deze onzekerheid he. Ik duimmm voor je!

Deel Deze Pagina